• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: GTA V:

    Population nejnizsi (forma "cheatu" v te hre - nepletou se Ti ostatni pod kola). Vypnuty AA protoze mi zere ostrost textur. Vse ostatni co jsem nasel na max. Nicmene dole presne nastaveni.

    Frames Per Second (Higher is better) Min, Max, Avg
    Pass 0, 5.248382, 63.528690, 58.972408
    Pass 1, 12.479347, 64.222214, 48.122150
    Pass 2, 7.572428, 62.744987, 57.187077
    Pass 3, 7.708998, 67.013336, 59.790165
    Pass 4, 7.275152, 76.665329, 58.256889

    Time in milliseconds(ms). (Lower is better). Min, Max, Avg
    Pass 0, 15.740919, 190.534912, 16.957083
    Pass 1, 15.570936, 80.132393, 20.780451
    Pass 2, 15.937528, 132.058029, 17.486467
    Pass 3, 14.922403, 129.718536, 16.725159
    Pass 4, 13.043706, 137.454178, 17.165352

    Frames under 16ms (for 60fps):
    Pass 0: 20/552 frames (3.62%)
    Pass 1: 15/421 frames (3.56%)
    Pass 2: 6/532 frames (1.13%)
    Pass 3: 26/561 frames (4.63%)
    Pass 4: 437/6717 frames (6.51%)

    Frames under 33ms (for 30fps):
    Pass 0: 549/552 frames (99.46%)
    Pass 1: 370/421 frames (87.89%)
    Pass 2: 527/532 frames (99.06%)
    Pass 3: 559/561 frames (99.64%)
    Pass 4: 6704/6717 frames (99.81%)

    === SETTINGS ===
    Display: 3440x1440 (FullScreen) @ 59Hz VSync ON
    Tessellation: 3
    LodScale: 1.000000
    PedLodBias: 0.000000
    VehicleLodBias: 0.000000
    ShadowQuality: 3
    ReflectionQuality: 3
    ReflectionMSAA: 0
    SSAO: 2
    AnisotropicFiltering: 16
    MSAA: 0
    MSAAFragments: 0
    MSAAQuality: 0
    SamplingMode: 0
    TextureQuality: 2
    ParticleQuality: 2
    WaterQuality: 2
    GrassQuality: 3
    ShaderQuality: 2
    Shadow_SoftShadows: 5
    UltraShadows_Enabled: true
    Shadow_ParticleShadows: true
    Shadow_Distance: 2.000000
    Shadow_LongShadows: true
    Shadow_SplitZStart: 0.930000
    Shadow_SplitZEnd: 0.890000
    Shadow_aircraftExpWeight: 0.990000
    Shadow_DisableScreenSizeCheck: false
    Reflection_MipBlur: true
    FXAA_Enabled: false
    TXAA_Enabled: false
    Lighting_FogVolumes: true
    Shader_SSA: true
    DX_Version: 2
    CityDensity: 0.000000
    PedVarietyMultiplier: 1.000000
    VehicleVarietyMultiplier: 1.000000
    PostFX: 3
    DoF: false
    HdStreamingInFlight: true
    MaxLodScale: 1.000000
    MotionBlurStrength: 0.000000
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Ta karta se pri mych narocich "flaka" a proto je pri hrani uzasne ticha - tzn jen pro tu tichost bych ji koupil znova. Ac jsem v dobe nakupu nevedel, ze pro moje naroky kupuji overkill.

    Pokud bude prace (finance) atp, tak myslim ze to casem psychicky nevydrzim a upgraduji zbytek, ale realne proste pri 3440x1440@60Hz duvod k upgrade na mnou oblibenych hrach neni.

    Ale zase bavi me se po letech strachat v compu, uvidime co budoucnost prinese...

    Jestli vas z toho RivaTuneru zajima neco konkretniho, dejte vedet.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: von nemyslel pro tebe, ale pro nas :D

    ale vazne, jasne, ten cpu bude obcas brzdit tu kartu vyrazne, ale zpusobem treba 120fps->60fps. takze fpska budes mit dobry vzdy. a pozdeji muzes upgradovat.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    CICIN: Diky, ale uvedena data k nicemu nepotrebuji.
    CICIN
    CICIN --- ---
    LAUNCHER: Nainstaluj si MSi Afterburner, přidá se k tomu RivaTuner - ingame monitoring vytížení, rychlosti, temploty,etc komponent, fajn věc:)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    CICIN: Pokud si vzpomenu, tak zitra dam vysledek z benchmarku FC5 a GTA5. Co je mi znamo, tak Doom 2016 interni benchmark nema. Vic tam z narocnejsich her nainstalovano nemam a v dohledne dobe neplanuji. Kdyztak se pripomen.
    CICIN
    CICIN --- ---
    LAUNCHER: spíš mě to zajímá hlouběji, jestli mi opravdu stačí k takové bestii takové ořezávátko
    CICIN
    CICIN --- ---
    LAUNCHER: a stíhá to cpu nebo se potí na 100% a bottleneckuje?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Jo, cena byla osklive prekvapko. Koncil jsem se stolnim PC v dobe nV 295 a ta me tenkrat stala zda se (jestli dobre googlim) nejakych 11k CZK. Se to od te doby silene zvedlo :-(

    Dalsi HW: i5 7400 Kabylake 3.5 GHz, pouze 8GB RAM :-))

    Prijde mi roztomile, ze mam vic VRAM nez RAM :-)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: jojo, tahle generace ma jedinou nevyhodu a to je cena top endu. co mas ted celkove za aktualni konfiguraci?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Casem se teda hecnu do jineho monitoru a pak holt roztocim dalsi kola upgrades...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Po xx letech jsem dostal chut na herni stolni PC. Mam jeste Alienware 17 s mobilni 1070, ale ten je na praci, navic mobilni 1070 vis jak.

    Melo by to krmit muj predchozi pracovni monitor, 3440x1440 @ 60Hz, 34".

    Zatim provizorne jsem vcera do kancelarskeho rocniho PC od Alza jsem namontoval 750W zdroj a 2080 Ti.

    K memu soku - max detaily krome veci co nemam rad (napr blur, depth of field... ): Doom 3 60fps, Far Cry 5 60fps. Pravda, GTA 5 na 45-60fps. Teziste hrani asi ale bude spis ten Doom, nez to GTA (to me nutilo ject nekam s odtahovkou, zaprahnout auto, odtahnout - to nemusim hrat hry ale muzu jit do prace).

    Jsem ted na jednu stranu nerad, ze to hezke upgrade kolecko skoncilo tak brzy (hrabat se v compu me velmi bavi). Na druhou stranu moc spokojeny, jak to hezky vsechno slape po pouhem upgrade grafiky.

    Jestli budete psat dekovny dopis do nVidia za tuhle generaci karet, tak se klidne pridam :-))

    Akorat ta nepritomnost freesync mrzela, ale to se ted poresi, zda se.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: "The company said it would issue a GeForce GPU driver mid-month that supports monitors running VESA-standard Adaptive Sync displays, to enable variable refresh rates in games. Translation: GeForce graphics card will finally work with FreeSync monitors."

    Konecne. Hura.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Here's what happens when using a GeForce GPU with a non-validated FreeSync monitor gets ugly | PCWorld
    https://www.pcworld.com/article/3332198/gaming/nvidia-geforce-freesync-gsync-imcompatible.html
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HTC Vive Pro Eye, NVIDIA RTX and ZeroLight Push State of the Art in VR at CES | The Official NVIDIA Blog
    https://blogs.nvidia.com/...htc-vive-pro-eye-zerolight-ces/?ncid=so-twi-71509&linkId=100000004621232

    Nvidia opet potvrdila svou pozici technologickeho leadra v oblasti VR.
    Nova hw featura variable rate shading ve spolupraci s HTC Eye tracking zvysuje vykon koncentraci presnosti tam kam se oko diva a naopak.

    Pro porovnani, nove predstaveny Radeon VII prezentovany jako karta pro tvurce obsahu nema ani Virtual Link, takze si do nej ViveEye nepripojite.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO: doplneni. Podpora VESA AS se tyka generace Pascal, Volta a Turing. Starsi generace podporu nedostanou.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    https://www.ustream.tv/NVIDIA

    je tam zaznam prezentace, hlavne se tam rozpovidal o tom jaky je rozdil mezi gsync monitory a vesa as monitory.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam