• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HTC Vive Pro Eye, NVIDIA RTX and ZeroLight Push State of the Art in VR at CES | The Official NVIDIA Blog
    https://blogs.nvidia.com/...htc-vive-pro-eye-zerolight-ces/?ncid=so-twi-71509&linkId=100000004621232

    Nvidia opet potvrdila svou pozici technologickeho leadra v oblasti VR.
    Nova hw featura variable rate shading ve spolupraci s HTC Eye tracking zvysuje vykon koncentraci presnosti tam kam se oko diva a naopak.

    Pro porovnani, nove predstaveny Radeon VII prezentovany jako karta pro tvurce obsahu nema ani Virtual Link, takze si do nej ViveEye nepripojite.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO: doplneni. Podpora VESA AS se tyka generace Pascal, Volta a Turing. Starsi generace podporu nedostanou.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    https://www.ustream.tv/NVIDIA

    je tam zaznam prezentace, hlavne se tam rozpovidal o tom jaky je rozdil mezi gsync monitory a vesa as monitory.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY: Tak. Lze doplnit, ze nvidia nepodporuje Freesync v zadne verzi.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Dobre receno.
    Jeste dodam ze znacka Freesync neni VESA Adaptive Sync.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Rozmohly se ted nove famy a myty ohledne podpory Vesa Adaptive Sync u nvidie. tady jsou fakta.

    Existuje G-sync, G-Sync2 a Vesa Adaptive Sync. To jsou tri ruzne standardy. G-Sync 1 a 2 zustava jak je, jeho funkcionalita se nemeni a vyzaduje (zatim) pridavny modul.
    nvidia nove podporuje Vesa Adapotive Sync standard u 12ti modelu ze 400, ktere se ukazaly jako funkcni vzhledem ke standardu Vesa Adaptive Sync. Tuto podporu lze bez zaruky zapnout u kazdeho monitoru, ktery ma na sobe napsano Vesa Adaptive Sync.
    Monitory podporujici VESA Adaptive Sync nepodporuji Gsync v zadne verzi.
    Gsync neni to same jako Vesa Adaptive Sync, nema stejny feature set a parametry.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA GeForce RTX 2060 Review Roundup | VideoCardz.com
    https://videocardz.com/79627/nvidia-geforce-rtx-2060-review-roundup
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA to certify Adaptive-Sync monitors to support G-Sync - VideoCardz.com
    https://videocardz.com/newz/nvidia-to-certify-adaptive-sync-monitors-to-support-g-sync

    Nvidia zacala podporovat VESA adaptive sync monitory. Nvidia testuje, ktere monitory skutecne dany standard splnuji, ze 400 modelu proslo 12.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Ty karty jsou zatizene minimalne a jediny problm jsou vysoke teploty.
    Mrknul bych se na stav plastu a pokud ukazuji deformaci kvuli pravidelnym teplotam nad 65stupnu, tak bych to nebral.
    Jinak rozumny miner kartu doda v lepsim stavu nez rozumny hrac, takze do toho.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REFLEX: jo to de
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    HNIZDO: jj taky si rikam, kdyz se k tomu dobre chovali, a hlavne 1080ti za 11k bych rekl dobra cena
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REFLEX: ty grafarny obvykle jedou undervoltovany s dobrym chlazenim, takze proc ne, obvykle stejne nevis jak s tim normalni user zachazel.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Koupili byste grafarnu z mining rigu?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Expreview: NVIDIA si chystá i GeForce GTX 1160 bez ray tracingu a RTX 2050 nebude | Svět hardware
    https://www.svethardware.cz/...si-chysta-i-geforce-gtx-1160-bez-ray-tracingu-a-rtx-2050-nebude/48275
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA ukázala přednosti turingovského Mesh Shadingu v demu | Svět hardware
    https://www.svethardware.cz/nvidia-ukazala-prednosti-turingovskeho-mesh-shadingu-v-demu/48266

    Introduction to Turing Mesh Shaders | NVIDIA Developer Blog
    https://devblogs.nvidia.com/introduction-turing-mesh-shaders/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    [4K] Battlefield 5 RTX Update! Massive Ray Tracing Performance Boosts + More!
    https://www.youtube.com/watch?v=QKV8VdhZuW4


    dobrej rozbor, konecne nekdo zmapoval vylepseni RT v novem patchi
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Battlefield 5 DXR Ray Tracing Update Vs Day One RTX 2080 TI Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=WHgBNWbiDrc


    Porovnani kvality RT pred a po ptachi. Na nekolika mistech je zretelnejsi a rozsahlejsi efekt explozi. Jinak nelze nalezt rozdil, jak konstatoval TPU.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Battlefield V Tides of War GeForce RTX DirectX Raytracing Review | TechPowerUp
    https://www.techpowerup.com/...ormance_Analysis/Battlefield_V_Tides_of_War_RTX_DXR_Raytracing/3.html

    Po patchi mame ve 4k 47fps na ultra. Ve 1440p je to 74fps. Tomu vyvojari rikaji, ze jsme teprv na samem pocatku optimalizaci.

    Kde jsou ty lidi co mluvili o ruznych failech a podobne ptakoviny?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---

    „We haven’t changed what the quality levels do for this updates. What we do is we increased the amount of rays we shoot in the scene as you go from low to ultra and also it affects more materials.“

    Battlefield V: Official DXR Dev Update – Up To 50% Performance Increase!
    http://www.youtube.com/watch?v=-wy45bQe_XA&t=43


    Takze zvyseni kvality RT i vykonu. A dle vyvojaru jsme zatim jen skrabli povrch.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam