Z dalsich detailu je videt, ze 1080 se lepe vyrovnava s asynchronnimi shadery i v Ashes of Singularity, nvidia to vyresila tak jak jiz davno avizovala, a to zlepsenim preemtption, tedy optimalni prioritizaci tasku a snizenim lagu pri prepinani compute/graphics plynoucim taky ze zvysene frekvence. Nvidia nadale nepujde cestou AMD implemetace AC/AS, tedy hw AC scheduleru, ale zvolila jiny, jednodussi a zjevne efektivnejsi pristup.
Simultaneous Multi-Projection And Async Compute - Nvidia GeForce GTX 1080 Pascal Review
http://www.tomshardware.co.uk/nvidia-geforce-gtx-1080-pascal,review-33557-3.html
Dale je zajimave, ze Pascal umi dekodovat 12bit barevnou hloubku a encodovat do 10bit barev kvuli hram v HDR a jejich prenosu do Shield.
Uz ted je jasny, ze Pascal pujde snadno do dvou GHz i v referencni verzi. Nereference budou s vykonem jeste o 5-10% vys, pri teplotach okolo 60stC.
Dobra prace.
Ted jen jak dopadne 1070ka, protoze tentokrat bude rozdil mezi 1080 a 1070 podobny spis rozdilu mezi 980Ti a 980, bude tedy vetsi, nez mezi 980 a 970.