• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    OOPS: Me slo primarne o ten odhad, anatylici jsou verbez, a motajici se kolem prodeju HW, a u je to jen horsi Apple, pokud vim, tak tam to neresi ani zadny NPD, ktery resi konzole.

    Takze by me zajimalo, jestli to nekde nejaky pevny cisla, ze kterych ty analytici vychazeji, jestli neco zverejnuje Apple, kde a jestli se tomu da verit? Z medialniho pohledu je samozrejme dobre si zaplatit nejake prohlaseni, ze to kupuje kazdy, je to nejucinejsi reklama.

    Ty 3D hry, mas nejaky priklad tech pomalych na iPad1 rad bych to zkusil a divim se to, ze to projde pres Apple QA.
    S upgradovanim nesouhlasim, neplati to co u PC, iPad neni skladacka, takze kupujes vsechno znova a dost velky penize, takze s tim vnitrne moc nesouhlasim, uznavam je to letita praxe u notebooku a telefonu; ale bylo by hezke kdyby se to dalo nekdo za uplatek upgradovat vymenit CPU,GPU a pouzivat to dal, toho IPS displaye je v popelnici skoda.
    OOPS
    OOPS --- ---
    RUTHAN: nekde jsem to zahlid nedavno, je to predikce analytiku pro odhad ceny akcii atp... ale taky jsem cetl 25 i 45 ... myslim, ze 35 je realny stred ... nicmene dulezite je, ze do konce roku bude urcite vic ipadu 2 nez 1 a pristi rok bude trojka... nevim na jak dlouho planujes vyvoj hry - ale pokud ji hodlas dokoncit nekdy zacatkem pristiho roku a nechces se omezovat v kvalite a radsi to chces lepsi, tak si myslim, ze neni treba nad nicim špekulovat ... proste to udelej, aby se to libilo, tecka. Driv sme si taky kupovali nove PCcka, protoze furt vychazely nove hry (s konzolema nastal trochu utlum, protoze se prodavaly furt stejne za stejnou cenu akorat za podstatne nizsi naklady, coz vyrobcum vyhovovalo, neinovovat a stale cashovat za ty same prachy idealne, tohle nastesti neni pripad Applu, ten jde furt dal) ... no a kdyz to budes mit dobre, Apple to podpori, ve finale bych tak tipoval, ze je v jejich zajmu predevsim prodavat nove iPady :) ... ale tohle vsecko je jen me pouhe IMHO a verim, ze na to spousta lidi ma urcite jiny nazor nebo komentar. ... jinak uz ted jsou v App Storu 3D hry, ktere se proste realne nedaji hrat na iPadu 1 (nebo se obcas skubnou nebo se skubou uplne) co jsem cetl komentare a na dvojce bezi proste skvele.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    OOPS: Mas k tem 35 milionu iPad2, nejaky zdroj?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    VFISA: Z nokia founu to asi nejde co?
    OKEYA
    OKEYA --- ---
    ROTTWEILER: To se doporučuje po instalaci všech her/větších aplikací.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    ROTTWEILER: Nakonec to vyřešil restart iPadu. Po restartu jsem již dohrál celou hru bez pádu.
    VFISA
    VFISA --- ---
    RUTHAN: tethering z iphonu do ipadu..)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dá se nějak bez jailbreaku obejít ten 20 MB limit na stažení aplikace pres 3G?
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    Jsem přišel domů a těšil se, že si zahraju, ale po 3 pádu aplikace jsem zklamán. Padá mi to už po pár minutách hraní.
    OOPS
    OOPS --- ---
    ROTTWEILER: jj, dalsi 2 oznamene hry od Amanita Design jsou Botanicula a Samorost 3 ... viz rozhovor s Jakubem Dvorskym zde http://bit.ly/qEtadU - mimojine delal i film se Sverakem - Kuky se vraci
    MALER
    MALER --- ---
    OOPS: Sorry ale neverim ze by se to psalo dva roky.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    OOPS: Můžem se těšit i na jiný hry od vás?
    OOPS
    OOPS --- ---
    MALER: bezelo by to i jako AIRovka na jednicce, ale muselo by se to udelat uplne znova a to by trvalo treba 2 roky... navic do konce roku ma byt prodanych 35 milionu iPadu 2 ... z hlediska narocnosti atp to nemelo imho cenu... takhle je to cool a je to prvni tak i tak. Ta hra je uzasna a za nedlouho bude i pro Android tablety, to by se z Obj-C delalo dost blbe.
    MALER
    MALER --- ---
    OOPS: Proste je to Adobe prasarna :(. Kdyby to bylo psany jako nativni appka, tak to pobezi i na jednicce.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    OOPS: o duvod vic proc by me zajimaly ty presnejsi cisla aspon nejak zaokrouhlene :-)
    OOPS
    OOPS --- ---
    Jinak prave je to nejstahovanejsi hra v US App Store a druha nejstahovanejsi placena aplikace ze vsech v US.

    http://desmond.yfrog.com/Himg860/scaled.php?tn=0&server=860&filename=d3v.png&xsize=640&ysize=640
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Tohle je fakt velka skoda :(
    VFISA
    VFISA --- ---
    ble. to je teda festova prasarna. jako majitel iPadu1 jsem si to chtel koupit (jak jsem vedle uz psal, snad uz po paty (pc, mac, bundly, atd), ale takhle fuck off. skoda no..
    OOPS
    OOPS --- ---
    VFISA: Cilem bylo vypustit hru bez sebemensich kompromisu, stejne tak jak vypada na PC a nejvetsi vyzvou byla pamet, iPad 1 realne umoznuje aplikaci vyuzivat neco kolem 115 MB RAM, ale idealni je drzet se kolem 80-90 MB. Hra byla puvodne navrzena pro PC vice nez 3 roky zpet, v dobe kdy tablety neexistovaly a je napechovana neuveritelnym mnozstvim animaci (zdroje maji kolem 1 GB), navic hra bude k dispozici pro Android ve velmi brzke dobe (bez nutnosti prepisovani do jineho jazyka). Navic novy AIR 3.0 umoznuje nativni extenze, cili rozsirit aplikaci o jakykoliv nativni kod v C, Obj-C, C++ a Java (pro Android) v pripade kde je potreba nejakou specifickou vec dane platformy.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    VFISA: exactly :-) :-/ coz me pekne sere, ale chapu ze by to znamenalo to uplne prepsat..


    OOPS: by me zajimaly cisla prodeju, docela tomu fandim a bych rad videl kolik se oficialne komercne rozdistribuuje (versus kolik instalaci se hlasi v GameCenter oproti placenejm..).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam