• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: instancovani delam po zjisteni jak "krasne" obac funguje zasadne z reusable poolu predem pripravenych objektu, ale i kdyz se instancuje primo, tak pokud uz je to v pameti, nejaky vetsi lag jsem nepostrehl ani u vetsich objektu. Pravda, nikdy jsem nezkousel nejake giga mega objekty (mimo jine takove unity ani nepodporuje, vertex buffer limit je 65k). Nicmene si porad myslim, ze z toho co znam je unity tak nejak nejpouzitelnejsi (za predpokladu ze nedelas dalsi gow na unrealu :) - to ze se da opravdu priohybat jak chces povazuju za jeho nejvetsi plus (c# druhy). Osobne me na nem nejvic sere nefunkcni debugger (na macu vubec, pada jak svestky, na pc jak se mu zrovna chce), straslive gui (dobre na rychle sekani nejakych testovacich nesmyslu, ale dabelsky pomale, zvlast na mobilnich zarizenich, s nadanim naprosto totalne zahltit garbage collector, a api / architektura stavena na masteni v javascriptu bez ohledu na nejake rozumnejsi optimalizace, hlavne co se tyce gc (vytvareni objektu nalevo napravo, coz zvlast s ohledem na mnohem horsi mono gc fakt neni dobry napad).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Terén je hlavní krize. A potom veliký složitý modely.. LAG při instancování.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: loadscene aditive jsem nikdy nezkousel... nicmene rucni resources load v jinem threadu funguje, preload modelu a textur si takhle muzes snadno udelat, coz me staci, protoze si sceny builduju sam. Pokud ale to LoadLevelAdditive nefunguje, tak je to pekne k hovnu, ale to me zas tolik o unity neprekvapuje :) Na kazdou vec, ktera se mi na nem libi, se najde neco, co me sere, nebo co je uplne strasny ;)

    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN:
    Dynamický nahrávání assetů se snadno připsat nedá. Unity tvrdí že ano, ale lidé co to zkoušeli ví, že to nejde. Klíčový LoadLevelAdditive na nahrávání scén nefunguje. Leda tak pro separátní kompletní scény pro net.
    Asset Server je naprosto naprosto špatně napsaný a navržený paskvil.


    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    no teda nevim... esenthel na me FAKT dojem neudelal (navic neverim one man genius show)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: slavny asset server ti nestaci? :) dynamicke nahravani contentu se da pomerne snadno pripsat, byt teda bylo by fajn kdyby to unity umelo, ale ona by byla spousta veci fajn, kdyby unity umela, nebo aspon umela dobre. Na druhou stranu, konkurence na tom neni nijak zvlast lepe, co tak obcas posloucham place tech, kteri delaji "s tou veci od unrealu, dokonce ve full licenci", nebo co mi kdosi vypravel o tom, jak "dobre" se delaji veci do cry :)

    Esenthel mi teda uplne unikl, byt "next gen mmo engine" me desi uz sam o sobe
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Nevim, jak moc si zkousel, ale podle myho z blata do louze, to teda Unity musi mit a nejaky system pro spojeni prace vice koderu dohromady.
    LIRO
    LIRO --- ---
    MAIMONIDES: jj přesně o to my jde, prezentace na výstavy, do tabletů atd. tam je pro mně web neschůdnější, instalace jednoduchýho apletu do prohlížeče a šmitec.

    3D grafiku tak nějak zvládám a k programování jsem taky kdysi přičuchnul, tak to jen dát dohromady a všechno pojede jak na drátkách. Kouknul jsme na pár titulů v Unity a myslím že výstupy jsou víc než vyhovující, teď se tomu přiblížit :)))).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Z věcí co nefungují.. high end stíny, dynamický nahrávání contentu, stabilita velikých scén(tisíce objektů, hodně stromů...), builtin source control pro větší projekty.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LIRO: Na prezentace na webu je to určitě fajn, na statický modely taky. Převod skinned meshů už ovšem sranda neni.


    RUTHAN: cryengine, esenthel, ta věc od unrealu, trinigy.. Zdroje tu jsou.
    LIRO
    LIRO --- ---
    MAIMONIDES: Není na velký projekty, už ten úvodní projekt mi přijde slušný maso a když se v tom alespoň trochu orientuju já, tak mi přijde že to bude dobrý i na větší věci. Ale je jasný že každý můžeme mít jinou míru velikosti projektu. Poměrně dlouho jsem hledal něco čím bych mohl prezentovat věci ze 3D na webu a po několika karambolech se swiftem, plasmou a ostatními 3D flash nefunkčnostmi, jsem začal ve volných chvílích testovat Unity a prozatím to jde.
    Prozatím v tom dost tápu a trápim se, nemám na to moc času. Modely si zatim dělám maxu a do unity je importuju přes fbx. Bohužel zápasím s javou, protože je to od VB dost mimo, ale dobrý.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Jaky jsou podle tebe alternativy?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LIRO: Pokud chceš dělat něco malýho, nic lepšího neni. Pokud chceš dělat něco velkýho, neni Unity dobrej nástroj.
    LIRO
    LIRO --- ---
    Ahoj, super diskuse, jsem sice v Unity začátečník a hodně zápasím se scriptama, ale je to super technologie a budu tu častým návštěvníkem.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    ma Unity neco jako if fileexist, ktery se da se volat, aby se overovalo, jeslti existuje na Prkne / PC soubor XY?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    R6_: Dik
    R6_
    R6_ --- ---
    pristup k photo stream/camera roll jedine press xcode/objc plugin, nejrychleji zkus nektery z prime31's
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jde v nejake Unity aplikaci nacist nejaky obrazek, co ma clovek na iPadu ve photos, nebo jak se jmenuje ta default slozka, tam padani fotky, screenshoty atd?
    R6_
    R6_ --- ---
    imho zaply mipmapping
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dalsi problem ktery mame je rozmazla / zrnici textura (UV mapping - natazena na neco jineho nez importovaneho 3D modelu z FBX, takze napriklad teren, generovany mesh v Unity atd) ve 3D iPadu, resime jestli je to nejaka chyba nasi implementace, nebo je to vlastnost iPadu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam