• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    Let's send Apple to bottomless perdition, there to dwell.

    Vše o tomto ďábelském stroji. Objective-c, c++/c, Arm asm, NEON asm.
    Cocoa, OpenGL ES & Apple Extensions.

    "Veselé" historky z natáčení, aneb
    jak se to dá ještě udělat, aby nám to apple nezakázal.
    Privátní api a funkce, které bysme z něho chtěli.

    Grafici vítaní.

    Prosím lidi, co založili firmu, nebo se živí jako freelancer ať se podělí o své zkušenosti s ostatními.


    Aplikace v Appstore od lidí z nyxu:

    První vlaštovka:

    ALIJEN: aplikace Výplata -- http://itunes.apple.com/cz/app/id353881293?mt=8

    Posílejte odkazy na appstore do pošty nebo sem. Díky
    rozbalit záhlaví
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    ROTTWEILER: Nakonec nevylucuju zapojeni dalsich/jinych grafiku, pokud by to nefungovalo a vypadalo jak...kdo vi co. Na to budou urcite odezvy, jakmile bude neco k prezentaci. Ale predevsim jde v teto fazi skutecne o vytvoreni jakehosi prototypu, a zaklade ktereho by se zkusil crowdfunding. A pokud to zaujme, tak nejen z budou reakce lidi, ale snad i ty penize.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    ROTTWEILER: Puvodne mela hra byt v 8-bit stylu, teprve pred nedavnem jsem zacal zvazovat prechod do Unity, takze zadne ukazky nemam. Grafika je take neco, na cem se bude pracovat az do konce a bude se to vyvijet. Coz je hlavne dulezite ohledne tvorby stylu: ja jsem zastance pohledu, ze stl je dulezitejsi, nez dokonalost ci vysperkovanost. Naprikad hry od DoubleFine. Povetsinou nic, z ceho by cloveku spadla huba na zem, ale je to super.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Mohl bys taky dát ukázky své grafiky. Přeci jen jsou různé stupně grafiků a grafika dost rozhoduje o úspěšnosti.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: ano, tahovek, na ktere je pritom prkno celkem vhodne, je na ipadu velmi malo a chytnout by se to mohlo (kdyz se celkem slusne chytlo i dost oflaknute a kraticke call of cthulhu). Na ceskych hrach hodne stesti, tam se dle mych zkusenosti slezaji prevazne amateri, ale treba nekoho schopneho odlovis (nemit sam preplneno, mozna bych se i zeptal na detaily, ale ted to nema nejmensi smysl :)
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Je to mysleno vazne...smrtelne...vazne.

    Vtipky stranou: konceptualne v tom mam jasno a vim, kam s tim chci smerovat. Jak to dopadne ale samozrejme zalezi nakonec na celem tymu. V prvni fazi jde o to vytvorit alespon zakladni hratelny prototyp, na zaklade ktereho bych rad zkusil ziskat na projekt penize pres Kickstarter nebo podobnou platformu.

    Z hlediska trhu je na iOS proklete malo tahovych (a jeste mene dobrych) RPG, takze si myslim, ze ohlasy by mohly byt i na zaklade toho. Ale chci predevsim aby byl o projekt zajem pro samotnou kvalitu a zajimavost hry, ne jen proto, ze plni zdanlive vakuum.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    KVINKUNX: a hlavne jestli je to projekt typu "a ja chci taky delat hru", nebo neco vazneji zamyslene :)
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Diky obema.

    K rolim: game designer a grafk jsem ja sam, zvukare zatim nemam potvrzeneho, ale mam nekoho konkretniho na mysli, proto zadneho momentalne nehledam.

    PM mi kdykoliv napiste a dam vam vice informaci.

    A moc dekuju za odkaz na tu ceskou vyvojarskou stranku, to je presne, co jsem dlouho hledal, ale nedarilo se mi to pres Google najit. Presunu se asi tedy predevsim tam, ale i na PM na NYXu budu odpovidat.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    PHGHOST: ceske-hry.cz? :)
    KVINKUNX
    KVINKUNX --- ---
    PHGHOST: Myslím, že by bylo vhodné veřejně říci, jakou roli zastáváš ty, jestli má projekt již game designera, grafika, zvukaře, a potom odkázat na PM pro případné další dotazy. ;)
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Hledam programatora, ktery by mel zajem se podilet na vyvoji hry pro iOS. Jde o tahove RPG, trochu ve stylu Falloutu. Pripadnym zajemcum reknu vic. Zaujalo me vyvojarske prostredi Unity 3D, ale neni nutne, v pripade zkusenosti programatora v jinem systemu mozno pracovat v nem. Idealne Praha, pro primy kontakt a spolecnou praci.

