• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dalsi problem ktery mame je rozmazla / zrnici textura (UV mapping - natazena na neco jineho nez importovaneho 3D modelu z FBX, takze napriklad teren, generovany mesh v Unity atd) ve 3D iPadu, resime jestli je to nejaka chyba nasi implementace, nebo je to vlastnost iPadu.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Neprisel nekdo jak zkratit / zrusit, sileny dlouho trvajici reimport z jedny platformy nadruhou, je to silena otrava cekat 5,10 minut, nez muzu vubec buildit pro jinou platformu a to jeste nas projekt neni tak velky, uprimne nevim co s tema souborama Unity vlastne dela.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Da se nekde v Xcodu nastavit, jmeno aplikace, aby bylo mozne pro testovani mit na prkne vice verzi dane aplikace? Casto je aktualni build z casti nefunkcni je dobre, mit zalohu kdyz chci nekomu neco ukazat.
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    CHEMIX: Dik!
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    Indie Games CZ / Hub Praha

    Indie Games CZ - Srazy.info
    http://srazy.info/indiegamescz/1460

    Dvouměsíční setkání vývojářů her, grafiků, designerů a všech, které toto téma zajímá.
    Tentokrát:
    úvod do Unity (Václav Vančura a Michal Hotovec)
    nový Poker od Geewy (Nikolaj Reefer)
    novinky z Adobe Max (Tom Krcha)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    tak uz tu mam maca, netusite jak to funguje s tim Apple dev teploklubem je, staci pro vic vyvojaru zaplatit jednou?
    Taky jsem slysel neco o tom, ze pokud clovek chce prodavat neco na Apple storu tak se musi zaregistrovat v USA kvuli danim je to tak?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    LBND: Ja jsem linej, tak se ptam tady, registraci tam mam uz asi 2 roky, kdyz jsem se v tom poprvy vrtal.
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: a jestli ses jeste nezaregistroval na unity forach, tak tak udelej ; tenhle dotaz se tam zjevuje s periodicitou cca dva tydny, naposledy dnes : http://forum.unity3d.com/threads/97976-Cheapest-way-to-get-into-iOS-development
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: staci libovolny i starsi, minimalne nvidia grafarnu
    unity nepotrebuje nejnovejs os, pozdejsi submitovani na app store zrejme ano
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jeste dotaz, jakej mac je potreba pro Unity, vzhledem k cene bych kupoval novy mac mini za 17 litru, ostatni kramy jsou jeste drazsi. Premyslel jsem i o necem starsim za par tisic, ale na tom co kompilovani v Unity chodi, nebude to potrebovat novejsi OS, nebo jaky v tomhle mate zkusenosti?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SkinnedMeshRenderer a jejich kombinování - vyznáte se někdo v tom?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Nevite nekdo, jestli iPad2 ma nejakou emulaci rychlosti jednicky, nebo clovek musi ty kramy koupit oba?
    LBND
    LBND --- ---
    neupgradnul nahodou nekdo ? na liona tedy
    zpravy jsou ponekud rozporuplne
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    LBND: Luxus!
    LBND
    LBND --- ---
    XYCHT: nebo
    #!/bin/bash
    open -na /Applications/Unity/Unity.app
    :) pouzivam uz dlhsie
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    Unity spustite ve vic procesech, musite ale z cmdline. Ne open Unity.app, ale Unity.app/Contents/MacOS/Unity (nebo tam nekde).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: ok
    LBND: To pravě nepůjde.
    LBND
    LBND --- ---
    LBND: ale predpokladam, ze nepujde udelat unity build z ne-mac verze unity s iDevice targetem..
    v tom pripade jedine cely unity do virtualu ( jestli to pujde ) ale pak ma bez problemu (wtz) build&run
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: finalni kompilace v pripade deplymentu na iPad, coz se ruthan ptal a o ktere virtualizaci se bavime ( alespon doufam ) se deje cela v xcode uplne mimo unity
    na kompilaci, kterou mas asi na mysli nepotrebuje virtualizovat nic
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Kompilování je funkce z editor dll, ne z engine dll, takže.. pochybuju. Na úrovni hrabání v jejich velice dobře obfuskovanejch knihoven jde vše.

    Pokud se vám podaří hezky zprovoznit kompilaci ve virtuálu, bude to zajímat celou komunitu. S tím se rozhodně pochlubte.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam