Docel a hezky postreh hlavniho redaktora PCT
Je to fakt. Už ohýbám metodiku tak, že přestává být objektivní. Dávám do ní věci jako Ashes of The Singularity, přestože by tu hru prakticky nikdo neznal, pokud by to nepropagovalo AMD pořád dokola dva roky (nejdřív kvůli Mantle, potom kvůli DX12), v Doomovi započítávám jenom výsledek z Vulkanu, přestože to Nvidiím akorát sráží výkon a na GeForce takové nastavení nikdo nepoužije, Dirt Rally započítávám do výsledků, přestože Radeony mají horší obraz, protože nikdo dosud nevyřešil ten otřesný dithering u poloprůhledných textur, i když na GeForce to funguje bezvadně, ve Far Cry 4 jsem nepoužil efekty z Gameworks, přestože je s nimi obraz kvalitnější, jen proto, aby někdo neřekl, že to Radeonům škodí, stejně tak používám nižší detaily hairworks ve Witcherovi jen kvůli tomu, že vyšší neprospívají Radeonům, i když s tím GeForce nemají problém, The Division taky testuju bez HBAO+, přestože bych mohl konstatovat, že na Nvidiích to funguje bezvadně a na Radeonech dát 0 bodů za to, že to bylo půl roku rozbité a nikdo s tím nic neudělal... vlastně když kdekoliv slevuju u některého nastavení, je to kvůli Radeonům... Určitě bych v rámci objektivity neměl řešit, které nastavení neprospívá kterým kartám, ale prostě použít to, které nabízí co nejlepší kvalitu bez extrémního dopadu na výkon. Budu se nad tím muset zamyslet.