PISKVOR: a tim, ze fabriky nutily stehovat za mesto si je sami tak trosku nezpusobili... zejo, to pro GM nebyly naklady navic, tzn. prachy co pak jinde nechybely... :-) A kdyz je krize, logicky nejdriv popravis vyrobu tam, kde mas nejvic vicenakladu kolem... GM neskoncilo, jen se zredukovalo. Je potreba se zamyslet hluboko v souvislostech.
PISKVOR: obcas do tech koncin pracovne jezdim, diky za optani :) Autem tam obcas nejaky material vezu a fakt nevim, jak bych to prepravil MHD, nedejboze na kole dle tech skvelych pseudo-vizi AutoMatu :-) A ne, opravdu mi necini problem skocit do tramvaje, kdyz mam jen batoh - ale co se vymysli je projev demence, nic vic.
Karmelitska - to je klasicka koncepce "nacpat vse do maleho mista a pak se divit, ze se ucpe". Blanka se dvema pruhy neni o moc lepsi reseni. A pokud skutecne pusti semafory v Holesovicich na konci, tak to zabijou uplne, Bud budes stat v tunelu nebo - spis - na svetlech pred vjezdem do tunelu :) Stejne jako kdysi zabili Barrandovsky most (pak se nekdo chytil za hlavu a svetla jsou dnes vypla a je to tam o poznani lepsi). V momente, kdy bude jen jedna jedina vynucovana cesta se problem jenom presune jinam. Logictejsi je nechat vice alternativ a dopravu rozmelnit / smery usporadat tak, aby clovek nemusel pitome objizdet pulku oblasti.