• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    VFISA
    VFISA --- ---
    Apple Market Share: Facts and Psychology | Monday Note
    http://www.mondaynote.com/2013/09/15/apple-market-share-facts-and-psychology/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nebo cemkoli jinem, co mu umozni hru s minimem prace vydat i nekde jinde.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    LWEEK: Asi tak a stejně kvůli podpoře to nikdo nepoužije a raději sáhne po Unity.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Kazdej, kdo chtel delat na ios hry, je uz dela. Z toho frameworku je zajimava akorat ta podpora pro ovladace (steve jobs se musi smazit vzteky), jinak pokud vim tam neni nic zvlastniho
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    Koukal sem, že v iOS7 je komplet nový framework na tvorbu her i s podporou HID. Sem zvedav kolik lidí se pustí do vývoje her :) knihovna je dostupná i pro Mawerick.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    OT: Ahoj, sme indie game dev a so zenou zvazujeme prenajom kancelarie v KD Vltavska, Bubenska, P7. Staci nam ale len jeden stol, nechcel by niekto s nami sharovat priestor a rozdelit tak naklady na prenajom?
    SLASH
    SLASH --- ---
    EDMAN_DORT: no to nam tiez, tu prvu verziu.. za take cca 3-4 dni, ale ten update bol schvaleny HODNE rychlo..
    EDMAN_DORT
    EDMAN_DORT --- ---
    SLASH: Nam ted nedavno schvalili celou appku (takovou malinkou teda) za 4 dny... tak treba to ted bude pravidlem .)
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: Když jim to popíšeš, je to jen update nebo minor změna a dáš to jako přednostní schválení tak by to neměl být problém :-)
    SLASH
    SLASH --- ---
    apple mi schvalilo app do 24hodin!

    bol to sice update, ale aj tak .. prijemne prekvapenie :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    LUCASITO: urob si MD5 hash z momentalneho casu (utf time * nejake random 8 mieste cislo).. to bude dostatocne unique..
    LUCASITO
    LUCASITO --- ---
    SLASH: jinak beru jakoukoliv alespoň na 98% fungující metodu identifikace alespoň v časovém ramcí (odkaz ke stažení, installace appky do 2min)
    LUCASITO
    LUCASITO --- ---
    SLASH: popravdě nevím jak podle čeho udělat uid tak aby bylo zařízení jednoznačně unique
    SLASH
    SLASH --- ---
    LUCASITO: musi to byt cez UUID ? nemozes vygenerovat v scripte unique uid per device/per install a toto odoslat do databazy?
    LUCASITO
    LUCASITO --- ---
    Netušítě někdo jak identifikovat zařízení a následně ho matchnout v čerstvě nainstalované app?
    postup co je potřeba:
    1) načíst qr kod, který otevře web ve kterém se zaznamné informace o zařízení + kod, který je potřeba pro načtení a zobrazení správných dat v app
    2) stránka přesměruje na itunes - instalace atd.
    3) po instalaci appky se zkontroluje identifikátor zařízení a zobrazí správná data

    v iOS je hold ban na UDID, openUDID už nejde použít kvůli rejectnutí, ke cookies se nedostanu, v html se nemůžu dostat na mac adresu zařízení

    Nemáte někdo zkušenost o kterou by jste se podělili?
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Ever since I found out that a GCC C extension causes a code block to return a value if you enclose it in round brackets, I’ve been using it in my code.

    cocoa-dom
    http://cocoa-dom.tumblr.com/post/56517731293/new-thing-i-do-in-code

    To je zaujimava vec a prijemna vlastnost :)
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    OUPA: no tak to je tiez cesta :) diky za info
    OUPA
    OUPA --- ---
    PHOTOSPHERE: Aha tak to bohuzel moc nepomuzu, my mame vlastni (jestli se tomu tak da rikat) engine.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    OUPA: super. pozeram ze chipmunk je od integrovany cocosu az po unity. aky engine ste pouzili? ja sa prave rozhodujem v com spravit dalsiu hru (unity vs cocos), tak zbieram nazory :)
    OUPA
    OUPA --- ---
    PHOTOSPHERE: Diky, fyzika kolizi je pres Chipmunk2D.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam