• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: diki pozriem sa na to.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATESISKO: jj, Testflight je dle vseho slusny reseni, sam jsem ho osobne teda jeste nezkousel


    SLASH: pouzijes href="itms-services://?action=download-manifest&url=adresa.plist

    plist ti vygeneruje xcode pri build and archive.

    SLASH
    SLASH --- ---
    MATESISKO: ano riesime to cez ten testflight zatial, to funguje ok, ale musis si k tomu stiahnut a nainstalovat ich app. Cize nie je to 100% straightforward, ale asi jednoduchsie ako to tiesit cez iTunes.

    AILAS: stale mi nejde do hlavy ze by ios jednoducho nainstaloval ipa len tak cez nejaky weblink.. A ten mobileprovisioning profile sa tiez len linkne a po downloadnuti sa automaticky nainstaluje?
    Netreba tu app linkovat cez nejaky specialny protokol ? (staci iba nieco ako http://myweb.com/ios/myApp.ipa ) ?
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: A hlavne nemusis ditribuovat spolu s IPA archivem i provisioning
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: Opravdu dej sanci Testflight. Distribujes build pouze lidem, ktere si oznacis (muzes vytvaret listy testeru), prijde jim email, nevidim duvod, proc to nepouzit. Dokonce muzes integrovat SDK pro trackovani pouziti a logovani crashu (ikdyz doporucil bych spise HockeyApp)
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: Jo normalne si ji stahnou z webu ale musis dat distribuci jako "Enterprise" a hlavne jim tam musis dat na web ke stahnuti i ten mobileprovisioning profil. To html pak uz neni problem udelat.
    SLASH
    SLASH --- ---
    btw
    FlashPad » Blog Archive » Obtaining .p12 certificate for iOS development on Windows. The easy way (WITHOUT prompt and manual OpenSSL installation)
    http://durej.com/?p=345
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ok, mam UUIDs v profile, je to adhoc, scompilujem app - no a ked ju dam na web, a dajmetomu linknem tam tu app na velke tlacikto "CLICK HERE", tak ako si to ty dotycni ludi nainstaluju? len tam zabrowsuju z mobilom zo safari a kliknu na link a ios im sam ponukne nainstalovat app ? na ne jailbrokenutych iphonoch ?
    lebo napriklad na androide by na to museli ist do dev modu a povolit instalaciu app z unknown sources.
    Myslim ze ios je este ovela prisnejsi ? Alebo nie?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: dej jim hotovou ipa nekam na web, jak rika ailas, nemusi se to tahat pres debilni itunes
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: Ad-Hoc deployment. Staci ti jen UUID zarizeni testeru, pak si to stahnou z webu. Neni nic jednodussiho a nepotrebujes k tomu nic navic.
    SLASH
    SLASH --- ---
    MATESISKO: dik, vyzera to dobre..
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: Pouzij Testflight: https://testflightapp.com
    SLASH
    SLASH --- ---
    mame iPhone app uz je skoro hotova, ale este ju potrebuje otestovat client.. (predstym nez submitneme do apple store)
    mam ich UUIDs , dal som ich do provisioning profile (ad hoc) , ale problem je v tom ze na otestovanie , malo z nich ma iTunes a potrebujem nejaky jednoduchsi sposob ako by to client mohol testovat..

    existuje nejaky lahsi sposob ? bez iTunes ? Ako to riesite vy?
    Pozivam windows a app je flash > AIR.
    SENIN
    SENIN --- ---
    no, můžu říct z pohledu začátečníka, že CoreGraphics je v pohodě, ale OpenGL ES je teda krutý :) já jsem se úspěšně OpenGL vždy vyhýbala :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REDGUY: Tisk pravdepodobne grabnout openGL buffer a predat jako bitmapu.
    SENIN
    SENIN --- ---
    REDGUY: tisk také nevím, ale tuto funkci moje aplikace podporovat nebude.
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    SENIN: No, zase na vylozene 2D kresleni bych rekl ze bude jednodussi na pouziti Core Graphics. A jak je to s tiskem? Nikdy jsem ho neresil, ale cekal bych ze kdyz mam kresleni v CG, bude tisk jednodussi nez kdyz je v OpenGL... ale to jenom hadam.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SENIN: urcite bych sel do openGL. Rychlost je jedna vec, druha je pripadne dalsi rozsirovani. Ta narocnost neni zas o tolik vysoka (i kdyz to za mne mozna mluvi dlouholete zkusenosti s openGL a jen chvilkova srazka s CG)
    SENIN
    SENIN --- ---
    ahoj, vyvíjíme společně s lidma webový CAD, já mam na starosti čtečku na iPhonu. Takže uživatel si něco nakreslí v prohlížeči a já mu zprostředkuju si to prohlídnout (na iPhonu bude pouze čtení). Vše bude pouze ve 2D. Nevím, zda použít pouze Core Graphics nebo OpenGL ES. Už jsem přečetla guide od apple a narazila na netu na různé názory, ale stále tápám. CG je lehčí, ale někdo říká, že je lepší spíš pro PDF. OpenGL ES zase umožní rychlejší a výkonnější vykreslování, ale je složitější. Přemýšlim napsat referenční appku v obou a porovnat jejich zátěž na zařízení pomocí Nástrojů (Activity monitor), které jsou v XCode. Akorát nevím, jak rozsáhlé věci vykreslit, aby to bylo použitelný na analýzu. Budu ráda za jakoukoliv odpověď, jsem nováček. Díky moc.
    MAREKI
    MAREKI --- ---
    Umel by nekdo opravit home button u 3G?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam