Tak prvni osobni zkusenosti s SLI:
Ovladace: 331.65
Arma2 DayZ: nastaveni: rozliseni 1920x1200 scaling 2x, tedy 3840x2400 (supersampling x2). V tomhle modu neni treba zadny AA ani postprocess - off. Stiny, objekty, teren na max. HDR: high. Efekty (blur, dof) vypnuty, v boji jsou zasadne na obtiz.
FPS 50-70, ve mestech az 20 (vyuziti gpu klesne u obou na 30%). Jinak skalovani se blizi 2x, chod je naprosto hladky i v nizsich fps.
Znamka:1
Arma3: Vsechno na doraz, 4xMSAA. Skalovani podprumerne, urcite ne 2x. Ve slozitejsich scenach vyrazny MS. Ale porad vyrazne lepsi, nez s jednou kartou - ze hry zmizel pocit lagu z nizkych fps.
Znamka: 3
Metro LL: Vse na doraz, dx11, SSAA 2x, advanced physx hw, Tess high. Skalovani skoro idealni, hladky chod. Znamka 1
Crysis3: vse na doraz, TXAA 2x. V nizsich fps pod 40 je vyrazny MS, a i pri vyssich fps to obcas neni to prave orechove. AMD gaming evulved v praxi, stejnej technologickej smejd jako SleepingDogs. Ale porad lepsi nez mit na prehrade 15 fps s jednou kartou bez AA.
Znamka 3
U zadne hry jsem nemel pocit lagu. Zadne zaseky nebo pady.