THEODORT: " bottleneck neni v cpu kdyz jednovlaknovy brute vykon primo ovlivnuje vysledky testu" Ehm, to je princip benchmarku. Samozrejme vdzy bude vykon ve hrach ovlivnovat hlavni vlakno hry, tedy jedno jadro.
THEODORT:
THEODORT: "AMD jde lip s dobou nez Nvidie"
Takze si to shrneme.
1. Developersky program TWIMP je tu od roku 2002. AMD neco podobneho ohlasuje v roce 2017. Ohlasuje, ne provozuje.
2. Treba takovy Shadowplay je tu od roku 2013, amd ho pridala do ovladacu kdy, v roce 2017?
3. Vulkan se pouziva v jedne zajimave hre, Doomu.
4. Nejlepsi ovladace pro linux ma nadale nvidia.
5. Nvidia rozsiruje podporu her v geforce expirience, amd tento program zrusila.
THEODORT: GPU API je cca 10% prace pri portaci. GUI a vnitrni framework je ten zbytek. Rozsireni her na linuxu nebrani gpu api, a nikdy nebranilo - bylo tu opengl. Jenze, co ten zbytek, kdyz je cela hra napsana pro win api....