• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EGOfoursquare - check-in, badges, friends etc.
    EDASX
    EDASX --- ---
    skoda ze v sobotu nebejva otevreny cecko, jinak bych se tam asi taky stavil =)
    S7ANLEY
    S7ANLEY --- ---
    Určite ;-)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    Ja myslim, ze se to v sobotu dozvime.
    EDASX
    EDASX --- ---
    uzivatelu? urcite... ale bude dost tezky je dostat na jedno misto... ale treba uz pristi 4sq day =)
    TAURUS
    TAURUS --- ---
    zajímalo by mě, jestli je v Praze dost uživatelů na superswarm (250 lidí najednou) :-)
    EDASX
    EDASX --- ---
    Todle je taky for ty eventy... clovek se checkuje na event, jinej se checkuje do venue... =) blby je kdyz se checkuje na obe mista a na to druhy se checkne pozdejs =)
    BLACK_ONYX
    BLACK_ONYX --- ---
    S7ANLEY: jasne, ze bude. na google day to uniklo o 4 checkiny
    EDASX
    EDASX --- ---
    S7ANLEY: jak dlouho visi jeden checkin ve vzduchu - tri hodiny? no bude to tezke =)
    S7ANLEY
    S7ANLEY --- ---
    Som zvedavý či sa podarí Swarm Badge na Webexpe. :)
    EDASX
    EDASX --- ---
    TAURUS: jojo, v mysquare to taky ukazuje special nearby... jen neni jasny kde to je =)) checknul jsem se na flore a na flore je i ten fresh juice bar, kterej ma 10%. chvili jsem si rikal, ze v tydle ctyrce maj special - a ze to je husty =) ale pak sem si teprv vsim ty ikonky nearby =))
    TAURUS
    TAURUS --- ---
    V iPhone se stačí čeknout někde poblíž Václaváku a hned to nabízí Como restaurant.

    Jinak na iPhone od včerejška redesignovaná aplikace.
    EDASX
    EDASX --- ---
    MUI: jo? =) v jakym klientovi? =)
    CASTER
    CASTER --- ---
    Co to je?
    BLACK_ONYX
    BLACK_ONYX --- ---
    CODEAS: Jsem tam :-)
    TAURUS
    TAURUS --- ---
    CODEAS: Je to pěkná analýza, pěkná vizualizace. Vymyslet to, technicky zpracovat a dotáhnout do jednoduchého grafu muselo dát dost práce. Metodika stojí za hlubší diskuzi. Například na foursquare se názory nepíšou, tam se člověk akorát čekuje do podniků a napíše, jaký tam maj pivo. Tudíž asi tam nebude ta motivace, že když si někdo někoho přidá do přátel, tak že to je proto, že respektuje a oceňuje jeho názory.
    A ani u twitteru, kde se názory spíš píšou, to není s motivací sledování tak jednoznačné. Třeba Hulána, kardinála Vlka nebo Vtipy si přidá leckdo, ale asi taky ne kvůli jejich názorům. Je prostě zábavné je sledovat a jejich "názory" se spíš bavit. Ale pokud "influencer" znamená někdo, jehož názor se dostane daleko, tak proč ne. Respektovanost se ale měří blbě a snad by ani neměla být v takovém statistickém výzkumu proklamovaná.
    Zase na druhou stranu chápu, že u grafu se toho moc čistě statisticky sledovat nedá. U twitteru je možná aspoň sledovat retweety, hvězdičkování tweetů, asymetrii sledování.
    Ale co se dá sledovat u Foursquare? O dost míň, už tím, že tam není asymetrie sledování -- nepoznáš, jestli má někdo spoustu přátel proto, že si ho spousta lidí chce přidat, nebo proto, že požádal o přátelství spoustu lidí a někteří z nich si ho přidali, i když ho neznají. Jinak mě v podstatě nic nenapadá. To propojování komunit (příslušnost do více jinak nezávislých grafu?) je velmi dobrý nápad, asi bych na to nepřišel.
    Jinak 80 % je hodně podezřelé číslo :-)
    CODEAS
    CODEAS --- ---
    Díky všem za feedback, je to první verze a chci pokračovat dál


    propojovatel komunit - něco napíše a v tu chvíli se to dozví nejvíce lidí, kteří to můžou šířit dále,
    protipol je člověk v komunitě, kdy se to dostane je v rámci komunity (viz. školní třída - propojený každý s každým)

    to že jsou ocenovany + každý respektuje, jsem bral že s tímto člověkem je každý propojen - většinou je to pasivní, že každý s nim chce být v kontaktu
    proč asi ?

    možná jsem špatně nazval influenceři - ale lepší název jsem nevymyslel a chtěl jsem to stihnout do Social Marketers Summit (byl někdo? ;)

    počet přátel vs. propojovatel komunit -> na 80% je to stejné, ale musel jsem říci že to není jen o počtu přátel
    EDASX
    EDASX --- ---
    TAURUS: at si me ty marketeri najmou jestli je to zajima =)))))
    HORKY_KAFE: to je jedno z vysvetleni, ale podle me se nezaklada na pravde. navic vzhledem k masivni metode pridavani pratel po prihlaseni se k fcb
    HORKY_KAFE
    HORKY_KAFE --- ---
    TAURUS: já do těhle socioanalýz nedělám, takže se radši nebudu pouštět do žádný hádky
    ale jako laik nemám problém s tím, že inflencer v rámci 4sq je ten, kdo propojuje různé komunity
    podle mě to funguje tak, že influencer přivedl k 4sq lidi, kteří jsou členy jiných komunit, než je on sám a na principu letadla, pak tito rozšířili 4sq dál
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam