A mame tu dalsi fud. Prej maxwell neumi async shadery.
Rikal to prej vyvojar Oxide games, kterej momentalne vyviji pod amd multiplatformni engine na kterym bezi Ashes of Singularity, a taky to rikal chlapek od "technicky PR" AMD :)
Takze jak to je:
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/3j5e9b/analysis_async_compute_is_it_true_nvidia_cant_do/
Maxwell async compute samozrejme umi, a umi to v podstate uz i Fermi.
tl;dr
Pokud fronta prikazu neprekroci 31, je GTX960 rychla jako FuryX, a 980Ti je 2x rychlejsi (!).
Pokud je fronta dlouha 128 prikazu, coz je limit AMD GCN, pak je vykon 980Ti na rovni s FuryX.
Vykon v budoucih hrach bude zalezet hlavne na tom, jak si kdo engine napise. Uvidime, jestli bude trh optimalizovat predevsim pro 18% trhu (amd), nebo uprednostni 82% trhu (nvidia).
Ale jedno je jasny, rikal jsem to od zacatku kdy bylo znamo ze dx12 jde close to metal, optimalizace bude nutna. Univerzalni kod se dal psat pro dx11. Pro dx12 to uz nepujde.