• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYCHOPATOLOGMortal Online
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    taky bych za kone zaprahl kladu, proc ne, implementovat takovouhle kravinku by nemel byt problem.. hezky odtahnout do mesta, tam to nastipat sekyrou a po kusech odnosit vendoru. nemas kone? nevadi, potrebujes opravdu hodne str na to byt drevorubcem :)
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Ono vo vseobecnosti sa da povedat, ze v MO to trosku s tou hardcorovostou prehnali.. V niektorych smeroch sa snazia az prilis kopirovat zivot a vsetci vieme, ze zivot je nagovno hra. :D Pricom na druhej strane su tam absolutne nelogicnosti.

    Napr:
    Natazite drevo - napr 200 kuskov, z hladiska zatazenia postavy to prakticky ani nehra rolu. Nasledne zabehnete do mesta a z cca x kuskov dreva spravite luk (vynechajme, ze tento postup je silne imbecilny) a zrazu vas novy luk vazi cca 20kg. Takze uplne v pohode vyprodukujete z 200 kusov dreva napr 10 lukov cim sa stanete silne pretazenou postavou. To dostala realita pohube, co? :D
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    EZEE: muzes ty staty rozebrat trochu podrobneji prosim te, sila dex int con chapu, ale k cemu "presne" je vyska a psyche?
    EZEE
    EZEE --- ---
    PSYCHOPATOLOG: o to prave jde a je to kruty, nikde todle nebylo v zadnym jinym mmo, stari hraje roli na int a mladi zase na silu apod...vyska to same @LOJZEE tzn ze jak si vymyslis postavu, takovej budes mit maximalni skill cap a dovednosti tzn ze treba chces bejt milovnik koni tak si mas psyche treba max 90 aby jsi mohl dobre tamovat zver ale valecnik co ho nepotrebuje ma 75, zalezi na tobe co si vezmes za template
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    me to docela bavi, az na drobnosti, jako ze se treba snazim hrat za 60 let stareho maga. deda temer nebeha a navyskoci ani do schodu, takze nekam dobehnout, to je docela problem.. ale zase je hodne inteligentni. ucime se behat.
    EZEE
    EZEE --- ---
    LOJZEE: presne tak princip jako darkfall, ale tady hlavne nesmis mit zadny makra, kvuli ekonomice, prisne se to hlida, pac si pak vic lidi vazi surovin a kazdej nema vsechno

    closed nevim v cem je proste vyjimecnejsi
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    EZEE: jo vidis, ja to cetl v tom clankuz a zas zapomnel. ale tak preci bude nejaky omezeni oproti placenym, ne? nebo jako utnou beta server a pak rozjedou jen offiko server?

    a ta myslenka zadnejch levelu a expu e mi celkem zamlouva - budes tak dobrej, co si natezis a vyrobis a jak se naucis ovladat zbrane.
    EZEE
    EZEE --- ---
    SEAMON: closed beta ...hmm zajimalo by me jak ta vypada, byl jsem optimista k MO ale ted sse ze me stava spise pesimista....chce to jeste x casu vyvoje
    EZEE
    EZEE --- ---
    LOJZEE: todle neni hra na lvly :) nema to zadny omezeni, je to full jen v bete zatim neplaceny
    EZEE
    EZEE --- ---
    bry den
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: Hm na nejake vyrazne in-game obmedzenie si nepamatam. Skor slo o casove obmedzenia kedy server bezi (v prvej faze open bety vyrazne sekal a padal..). Celkovo slo hlavne o to, ze open beta mala byt len urcity obmedzeny cas, kedze sa dost hovorilo o spusteni hry do ostrej prevadzky - asi to spustenie trosku posunuli ked este open beta ide. Da sa hrat aj closed beta, len to si tu hru musis kupit, co je nieco co som absolutne nepochopil. Hoci sa na forach nasli ludia co to obhajovali.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: a jak je ta beta omezena? nejakej lvl cap?
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: No v boji tusim urcujes pohybom sposob uderu a musis aj manevrovat s postavou.. Tj. asi by som povedal tak, ze ludia co hrali M&B si na ten system skor zvyknu.

    No zabitie je vtipne - raz som sa vybral na dlhsiu prechadzku (v praxi asi hm 15min chodenia s postavou - dost dlho nato ze clovek ide do krajinky) a na zaver som si sadol na kopcek. Trosku som sa snazil skamaradit s kravickoidnymi zvieratkami, co v praxi znamenalo, ze som dostal pekne nahubu. :D Tak som sedel, oddychoval a pozeram ako sa blizi iny hrac, zrazu vytiahol sekerku a bum. Tak som si mohol ako duch pochodovat 15min cca spat do mesta, co som radsej vypol hru a siel robit nieco rozumne. :)) Neviem si predstavit ako to ma vyzerat ked cloveka zabije nieco este dalej od mesta - ako je tam moznost teleportovat dusu do mesta, ale za slusny postih.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: a jak rikas, ze je to podobny s mount&blade, to znamena, ze musi clovek machat rukou, kdyz seka a podle toho odkad machne, tak se bude chovat mec?
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: tak vypada to, ze ten zacatek bude trosku harcorovejsi, je to tak cely staveny, ale treba pak na vyssich levelech, az budes mit nacviceny ty skilly, tak vyroba zbrane nebo zabiti nebo info ozbranich uz budfe rychly a bezny. me tam strasi to, ze kdyz te nekdo sejme, tak ostatni muzou o vsechno okrast tvouji mrtvolu, to muze nekdy pekne nasrat:D
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: Subojovy system bol relativne podobny Mount&Blades. S tym, ze tam este bola stamina, tj. pocase sa clovek vycerpal. Co v praxi znamena - vycerpal sa dost rychlo (ale mozno sa to casom lepsi). Ono aby som ludi moc neodradoval - tu open betu som hral mozno mesiac ci dva dozadu, takze nevylucujem, ze to je uz dnes kusok lepsie. Ale jednoznacne tam mali este hafo co vylepsovat a podla informacii na forach, tam v podstate vobec neboli implementovane niektore z tych zaujimavejsich featur.

    Ale pre predstavu - vytvorite si postavu a objavite sa pri zvolenom meste. Mate dake handry a nieco co je univerzalny tool na tazenie a vlastne aj bojovanie, tento sekero-krompac je neznicitelny a primarne to je vlastne noob tool. Zaroven je to esencialne vybavenie, ktore je mozne ukradnut (tj. ked sa najde swina mozete si robit novu postavu).

    Primarnym zdrojom penazi a veci je gather s sekero-krompacom, tj. najdete skalu/strom mimo mesta a sekate, zlepsujete skill a zbierate veci. Problem je trosku to, ze nie je jasne, ktore stromy/kamene su tazitelne (takze si v uvode pekne pobehate) a pri poslednom update - po ktorom som to zabalil sa stromy dali nejako "vytazit" tj. clovek to mohol skusat, ale zisk bol minimalny. To uz bolo na mna trosku moc, lebo to posuvalo ziskanie uz len zakladneho luku niekam na hranicu x hodin hrania.

    Pri troske stastia si zbastlite zakladnu zbran - teda luk, alebo nejaku rucnu. Pricom zistite ze sa tieto zbrane az neuveritelne rychlo rozpadaju (realne tusim 1.5 kurata a drevene kladivo bolo kaput). Btw stvoril som si celodrevene kladivo, ktore uspesne fungovalo ako nahrada za sekero-krompac. Luk fungoval dost komicky, kedze som na zakladnom skill lvli strelil tak 5 metrov pred seba a na sundanie sliepky potreboval tak 10 sipov.. Btw aj ked zbastlite vy osobne zbran, pripadne x zbrani - neviete o ich kvalite absolutne nic (treba nato extra skill a ten som nemal). Co je podla mna divny stav..

    Ako pozeram, je to uz dlhy prispevok, tak tu nebudem rozpisovat vsetko. :) Ak niekto hra aktualnu betu a niektore veci sa radikalne zlepsili, budem rad ked ma opravi. ;)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: ´hm, to je skoda, podle clanku a traileru to vypada fakt pekne. zajimal by me ten soubojovej system, jestli je to treba jako v dark messiah of MM nebo mount&blades?
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Ako hral som chvilku open betu a musim povedat, ze sice napady maju pekne, ale k tomu aby to bolo realne v hre to ma este dost daleko. V niektorych smeroch to s tou hardcorovostou vyslovene prehanaju. Vznikali tam paradoxne az komicke situacie (napr. kura v meste sa holymi rukami nedalo zabit a vela dalsich). Takze drzim palce, ale z toho co som v bete videl - dakujem, ale nemam momentalne zaujem.
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    kdo o tom neslyšel a nic neví

    docela dobrý, dvoudílní článek na mmogames.cz

    http://mmogames.cz/kategorie/clanky/mortal-online-spousti-se-open-beta-1-cast-pocatecni-seznamovani-293/
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam