• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SLASH: to uz si nevybavuju, hrozne me to nasralo, zpicoval sem v duchu vyvojare a pak sem tusil udelal nejakou ojebavku ze sem to pred poslanim pretypoval. Kdyz sem to neudelal tak se mi to v kodu spustene hry tvarilo jako gameobject ktery nemel volany metody ale ve visual studiu mi to zase picovalo ze sem poslal objekt a mam s tim v dalsi funkci delat jako s objektem coz neslo... ale jak rikam, uz si to moc nepamatuju a byl sem v tu chvili v nerdrage modu. Pockej na shigora, ten uz urcite tuhle sracku nekde resil
    SLASH
    SLASH --- ---
    SIRLOON: a ako si to nakoniec poriesil ?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SLASH: na necem podobnym sem jednou taky vyhnil. poslal sem si jako parametr object a dorazil gameobject :) moc krasne se to hledalo ;)
    SLASH
    SLASH --- ---
    Ked ta pozeram do manualu , tak sa zda ze Object nie je object, ako ho pozname z inych programovacich jazykov, ale Game Object..
    Ja potrebujem nieco ako {} cize genericky dynamicky datatypovy kontainer..
    Ma Unity nieco take ?
    SLASH
    SLASH --- ---
    mam taky vseobecny problem.. posielam si z flash wrapperu do unity generovaneho swfka nejaky object.

    problem je v tom ze unity script mi nedovoli mat ziadne custom premene v Objekte ?

    Posielam cez sendMessage object takto :

    var messObj:Object =  {isActionScriptMessage:true, rotationIsOn:rotationIsOn};
    unityScene.sendMessage("Cube", "toggleRotation", messObj );	
    



    v as3 je Object genericky kontainer, cize dynamicky objekt ktory sa moze menit v pohode aj pocas authoring aj runtime..

    Unity my ale vyhlasuje : Assets/Scripts/cubeScript.js(44,42): BCE0019: 'rotationIsOn' is not a member of 'Object'.

    Je problem v tom ze puzivam pragma Strict ? a tym padom je aj Object stricly typed ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: no co jsem procetl (relativne pozorne) list, tak vetsinu veci na kterych jsem narazil a skoncil u toho ciste betatesterskeho releasu, uz opravili, plus hromady veci o kterych jsem nastesti ani nevedel... mno uvidime. Aktualne me stvou navmeshema (doufal jsem v neco pouzitelnejsiho) a tim novym GUI, ktere stale neprichazi :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: a je to stale este len release candidate, takze urcite kopec veci este opravia..
    Idem to prave vyskusat..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    aaah... opravili monodevelop, ok, tak to mozna na 3.5 prejdu
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Flash: fix physics "out of range" errors.
    Flash: fix crashes on character controller hits

    Jo, zda se ze vetsinu veci, ktere to totalne znefukcnovali, nejak opravili (pole, kolekce, pady)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: s ohledem na to, kolik bugu ta 3.5 beta mela, by tam melo byt sakra hodne fixes...
    SLASH
    SLASH --- ---
    nova verzia Unity 3.5 (3.5.0f1)prave released !


    dost vela fixes a improvements : http://unity3d.com/unity/preview/notes
    SLASH
    SLASH --- ---
    debug player je vatsinou pomalsi nez klasicky..
    anyway.. uz som prisiel na ten moj problem z tienmi.. riesenim bolo zvysit hodnotu
    Distance shadow.. v Edit->Project Settings->Quality
    defaultne je to 40..
    dal som to na 400 a teraz to vyzera v pohode
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: tak to je zvlastni, mam tam ten debug player... ;) nicmene je v tom pripade divne, proc to v chromu opravdu jede pomaleji nez v firefoxu
    ze mam v masine neco divneho vim uz nejakou dobu, ale holt svata reinstalace, na tu si ted netroufam :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to je jednoduche, chod na

    chrome://plugins/


    a tam si daj + Details na Flash plugins a mozes jeden deaktivovat a druhy aktivovat.

    mne ta hra bezi na 35 a viac.. nieco mas urcite vadne ..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: 3 fps. Ve firefoxu, aktualni debug player (nekdy z vanoc). Nemam tuseni kde je co spatne, ale proste unity flash je u me mrtvy, ac jsem zkousel nekolik ruznych verzi flashplayeru...

    BTW jak se ti povedlo do chromu narvat ten debug player? Chrom pouziva vlastni flash plugin, ktery je (aspon u me) citelne pomalejsi a navic ma tendence padat (kuprikladu kongregate stranka s unity plugin hrou vetsinou chrome flash shodi)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to car demo ma okolo 900k polygons.
    ale este ma napadlo ze by to mohlo byt aj tvojou versiou flash playeru ..
    Ja to testujem na 11.1.102.55 debug plugin v chrome..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: hmm divne..
    a toto ti ako ide ?
    (je tam aj fps counter )
    Hardcore MX
    http://unity.parnasmoto.ru/stalker/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: no... svata reinstalace a vymena graficke karty je asi uz fakt potreba, oboji odkladam uz docela dlouho na domaci masine :) (nicmene... prevazna vetsina veci jede bez problemu, jen ten ten unity flash je totalne mrtvy :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: mne to ide uplne plynule? nemam tam fps counter ale tych 35 - 45 odhadujem..
    Myslim ze toto hodne zalezi od grafickej karty..
    Ano mam pro verziu..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: ty mas pro verzi? (realtime stiny jsou jen v ni...)

    To ze ti ten stin mizi, je v dusledku nastaveni detailu nekde (je to jasne videt), jelikoz jsem s RT stiny jen chvilicku experimentoval, nemam tuseni kde presne, dost mozna nekde v shaderech.

    verne stiny pro animovane objekty, to si docela uzijes, zvlast pro flash :) Jen tak mimochodem, kolik ti to cardemo jede? Ja uz sice dospel k nazoru ze nekde musim mit nejakeho divneho brouka zpomalovace, ale to jedna / dve fps mi pripada podezrele.
    SLASH
    SLASH --- ---
    taky dotaz na znalcov..
    neviete preco sa tiene spravaju takto divne ?

    Unity sceneDemo.swf
    http://durej.com/unity/cardemo/

    ked sa priblizite k autu (je tam klasicky fps walker script na kamere + mouse look)
    tak pod autom sa zacne tvorit tien, ale nie pod celym ..

    Ja by som ten tien tam chcel mat stale, a pod celym autom ..

    Ma to nieco spolocne z nastavenim svetla ? tam som skusal vselico , ale nic nepomohlo ?

    Alebo to automaticky robi distance culling cez GPU pretoze pouzivam forward rendering ?
    V tom pripade pomohlo by keby som to auto zmensil v globalnej mierke ?

    Akoze viem ze tien sa da simulovat z projektorom, ale aj tak by som potreboval vediet ako to poriesit v pripade ze chcem mat verne tiene pre animovane objekty.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam