• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Jaky jsou podle tebe alternativy?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LIRO: Pokud chceš dělat něco malýho, nic lepšího neni. Pokud chceš dělat něco velkýho, neni Unity dobrej nástroj.
    LIRO
    LIRO --- ---
    Ahoj, super diskuse, jsem sice v Unity začátečník a hodně zápasím se scriptama, ale je to super technologie a budu tu častým návštěvníkem.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    ma Unity neco jako if fileexist, ktery se da se volat, aby se overovalo, jeslti existuje na Prkne / PC soubor XY?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    R6_: Dik
    R6_
    R6_ --- ---
    pristup k photo stream/camera roll jedine press xcode/objc plugin, nejrychleji zkus nektery z prime31's
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jde v nejake Unity aplikaci nacist nejaky obrazek, co ma clovek na iPadu ve photos, nebo jak se jmenuje ta default slozka, tam padani fotky, screenshoty atd?
    R6_
    R6_ --- ---
    imho zaply mipmapping
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dalsi problem ktery mame je rozmazla / zrnici textura (UV mapping - natazena na neco jineho nez importovaneho 3D modelu z FBX, takze napriklad teren, generovany mesh v Unity atd) ve 3D iPadu, resime jestli je to nejaka chyba nasi implementace, nebo je to vlastnost iPadu.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Neprisel nekdo jak zkratit / zrusit, sileny dlouho trvajici reimport z jedny platformy nadruhou, je to silena otrava cekat 5,10 minut, nez muzu vubec buildit pro jinou platformu a to jeste nas projekt neni tak velky, uprimne nevim co s tema souborama Unity vlastne dela.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Da se nekde v Xcodu nastavit, jmeno aplikace, aby bylo mozne pro testovani mit na prkne vice verzi dane aplikace? Casto je aktualni build z casti nefunkcni je dobre, mit zalohu kdyz chci nekomu neco ukazat.
    XYCHT
    XYCHT --- ---