• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Částečné specifikace Titanu X a skóre v 3DMarku. O 40 % rychlejší než GTX 980? | Cnews.cz
    http://www.cnews.cz/castecne-specifikace-titanu-x-skore-v-3dmarku-o-40-rychlejsi-nez-gtx-980
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    K tem kecum o podpore vicejadrovych procesoru, ktere zpochybnuju uz leta (protoze jednak sam programuju realtime aplikace pro PLC, a jednak znam core programatora z MINDWARE):

    The third lesson: It's unthreadable. The IHVs sat down starting from maybe circa 2005, and built tons of multithreading into the driver internally. They had some of the best kernel/driver engineers in the world to do it, and literally thousands of full blown real world test cases. They squeezed that system dry, and within the existing drivers and APIs it is impossible to get more than trivial gains out of any application side multithreading. If Futuremark can only get 5% in a trivial test case, the rest of us have no chance.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Totot pise exvyvojar nvidie:

    The first lesson is: Nearly every game ships broken. We're talking major AAA titles from vendors who are everyday names in the industry. In some cases, we're talking about blatant violations of API rules - one D3D9 game never even called BeginFrame/EndFrame. Some are mistakes or oversights - one shipped bad shaders that heavily impacted performance on NV drivers. These things were day to day occurrences that went into a bug tracker. Then somebody would go in, find out what the game screwed up, and patch the driver to deal with it. There are lots of optional patches already in the driver that are simply toggled on or off as per-game settings, and then hacks that are more specific to games - up to and including total replacement of the shipping shaders with custom versions by the driver team. Ever wondered why nearly every major game release is accompanied by a matching driver release from AMD and/or NVIDIA? There you go.

    Ale je tam toho mnohem vic, doporucuju precist cele
    What are your opinions on DX12/Vulkan/Mantle? - Graphics Programming and Theory - GameDev.net
    http://www.gamedev.net/topic/666419-what-are-your-opinions-on-dx12vulkanmantle/#entry5215019
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    GeForce GTX Titan X - 1 GHz, 35 procent nad GTX 980
    http://pctuning.tyden.cz/...1-aktualni-zpravy/33665-geforce-gtx-titan-x-1-ghz-35-procent-nad-gtx-980

    35-50% na 980ku (referencni), to by byl realisticky odhad.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA Opens PhysX Code to UE4 Developers
    https://www.unrealengine.com/blog/nvidia-opens-physx-code-to-ue4-developers

    pouze cpu verze a gameworks, samozrejme. gpgpu nema ani smysl uvolnovat (musely by se otevrit i drivery)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Hands On With The NVIDIA GeForce GTX TITAN X 12GB Video Card - Legit Reviews
    http://www.legitreviews.com/hands-nvidia-geforce-gtx-titan-x-12gb-video-card_159519
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Pravděpodobně ne, je to jenom další forma dodání podpory pro NVIDIA Experience a streamování gameplay do jiných zařízení. Android konzole do jedné umřely - kupodivu nikdo nechce hrat smartphone hry na televizi a nikdo nechce vyvíjet normální hry na mobily :)

    HNIZDO: njn fanATIci už poslední roky nemají moc prostor pro kecání a tak to hezky rozmázli něco co nemá ani stable verzi :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    nVidia představila Android TV konzoli Shield. Rozběhá Crysis 3 a další počítačové tituly
    http://pctuning.tyden.cz/...ila-android-tv-konzoli-shield-rozbeha-crysis-3-a-dalsi-pocitacove-tituly

    Hezky. Ale muze to konkurovat PS/XB? Pokud na tom pojedou i androidi tituly, bude to mit masivni support, mozna
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    AMD Mantle asi končí, veřejný SDK nebude | Svět hardware
    http://www.svethardware.cz/amd-mantle-asi-konci-verejny-sdk-nebude/40109

    Ne, AMD se tu podporu svych projektu proste nenauci, nenauci, a nenauci. To bylo kecu, ze by ucpali LaManche....
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MJUGEN: Tak od akcionaru ne, valna hromada nebyla, ale nejak to vyresit musi. Uprimne receno jsem kvalitou PR managementu nvidie mirne znepokojen, protoze myslet si ze se na to neprijde a ze to projde muze jen naprosty blbec. Viz mavani maketou a podobne. Trosku nam ta nvidia amdeckuje.
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    HNIZDO: ode mne čistě spekulace, ale jeho vyjádření je dle mého vynucené, dostal na vybranou od akcionářů - buďto jako šéf firmy přizná chybu (dostane méně peněz na výplatnici) nebo na něj akcionáři podají žalobu za zatajování skutečného stavu jako to udělali při bumpgate...
    TURBO
    TURBO --- ---
    HNIZDO: jj. Navíc příští týden je GDC, tak jsem zvědavej, jestli nás nenamlsaj trochu víc :).
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TURBO: Taky si nejsem jist, Pokud je mi znamo, snad jedine soucasne AFR nevyzaduje hw podporu, tedy jde abstrahovat pres DX. Jedine co je potreba je ten mustek. Na druhou stranu je pravda, ze AFR vznikla v dobe, kdy bylo API daleko mene abstraktnia aoddelene od hw a kernelu nez dnes. V dnesni dobe je vsechno abstrahovano a virtualizovano, takze proc ne.
    TURBO
    TURBO --- ---
    HNIZDO: to zní jako solidní sci-fi :). Čte se to moc hezky, tak uvidíme. Snad to neni jen reklamní žvást MS k blížícím se Win10 a DX12. Otázka taky je, za kolik iterací bude SFR použitelný:). MS toho v historii v DX zavedl vždycky mraky, ale plno věcí bylo zabugovaných a klidně i do dalších verzí nepoužitelných.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DirectX 12 spřáhne výkon GeForce i Radeonu | Svět hardware
    http://www.svethardware.cz/directx-12-sprahne-vykon-geforce-i-radeonu/40072
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Šéf Nvidie promluvil o GTX 970: „Není to defekt. Ale už se to nestane“ | Cnews.cz
    http://www.cnews.cz/sef-nvidie-promluvil-o-gtx-970-neni-defekt-ale-uz-se-nestane
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO:v kostce: its not a bug, its a feature, dont cry, faggots.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Jen-Hsun On GeForce GTX 970 | The Official NVIDIA Blog
    http://blogs.nvidia.com/blog/2015/02/24/gtx-970/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam