PUPU: Křívdíš mi, uspokojení rozhodně nemám, bo vím, že nic nevím. Spíše jsem unavený z jistého člověka, který ví mnohem méně, ale s jistotou mi tu tvrdí nesmysly o středověku, ani na blbý dokument se nepodívá a tvrdí mi je dál. A abych uvedl důkaz mé soudnosti a pokory, tak uvedu příhodu, která se mi stala: Jsem v edinburgský univerzitní knihovně a hledám knihu o historii Iránu, tehdy mě to zajímalo, zeptal jsem se, kde bych knihy tohoto typu našel, byl jsem odeslán do třetího patra a tam byly desetitisíce knih o muslimském světě ze všech oborů, o všech jejich zemích. Tam jsem zjistil, že přečíst dvě tři knihy z každého oboru, zde historie Iránu, je žalostně málo.
Prosazování nových myšlenek ve smyslu, že jsou nové pro většinovou populaci, má vždy stejný průběh. Tady je hezký příklad, jak v Rusku zaváděli liberální reformy v 18. a 19. století, kdy nevolníci paradoxně byly proti více svobody (více viz např. Vlastnictví a svoboda od Richarda Pipese).
Takže já se ve všech oborech, kromě práva a ekonomie, beru tak, že jsem o jednu lekci napřed, podobně jako se učitelky ruštiny učily po převratu angličtinu za pochodu a byly jednu lekci před svými žáky.
Těch státních trestných činů apod., které nemají poškozeného, je tolik, že by jsi se divil, kolik dnes protiprávních činů by bylo dovolených. Takové drogy, prostituce apod. mají v USA na svědomí kolik vězňů z celkového počtu? I kdyby jen desetina, tak tolik lidí by v ancapu vůbec nebylo v lochu.