    Pokud mate kdokoliv zajem, dejte vedet a muzeme se o tom pobavit.
    SLASH
    SLASH --- ---
    OUPA: diki za info, nakoniec tam pre istotu ten coverflow davat nebudeme..
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    SANDIS: Škoda, dělal sem u vás pohovor před vánocemi. Ale asi sem byl moc drahý, zvášť když mi to dohodila personální agentura. Pro mě z toho plyne jasné poučení, prdět na personálky. :-)
    SANDIS
    SANDIS --- ---
    Ahoj,

    hledame do mezinarodniho tymu Motion ve spolecnosti Infor Global Solutions (3. nejvetsi ERP firma po SAPu a Oracle) nasledujici pozice, kdybyste nekdo o nekom vedeli ci meli zajem, rad poskytnu detailni popis pozic...

    Senior Software Engineer (iOS senior level)
    Software Engineer (iOS junior/mid level)
    OUPA
    OUPA --- ---
    SLASH:
    1) Podle me by nemel byt problem - primo v guidelines byvalo obecne vyjadreni, ze by mela byt snaha pouzivat gui prvky a jejich chovani na jake jsou uzivatele zvykli na ios zarizenich a z nativnich ios aplikaci.
    2) U me z cca 10 apps prumerna doba schvaleni okolo tydne, deseti dnu. Nikdy ne mene a nikdy ne vyrazne vic. Vzdy to byly ale male jednoucelove veci a v UIKitu, zadny air apod, nevim zda v tom treba nedelaji rozdily :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    2 otazocky.. Robime jednu app - flash AIR converzia do ios (iba pre iPhone) a androidu

    1) Chceme tam pouzit cover flow v podstate v tomto prevedeni : http://www.weberdesignlabs.com/demos/flash_10_coverflow/
    ale bez toho slide baru, bude sa to ovladat len gestami (swipe / click)
    pricom nikde nebudeme uvadzat termin "Cover Flow" - to vieme ze to je registrovana trademark..
    vidite v tom potencionalne nejake porusenie pravidiel pre itunes store submissions ?

    2) Ako dlho trva priemerne schvalenie ? Potrebujeme to spustit zaciatkom marca, kedy by ste povedali ze to tam treba najneskor uploadnut ?
    GATSUNGA
    GATSUNGA --- ---
    Trochu mi to ted pripomnelo kdyz Camera+ od tap tap tap vydelala svuj prvni $1M - http://taptaptap.com/blog/million-million/

    Pisou o tom na jejich blogu, a dalsi statistiky atp. jsou taky dost zajimavy ... http://taptaptap.com/blog/media/cameraplus-reaches-6-million-sales-milestone/CameraPlusCumulativeSalesLarge.jpg
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    TIGU: Tady se o tom klient rozepisuje, v podstate si zaplatili propagaci na Instagramu:
    Bright Mango • How Wood Camera Became the #1 Paid iPhone App
    http://blog.brightmango.com/post/41021171857/how-wood-camera-became-the-1-paid-iphone-app
    MADBANANA
    MADBANANA --- ---
    TIGU: Tak nez to prozradi, tipnu si 273912 stazeni :)
    TIGU
    TIGU --- ---
    MATESISKO: No zrovna v počtu stažení nevidím téměř žádnou strategickou informaci, která by mohla nějak ohrozit pozici aplikace. Styl propagace ano. Ten by mne sice celkem zajímal, protože je mi jasné, že bez dobrého marketingu nemá moc aplikace šance na úspěch i když je velice dobrá. To už ale za "obchodní tajmenství" považovat lze :)

    Každopádně by mne počet stažení také zajímal - ne z důvodu, že bych se chystal tuto aplikaci sesadit, ale rád bych si udělal představu, s jakým výdělkem se při této ceně dá tak zhruba u podobné aplikace počítat (když si zhruba spočítám náklady, provizi, etc.). To, že je to relativně nízké číslo by naopak mohlo ostatní odradit od pokusu něco psát :D
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    GATSUNGA: Bohuzel, tohle nemuzu sdelit. Ale je to mene, nez by clovek cekal. Rozhodne to nejsou miliony
    GATSUNGA
    GATSUNGA --- ---
    MATESISKO: Kolik to ma priblizne stazeni kdyz je to #1?
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    DANCHEZ: Wood Camera
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam