• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    hlavne to ma dobrou atmosku. fakt kombinace Fearu a halflife
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Control je vyborna hra na ukazku technologii. Je to klasicky mash-up vsech mechanik a pokroku z pohledu AAA hernich mechanik.

    RTX tam dodava uplne jiny dojem
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Nvidia vylepšuje DLSS, v Control je přidaná temporální stabilizace - Cnews.cz
    https://www.cnews.cz/nvidia-vylepsene-dlss-ve-hre-control-temporalni-stabilizace-proti-shimmering/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DF Direct! RTX Ray Tracing Hands On: COD Modern Warfare, Watch Dogs Legion, Metro DLC + More
    https://www.youtube.com/watch?v=OOjJyfzJ1c4&list=WL&index=12&t=0s
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    GeForce RTX 2070 Super a Radeon RX 5700 XT v 37 hrách: kdo s koho | Svět hardware
    https://www.svethardware.cz/geforce-rtx-2070-super-a-radeon-rx-5700-xt-v-37-hrach-kdo-s-koho/50048
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Control Graphics and Performance Guide: Get The Inside Track On Ray-Traced Effects, DLSS and Every Other Aspect of The Critically-Acclaimed Game
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/guides/control-graphics-and-performance-guide/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    moje poznatky so far. Control bez RT vypada jako prvni Fear, mozna o neco hur. S Rt vypada vyborne, jako Fear s RT :)

    nejake rozmazani DLSS se rozhodne nekona, rozdil mezi 4K a 4K+DLSS neni poznatelny. co se ale kona je viditelny RT sum na nekteryh povrsich v pohybu. desumator bude potrebovat praci.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Moderní GeForce vs. Radeon v testech produktivity: rendering a výpočty | Svět hardware
    https://www.svethardware.cz/...ni-geforce-vs-radeon-v-testech-produktivity-rendering-a-vypocty/50036
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    VICTIM81: zrejme jsi necetl co jsem napsal ani jsi necetl co pise cb.de. DLSS obraz dle cd.dev Control doostruje, nikoliv rozmazava.

    "many objects are sharper with the AI ​​upscaling at the highest level""

    opakuji. DLSS obraz doostruje, nikoliv rozmazava.

    FYI zadny sharpening filtr nedela AA, narozdil od DLSS.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    :)) upozornil si me na fakt ktery jsem v tom postu uvedl. Dekuji.
    Kazdopadne dlss nadale zpusobuje rozostreni kdezto sharpening dle daneho testu v odkazu ma jasne lepsi vysledky.
    A diky tomu je az zajimave jak dokaze dlss aktualne i prebit v tom jak upscalovat s min dopadem na kvalitu obrazu. Imho uzitecne vedet. Ze je dobre si vyzkouset sharpening ktery ocividne muze podat lepsi vysledek.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Review: Control is Remedy’s best game yet—and a ray tracing masterpiece | Ars Technica
    https://arstechnica.com/...08/review-control-is-remedys-best-game-yet-and-a-ray-tracing-masterpiece/

    But in practice, the way light bounces as modeled by a full ray tracing pipeline is some of the most impressive stuff I've seen in real-time rendering in years. Full-room scenes benefit from a sense of weight and depth, and this lighting doesn't look insufferably dim, unlike the dramatic-but-iffy lighting model in Metro Exodus. The results are worth the resolution downgrade. I'd argue that the effective resolution and performance with DLSS turned on was somewhere in the 1200p range—clearly sharper than 1080p, and clearly not a perfect pixel match for my 1440p Gsync display.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    VICTIM81: na cb. de rekli jasne, ze v Control DLSS zaostruje a vylepsuje pomerne rozmazanou formu puvodni hry. Upozornuju, ze od poslednich ovladacu je image sharpening na nvidiich k dispozici tez.
    Samozrejme, upscaling ze 720p nebude nikdy pomoci zadneho algoritmu vypadat jako 1440p, a to ani pomoci image sharpeningu, takze srovnavejme srovnatelne.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    k tomu dlss. koukal jsem na to video kde porovnavaji nativni 1440p a 720p myslim upnute na 1440p. a i po te kompresi youtube tam je videt jak to redukuje kvalitu. az to neni pekne.

    zatimco sharpening co ted pridali se jevi na prvni pohled jako mnohem lepsi reseni nez dlss

    It's Over, DLSS is Dead: New Nvidia Sharpening Filter Tested
    https://www.youtube.com/watch?v=dADD1I1ihSQ
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Remedy Entertainment Adds NVIDIA RTX To Control, For Stunning Real-Time Ray Traced Reflections and Global Illumination
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/control-game-rtx-ray-tracing-technologies/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Control mit RTX & DLSS im Benchmark-Test: Raytracing, DLSS und das Fazit - ComputerBase
    https://www.computerbase.de/...benchmark-raytracing-test/2/#diagramm-raytracing-in-control-2560-1440

    Vykon RT v control. RT vytvari stiny i GI, vcetne debrisu. Dosud nejnarocnejsi implementace RT. DLSS skutecne funguje jak ma.
    2080Ti 4K@DLSS, RT na max, cca 40fps.

    2060 1440p, DLSS, RT na max, 37fps.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA GeForce "Gamescom" Game Ready 436.02 WHQL - VideoCardz.com
    https://videocardz.com/driver/nvidia-geforce-gamescom-game-ready-436-02-whql

    A hromada zajimavych novinek









    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    The Witcher 3 on Switch Hands-on – The Most Ambitious Switch Port Ever?
    https://www.youtube.com/watch?v=QNcHI8mm9gI
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Ja to pouzival na androidu (Shield Tablet presneji) a je to slusna funkce.
    Latence je priserna kvuli zatizene WiFi, ale to mobilum s 4G/5G vadit nebude.

    Nakonec jsem stejne misto GRIDu od NV pouzival svoje prolomene drivery na GeForce.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Na Gamescomu Nvidia prozradila, že na datacentrum v německém Frankfurtu nasadila grafiky generace RTX a postupně je bude rozšiřovat i na další místa.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam