• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DirectX 12 is out, let’s review | Scali's OpenBlog™
    https://scalibq.wordpress.com/2015/09/02/directx-12-is-out-lets-review/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA získá paměti HBM2 od Samsungu i SK Hynix | Svět hardware
    http://www.svethardware.cz/nvidia-ziska-pameti-hbm2-od-samsungu-i-sk-hynix/41115
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Radeon R7 370 vs. GeForce GTX 950 v méně náročných hrách a se slabším CPU | Cnews.cz
    http://www.cnews.cz/...n-r7-370-vs-geforce-gtx-950-v-mene-narocnych-hrach-se-slabsim-cpu/strana/0/15
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY: Ano, funguje to, poku to ma prostor alespon na zakladni scenu. Jakmile se to nevejde vubec, viz Shadow of mordor, je to vpici. Ale SoM je technicka katastrofa, ne reference.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Testy zatím nic zajímavého. Zajímavý výsledek byl ale u Far Cry, kde to zda se vyřešilo problém se stutteringem.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Windows 10: nová správa paměti pro grafické karty! | Svět hardware
    http://www.svethardware.cz/recenze-windows-10-nova-sprava-pameti-pro-graficke-karty/41026
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Nvidia Actively Working To Implement DirectX 12 Async Compute With Oxide Games In Ashes Of The Singularity
    http://wccftech.com/nvidia-async-compute-directx-12-oxide-games/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO:

    Update from Kollock, the Oxide developer posting over at OCN:

    Quote:
    We actually just chatted with Nvidia about Async Compute, indeed the driver hasn​'t fully implemented it yet, but it appeared like it was. We are working closely with them as they fully implement Async Compute. We​'ll keep everyone posted as we learn more.

    Driver issue.

    http:​/​/forums.guru3d.com​/showthread.php?t=402107&highlight=async+shaders&page=5

    oLol :​) Zda se ze amd, pardon Oxide, udelali trosku unahlene zavery, kdo by to byl tusil :​))

    Tedy osobne jsem mel amd vzdycky rad, narozdil od FanAtiku. Ale zacina se mi ten jejich antimarketing ohledne physx, gameworks, gsync a vsechny ty kecy co vyrabi posledni dva roky docela zajidat.
    TURBO
    TURBO --- ---
    MCKIDNEY: však jo, to byl spíš jen můj takovej melancholickej povzdech nad "myšlením davu" :). Já sem s ní spokojenej a prodávat jí nehodlám, tichá, nežere, ani cívky mi nepískaj ;) (MSI OC).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    TURBO: Já ji prodal dráž než koupil novou. Opravdu zbytečná starost
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Pres kvikot rudych prasatek se ukazuje temna pravda
    JPR: NVIDIA drží 81% trhu s grafickými kartami | Svět hardware
    http://www.svethardware.cz/jpr-nvidia-drzi-81-trhu-s-grafickymi-kartami/41024
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    A mame tu dalsi fud. Prej maxwell neumi async shadery.
    Rikal to prej vyvojar Oxide games, kterej momentalne vyviji pod amd multiplatformni engine na kterym bezi Ashes of Singularity, a taky to rikal chlapek od "technicky PR" AMD :)

    Takze jak to je:

    https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/3j5e9b/analysis_async_compute_is_it_true_nvidia_cant_do/

    Maxwell async compute samozrejme umi, a umi to v podstate uz i Fermi.

    tl;dr

    Pokud fronta prikazu neprekroci 31, je GTX960 rychla jako FuryX, a 980Ti je 2x rychlejsi (!).

    Pokud je fronta dlouha 128 prikazu, coz je limit AMD GCN, pak je vykon 980Ti na rovni s FuryX.

    Vykon v budoucih hrach bude zalezet hlavne na tom, jak si kdo engine napise. Uvidime, jestli bude trh optimalizovat predevsim pro 18% trhu (amd), nebo uprednostni 82% trhu (nvidia).

    Ale jedno je jasny, rikal jsem to od zacatku kdy bylo znamo ze dx12 jde close to metal, optimalizace bude nutna. Univerzalni kod se dal psat pro dx11. Pro dx12 to uz nepujde.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TURBO: covece nevim, koukni se na aukro za kolik se prodavaj pouzity. ne, nekoukej se tam, je to zbytecny, nikdo ji neprodava :)
    Nvidia gtx 970 - Aukro - největší obchodní portál
    http://aukro.cz/....php?description=1&string=nvidia+gtx+970&requestDescription=1&mode=desc&buyUsed=1
    Jako se zarukou bych ji ted prodaval tak za 7-9 podle provedeni. Nova stoji 9-11k dle provedeni, uchylne verze nepocitam.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MJUGEN: U aktualniho mediacoderu se v sekci Video nastavi encoder na nvenc, vypne se Auto a zapne se GPU. Napravo v sekci NVENC se nastavi akorat High quality preset. Pouzivam polovicni bitrate nez u avc/mp4, a 1/4 nez u divx/xvid/mpeg2.
    TURBO
    TURBO --- ---
    S tím "jakoby" problémem s pamětí u 970ky už mě všichni pěkně serou :D. Ve hrách nepoznám absolutně nic a hraju vizuálně docela náročný věci, pravda, jen v 1080p, ale vždycky všechno na ultra. Přesto je mi jasný, že pokud budu tu 970ku někdy prodávat, tak i když je to super tichá karta (MSI OC) s dost rozumnou spotřebou a od výroby přetaktovaná, tak to bude docela oříšek ji prodat nějak rozumně :(. Tvl.
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    MJUGEN: už to čtu: As of August 2014 Nvidia NVENC can only be accessed through a proprietary API called "NVENC API"

    Nvidia NVENC - Wikipedia, the free encyclopedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_NVENC
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    HNIZDO: ok, ten občas taky použiju a detekuje CUDA a jede mi to přes grafárnu (9300m GS), ale jak se nastaví ten nový HW encodér na GPU, který ale nejde přes CUDA?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MJUGEN: ja pouzivam mediacoder x64
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    HNIZDO: ohledně encodingu do x265, má nvidia nějaký svůj proprietární nástroj nebo třeba takový handbreak to sám detekuje a přejde na HW encodér?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam