• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    Jsem přišel domů a těšil se, že si zahraju, ale po 3 pádu aplikace jsem zklamán. Padá mi to už po pár minutách hraní.
    OOPS
    OOPS --- ---
    ROTTWEILER: jj, dalsi 2 oznamene hry od Amanita Design jsou Botanicula a Samorost 3 ... viz rozhovor s Jakubem Dvorskym zde http://bit.ly/qEtadU - mimojine delal i film se Sverakem - Kuky se vraci
    MALER
    MALER --- ---
    OOPS: Sorry ale neverim ze by se to psalo dva roky.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    OOPS: Můžem se těšit i na jiný hry od vás?
    OOPS
    OOPS --- ---
    MALER: bezelo by to i jako AIRovka na jednicce, ale muselo by se to udelat uplne znova a to by trvalo treba 2 roky... navic do konce roku ma byt prodanych 35 milionu iPadu 2 ... z hlediska narocnosti atp to nemelo imho cenu... takhle je to cool a je to prvni tak i tak. Ta hra je uzasna a za nedlouho bude i pro Android tablety, to by se z Obj-C delalo dost blbe.
    MALER
    MALER --- ---
    OOPS: Proste je to Adobe prasarna :(. Kdyby to bylo psany jako nativni appka, tak to pobezi i na jednicce.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    OOPS: o duvod vic proc by me zajimaly ty presnejsi cisla aspon nejak zaokrouhlene :-)
    OOPS
    OOPS --- ---
    Jinak prave je to nejstahovanejsi hra v US App Store a druha nejstahovanejsi placena aplikace ze vsech v US.

    http://desmond.yfrog.com/Himg860/scaled.php?tn=0&server=860&filename=d3v.png&xsize=640&ysize=640
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Tohle je fakt velka skoda :(
    VFISA
    VFISA --- ---
    ble. to je teda festova prasarna. jako majitel iPadu1 jsem si to chtel koupit (jak jsem vedle uz psal, snad uz po paty (pc, mac, bundly, atd), ale takhle fuck off. skoda no..
    OOPS
    OOPS --- ---
    VFISA: Cilem bylo vypustit hru bez sebemensich kompromisu, stejne tak jak vypada na PC a nejvetsi vyzvou byla pamet, iPad 1 realne umoznuje aplikaci vyuzivat neco kolem 115 MB RAM, ale idealni je drzet se kolem 80-90 MB. Hra byla puvodne navrzena pro PC vice nez 3 roky zpet, v dobe kdy tablety neexistovaly a je napechovana neuveritelnym mnozstvim animaci (zdroje maji kolem 1 GB), navic hra bude k dispozici pro Android ve velmi brzke dobe (bez nutnosti prepisovani do jineho jazyka). Navic novy AIR 3.0 umoznuje nativni extenze, cili rozsirit aplikaci o jakykoliv nativni kod v C, Obj-C, C++ a Java (pro Android) v pripade kde je potreba nejakou specifickou vec dane platformy.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    VFISA: exactly :-) :-/ coz me pekne sere, ale chapu ze by to znamenalo to uplne prepsat..


    OOPS: by me zajimaly cisla prodeju, docela tomu fandim a bych rad videl kolik se oficialne komercne rozdistribuuje (versus kolik instalaci se hlasi v GameCenter oproti placenejm..).
    VFISA
    VFISA --- ---
    OOPS: to jakoze to bylo udelany nejakym konvertorem z flashe, proto to facha jenom na iPad2?
    OOPS
    OOPS --- ---
    Tak neco na cem jsem se podilel: Machinarium for iPad 2

    Machinarium for iPad on the iTunes App Store
    http://itunes.apple.com/us/app/machinarium/id459189186?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

    (druha nejstahovanejsi hra v US App Store hned po Angry Birds, GAME OF THE WEEK promoted by Apple, prvni jako app i game v rade jinych zemi jako Rusko, Francie, CR, Nemecko...) ... hra je kompletne ve Flashi, Android verze pro tablety bude co by dup, uz je temer ready (slo jen o mensi upravu rozliseni).
    R6_
    R6_ --- ---
    RUTHAN: ja vim, ale v nekterem z tech profilu vidis i % ostatnich / vsech prosecu co bezi - nevim, jestli to neni energy profiling.... ( mohu se mylit a spatne si pamatovat... )
    ten limit jedine empiricky per device; na 1st iPhone to bylo neco okolo 30-50 MB a pak to system killnul nebo se fon restartoval komplet
    ted nevim, uz dlouho jsem to nepotreboval..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    R6_: Profiling vlastni aplikace, jsme jeste dali, ale spis mi slo o to, kolik zerou cizi. A jestli je nejaky limit pameti kolik muzeme pouzit my, jak vlastne funguje ten multitasking.
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    Já sem dneska Galaxy Pada viděl v práci a šasí má celkem pěkný, ale ten feel grafického rozhraní je strašný. Vysloveně mi vadí jak se animace "škubou". Kolega to prý nevidí, ale mě to "škube" za oči. Zlatý iPad :)
    R6_
    R6_ --- ---
    RUTHAN: zkus pustit / attach nektery (svuj) proces pod instrumentama, jeden z tech profilu umi profilovat zatizeni celeho systemu, jetsli se tedy nepletu / nechce sa mi to spoustet ) /
    MALER
    MALER --- ---
    KARYSLAV: Jelikoz skoro zadna aplikace na pozadi defacto nebezi, tak takova aplikace ani nema valneho smyslu. IMHO jediny rozumny zpusob je to jailbreaknout a pres SSHacko to TOPovat.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    RUTHAN: seznam co zere ktera aplikace bude v ios 5 (pokud se nepletu)
    RUTHAN: doporucil bych strejdu googla
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam