• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Doufám, že tvůj avatar není ukázka. :-)
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Vezmu-li v potaz jejich poslední výtvor The Cave, tak tam mají velice slušnou grafiku. Samozřejmě, že to není Crysis, ale to je srovnatelné s konkurencí. Jen jsem chtěl říct, že někteří lidi chtějí dělat hry a tvrdí, že jsou grafici, ale když člověk vidí jejich obrázky, tak je to tragédie.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    ROTTWEILER: Puvodne mela hra byt v 8-bit stylu, teprve pred nedavnem jsem zacal zvazovat prechod do Unity, takze zadne ukazky nemam. Grafika je take neco, na cem se bude pracovat az do konce a bude se to vyvijet. Coz je hlavne dulezite ohledne tvorby stylu: ja jsem zastance pohledu, ze stl je dulezitejsi, nez dokonalost ci vysperkovanost. Naprikad hry od DoubleFine. Povetsinou nic, z ceho by cloveku spadla huba na zem, ale je to super.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    To samozrejme vim. Ale nema moc smysl to resit v tuhle chvili, kdy jeste neni napsana ani jedna radka kodu. V tomhle muze pomoct Kickstarter (pokud o nej bude zajem) a pak socialni site. V neposledni rade, pokud to dotahneme na "hardcore" uroven, da se v omezene mire pocitat s recenzemi, zvlast tim, ze na iOS je celkem jednoduche poslat hernim redakcim kod ke stazeni hry zdarma.

    A distribucnich strategii urcite jeste pribude, jak se to bude vyvijet.

    V nejhorsim se to da zkusit pres nejakeho distributora.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Mno, zakladni problem budes mit, aby se o tom lidi dozvedeli :) Protoze ac na prkno jsou zajimave "hardcore" kousky, najit je, i kdyz se je snazis hledat, neni zas tak snadne / je to az nemozne. Veci jako Ascendancy, Starbase Orion... pokud peclive nehledas, tak nemas moc sanci vedet, ze neco takoveho je. Hraci jsou, ale jsou smireni s tim, ze hry jejich krevni skupiny proste nejsou, tak se je ani nesnazi hledat.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ano, pravda. Nemyslim si, ze by o nasi hru byl takovy zajem, jako o FE:A, to vubec. Jen na tom sleduji fakt, ze lide maji (jako ja) radi tahove strategie a RPG. Protoze nektere jine hry s rodokenem se s takovym zajmem posledni dobou nesetkaly.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: zase fire emblem ma za sebou rodokmen jedne z nejznamejsich a nejuspesnejsich srpg :) ale ano, tenhle zanr, obecne ruzne rpg a simy a podobne tahove a smrdlave blbinky, jake jsou/byvaly na NDS nejoblibenejsi, by se na prknech hral vyborne, zastupcu je minimum.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Presne tak, moc to nechapu, tablety a smart telefony jsou pro tahovky skoro jak stvorene, ale nejak se neobjevuji. Par jich tam je, ale maloktera ma treba skvely svet a pribeh. Jedna z mych oblibenejsich, Outwitters, ani nejde hrat offline.

    A pritom hraci je maji podle meho radi -- ja sam ano -- i proto se do tohoto projektu chci pustit, abych mel co hrat. Treba ted novy Fire Emblem: Awakening je podle toho, co jsem slysel, v USA hodne poptavany titul (a to jeste ani nevysel, jsou to zatim predprodeje).
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Mohl bys taky dát ukázky své grafiky. Přeci jen jsou různé stupně grafiků a grafika dost rozhoduje o úspěšnosti.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: ano, tahovek, na ktere je pritom prkno celkem vhodne, je na ipadu velmi malo a chytnout by se to mohlo (kdyz se celkem slusne chytlo i dost oflaknute a kraticke call of cthulhu). Na ceskych hrach hodne stesti, tam se dle mych zkusenosti slezaji prevazne amateri, ale treba nekoho schopneho odlovis (nemit sam preplneno, mozna bych se i zeptal na detaily, ale ted to nema nejmensi smysl :)
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Je to mysleno vazne...smrtelne...vazne.

    Vtipky stranou: konceptualne v tom mam jasno a vim, kam s tim chci smerovat. Jak to dopadne ale samozrejme zalezi nakonec na celem tymu. V prvni fazi jde o to vytvorit alespon zakladni hratelny prototyp, na zaklade ktereho bych rad zkusil ziskat na projekt penize pres Kickstarter nebo podobnou platformu.

    Z hlediska trhu je na iOS proklete malo tahovych (a jeste mene dobrych) RPG, takze si myslim, ze ohlasy by mohly byt i na zaklade toho. Ale chci predevsim aby byl o projekt zajem pro samotnou kvalitu a zajimavost hry, ne jen proto, ze plni zdanlive vakuum.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    KVINKUNX: a hlavne jestli je to projekt typu "a ja chci taky delat hru", nebo neco vazneji zamyslene :)
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Diky obema.

    K rolim: game designer a grafk jsem ja sam, zvukare zatim nemam potvrzeneho, ale mam nekoho konkretniho na mysli, proto zadneho momentalne nehledam.

    PM mi kdykoliv napiste a dam vam vice informaci.

    A moc dekuju za odkaz na tu ceskou vyvojarskou stranku, to je presne, co jsem dlouho hledal, ale nedarilo se mi to pres Google najit. Presunu se asi tedy predevsim tam, ale i na PM na NYXu budu odpovidat.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    PHGHOST: ceske-hry.cz? :)
    KVINKUNX
    KVINKUNX --- ---
    PHGHOST: Myslím, že by bylo vhodné veřejně říci, jakou roli zastáváš ty, jestli má projekt již game designera, grafika, zvukaře, a potom odkázat na PM pro případné další dotazy. ;)
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Hledam programatora, ktery by mel zajem se podilet na vyvoji hry pro iOS. Jde o tahove RPG, trochu ve stylu Falloutu. Pripadnym zajemcum reknu vic. Zaujalo me vyvojarske prostredi Unity 3D, ale neni nutne, v pripade zkusenosti programatora v jinem systemu mozno pracovat v nem. Idealne Praha, pro primy kontakt a spolecnou praci.

    Pokud mate kdokoliv zajem, dejte vedet a muzeme se o tom pobavit.
    SLASH
    SLASH --- ---
    OUPA: diki za info, nakoniec tam pre istotu ten coverflow davat nebudeme..
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    SANDIS: Škoda, dělal sem u vás pohovor před vánocemi. Ale asi sem byl moc drahý, zvášť když mi to dohodila personální agentura. Pro mě z toho plyne jasné poučení, prdět na personálky. :-)
    SANDIS
    SANDIS --- ---
    Ahoj,

    hledame do mezinarodniho tymu Motion ve spolecnosti Infor Global Solutions (3. nejvetsi ERP firma po SAPu a Oracle) nasledujici pozice, kdybyste nekdo o nekom vedeli ci meli zajem, rad poskytnu detailni popis pozic...

    Senior Software Engineer (iOS senior level)
    Software Engineer (iOS junior/mid level)
    OUPA
    OUPA --- ---
    SLASH:
    1) Podle me by nemel byt problem - primo v guidelines byvalo obecne vyjadreni, ze by mela byt snaha pouzivat gui prvky a jejich chovani na jake jsou uzivatele zvykli na ios zarizenich a z nativnich ios aplikaci.
    2) U me z cca 10 apps prumerna doba schvaleni okolo tydne, deseti dnu. Nikdy ne mene a nikdy ne vyrazne vic. Vzdy to byly ale male jednoucelove veci a v UIKitu, zadny air apod, nevim zda v tom treba nedelaji rozdily :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam