• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: s ohledem na to, kolik bugu ta 3.5 beta mela, by tam melo byt sakra hodne fixes...
    SLASH
    SLASH --- ---
    nova verzia Unity 3.5 (3.5.0f1)prave released !


    dost vela fixes a improvements : http://unity3d.com/unity/preview/notes
    SLASH
    SLASH --- ---
    debug player je vatsinou pomalsi nez klasicky..
    anyway.. uz som prisiel na ten moj problem z tienmi.. riesenim bolo zvysit hodnotu
    Distance shadow.. v Edit->Project Settings->Quality
    defaultne je to 40..
    dal som to na 400 a teraz to vyzera v pohode
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: tak to je zvlastni, mam tam ten debug player... ;) nicmene je v tom pripade divne, proc to v chromu opravdu jede pomaleji nez v firefoxu
    ze mam v masine neco divneho vim uz nejakou dobu, ale holt svata reinstalace, na tu si ted netroufam :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to je jednoduche, chod na

    chrome://plugins/


    a tam si daj + Details na Flash plugins a mozes jeden deaktivovat a druhy aktivovat.

    mne ta hra bezi na 35 a viac.. nieco mas urcite vadne ..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: 3 fps. Ve firefoxu, aktualni debug player (nekdy z vanoc). Nemam tuseni kde je co spatne, ale proste unity flash je u me mrtvy, ac jsem zkousel nekolik ruznych verzi flashplayeru...

    BTW jak se ti povedlo do chromu narvat ten debug player? Chrom pouziva vlastni flash plugin, ktery je (aspon u me) citelne pomalejsi a navic ma tendence padat (kuprikladu kongregate stranka s unity plugin hrou vetsinou chrome flash shodi)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to car demo ma okolo 900k polygons.
    ale este ma napadlo ze by to mohlo byt aj tvojou versiou flash playeru ..
    Ja to testujem na 11.1.102.55 debug plugin v chrome..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: hmm divne..
    a toto ti ako ide ?
    (je tam aj fps counter )
    Hardcore MX
    http://unity.parnasmoto.ru/stalker/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: no... svata reinstalace a vymena graficke karty je asi uz fakt potreba, oboji odkladam uz docela dlouho na domaci masine :) (nicmene... prevazna vetsina veci jede bez problemu, jen ten ten unity flash je totalne mrtvy :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: mne to ide uplne plynule? nemam tam fps counter ale tych 35 - 45 odhadujem..
    Myslim ze toto hodne zalezi od grafickej karty..
    Ano mam pro verziu..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: ty mas pro verzi? (realtime stiny jsou jen v ni...)

    To ze ti ten stin mizi, je v dusledku nastaveni detailu nekde (je to jasne videt), jelikoz jsem s RT stiny jen chvilicku experimentoval, nemam tuseni kde presne, dost mozna nekde v shaderech.

    verne stiny pro animovane objekty, to si docela uzijes, zvlast pro flash :) Jen tak mimochodem, kolik ti to cardemo jede? Ja uz sice dospel k nazoru ze nekde musim mit nejakeho divneho brouka zpomalovace, ale to jedna / dve fps mi pripada podezrele.
    SLASH
    SLASH --- ---
    taky dotaz na znalcov..
    neviete preco sa tiene spravaju takto divne ?

    Unity sceneDemo.swf
    http://durej.com/unity/cardemo/

    ked sa priblizite k autu (je tam klasicky fps walker script na kamere + mouse look)
    tak pod autom sa zacne tvorit tien, ale nie pod celym ..

    Ja by som ten tien tam chcel mat stale, a pod celym autom ..

    Ma to nieco spolocne z nastavenim svetla ? tam som skusal vselico , ale nic nepomohlo ?

    Alebo to automaticky robi distance culling cez GPU pretoze pouzivam forward rendering ?
    V tom pripade pomohlo by keby som to auto zmensil v globalnej mierke ?

    Akoze viem ze tien sa da simulovat z projektorom, ale aj tak by som potreboval vediet ako to poriesit v pripade ze chcem mat verne tiene pre animovane objekty.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: doma pro nemam, takze nemuzu posoudit, ale jak rikam - chvili jsem s ni neco delal kvuli tomu flash compu a pripadlo mi, ze je tam vic veci nejak podivnych. Pokud nepotrebujes ten flash, na tvem miste bych se na to vysral a pouzil 3.4.1 nebo ktera byla posledni... pokud chces flashovat... tak uprimnou soustrast :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jj je to ta z flashom.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    opkud je to ta 3.5 beta s flashem, ta mi pripada vubec nejaka nefunkcni
    SLASH
    SLASH --- ---
    vcera som si upgradol poslednu verziu unity 3D (B6) na PRO verziu a vobec mi tam teraz nefunguju real time shadows ? Mate niekto podobny problem ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: pragma strict. kdyz uz nekdo pouziva jebavy skript, doporucoval bych mu aspon ten strict mode.
    SLASH
    SLASH --- ---
    ah , uz som nasiel :)

    TerrainObjExporter - Unify Community Wiki
    http://www.unifycommunity.com/wiki/index.php?title=TerrainObjExporter
    SLASH
    SLASH --- ---
    vdaka za dobre mienene rady..
    :)

    btw, nemate niekto link na ten script co by vedel exportovat Terrain do OBJ ?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SLASH: hlavne to jak je implementovany js do unity te nenuti delat tridy a pouzivat je pri vytvateni, coz pri portovani na iOS veci je pak dost velkej problem
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam