Tak musim poznamenat, ze unity flash je docela hloupy vtip (o jinych vychytavkach 3.5 beta, jako treba definitivne zkurveny intellisense v monodevelopu, radeji ani nemluve) - po nekolika hodinach hrani si s nim na flash competition seru, byt 20k dollaru by se hodilo :D
jen tak namatkou - fyzika (logicky a ocekavane) to ponekud nedava, vic nez dva character controllery mi pomerne spolehlive zablokuji fps na nula nula nic po par sekundach v provozu (nejspis jakmile nekde dojde ke kolizi), spousta veci ze c# se rekompiluje spatne nebo chybi (dost nechapu, proc zapomneli na .Count u dictionary), celkova vysledna rychlost se da oznacit jedine za dabelskou, nahodne generovane chyby ktere vznikaji u naprosto korektniho kodu, a ktere zpusobuji havarii flashe s lakonickym oznamenim (pravdepodobne unity) o null pointeru...
Mno, flash challenge je opravdu challenge, jsem zvedavy, co v tom kdo vypoti :)
(mam takovy pocit, ze ladili a opravovali jen do te urovne, aby slo prekompilovat a jakztakz hrat angrybots)