• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    Let's send Apple to bottomless perdition, there to dwell.

    Vše o tomto ďábelském stroji. Objective-c, c++/c, Arm asm, NEON asm.
    Cocoa, OpenGL ES & Apple Extensions.

    "Veselé" historky z natáčení, aneb
    jak se to dá ještě udělat, aby nám to apple nezakázal.
    Privátní api a funkce, které bysme z něho chtěli.

    Grafici vítaní.

    Prosím lidi, co založili firmu, nebo se živí jako freelancer ať se podělí o své zkušenosti s ostatními.


    Aplikace v Appstore od lidí z nyxu:

    První vlaštovka:

    ALIJEN: aplikace Výplata -- http://itunes.apple.com/cz/app/id353881293?mt=8

    Posílejte odkazy na appstore do pošty nebo sem. Díky
    rozbalit záhlaví
    SENIN
    SENIN --- ---
    OUPA: díky, napadlo mě to také, ale nebyla jsem si jistá, jestli jdu dobrou cestou ... už to vypadá lépe :)
    OUPA
    OUPA --- ---
    Zjednodusene - asi takto, sami GLKBaseEffect nepouzivame...
    1) efektem A (s texturou) vykresli objekty ktere maji mit texturu
    2) efektem B (bez textury, s barvou) vykreslis objekty bez textury

    Jinak lepsi dat na pastebin treba cely zdrojak.
    SENIN
    SENIN --- ---
    Když chci kreslit texturu, ale jakmile zapnu kreslení textury tak mam u všech dalších objektů černou barvu. Netučím, čim by to mohlo být, pokud jsem si s tim hrála, tak mam zase barevný objekty, ale bílý čtverec místo textury, Díky

    effect.texture2d0.name = texture.name;
    effect.texture2d0.enabled = YES;
    effect.texture2d0.envMode = GLKTextureEnvModeModulate;
    effect.texture2d0.target = GLKTextureTarget2D;

    [effect prepareToDraw];

    //kreslim objekty
    SENIN
    SENIN --- ---
    OUPA: myslím, že nepotřebuji :) jen potřebuji scénu překreslovat, abych mohla dělat zoom atd. Tak já asi nejdříve zapátrám, jak překreslovat s GLKViewControllerem, protože ten používám.
    OUPA
    OUPA --- ---
    SENIN:
    1. skutečně potřebuješ CADisplayLink? To už je dost low-level, přitom GLKViewController už ho má v sobě a práce je s ním jednodušší.
    2. pastni kus zdrojáku, z tohoto to není jasné a dost možná je problém jinde.
    SENIN
    SENIN --- ---
    ahoj, potřebovala bych poradit, v Opengl es 2.0 překresluji scénu pomocí CADisplayLinku

    displayLink = [CADisplayLink displayLinkWithTarget:self selector:@selector(drawScene:)];
    [displayLink addToRunLoop:[NSRunLoop currentRunLoop] forMode:NSDefaultRunLoopMode];

    já ale potřebuji za běhu nastavit proměnnou (např. souřadnice) z jiné metody, než drawScene, což se ale nenastaví. Jsem začátečník, takže se v tom ztrácim ... nevím, zdali je problém ve vláknech či v čem. Díky
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    SLASH: Jednoduché a pěkné. Congrats! :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    AILAS: dik. dnes mi to uz schvalili , takze POHODA!
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: tim resetnes cekani na review. Doporucuju si prvne pockat, protoze treba najdou neco, kvuli cemu ti ji neschvali a budes neco muset upravit. Tim opetovnym uploadem si to zbytecne prodlouzis.
    SLASH
    SLASH --- ---
    WIZZIAN: cool, vdaka

    pokial je aplikacia v stave : waiting for review.. a zbadal by sa nejaky problem zatial, fixol .. da sa uploadnut nova verzia do iTunes kym sa caka na review ?
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    SLASH: nam vsetky schvalovania trvali cca tych 7dni,co je myslim standardni cas
    SLASH
    SLASH --- ---
    LWEEK: good luck.. Pocul som ze aplikacie robene cez AIR conversion su posudzovane dlhsie nez tie cez xCode ? Neviem co je na tom pravdy..
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    SLASH: Já budu uploadovat asi příští týden. Sem zvedav a napnut jak to celé bude probíhat. :-)
    SLASH
    SLASH --- ---
    no dnes som uploadol svoju prvu app do Itunes connect.. Waiting for Approval :)

    drzte palce!
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATESISKO: Vsak nic proti testfligtu, ale ve chvili kdy se da uplne stejneho vysledku dosahnout jednim skriptikem, prijdou mi tve namitky nesmyslne
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ja ti rozumim, jen Testflight je hotove reseni, ktere pouziva spousta lidi a opravdu to usnadnuje praci. Coz nekomu, kdo vyviji v Flash+AIR urcite pomuze.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATESISKO: jelikoz to muzes mit zabalene v jednom jedinem fajlu, mit zautomatizovane a jedine co potrebujes, je abys mel uuid od vsech co budou testovat.....
    SLASH
    SLASH --- ---
    AILAS: problem je v tom ze ja nepouzivam xCode ale flash+AIR. Tam sa to neda jednoducho vyexportovat pre enterprise-adHOc distribution. Takze zatial asi iba ten testflight , je to stale jednoduchsie ako riesit cez iTunes..
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    AILAS: O velikosti souboru nepadlo ani slovo, jde o komfort, zautomatizovani a rychlost distribuce. Klidne se dal skrabej levou rukou za pravym uchem
    AILAS
    AILAS --- ---
    MATESISKO: No uznavam ze dnes, kdy i jedno mobilni zarizeni stahne za den z internetu vic dat jak cela ceska republika pred 15 lety, je problem stahnout jednou za rok par kilobajtovy soubor.
    Dale asi nema cenu resit s takovym vtipnym nazorem.

    SLASH: Ja bych ti testflight nedoporucil pokud nemas v planu vydavat minimalne 30 aplikaci rocne. Mrkni na "Enterprise deployment" atd v Xcode... urcite najdes postup. Kdyz nenajdes, napis do posty. Tester ti pak sdeli UUID (There is an app for that!) a az udelas profil (jde to i z Xcode, pripadne na webu developeru jedno zaskrtavatko) tak mu akorat posles link na to html kde budou 2 odkazy - jeden na profil, druhy na ipa. Tot vse.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam