• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to car demo ma okolo 900k polygons.
    ale este ma napadlo ze by to mohlo byt aj tvojou versiou flash playeru ..
    Ja to testujem na 11.1.102.55 debug plugin v chrome..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: hmm divne..
    a toto ti ako ide ?
    (je tam aj fps counter )
    Hardcore MX
    http://unity.parnasmoto.ru/stalker/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: no... svata reinstalace a vymena graficke karty je asi uz fakt potreba, oboji odkladam uz docela dlouho na domaci masine :) (nicmene... prevazna vetsina veci jede bez problemu, jen ten ten unity flash je totalne mrtvy :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: mne to ide uplne plynule? nemam tam fps counter ale tych 35 - 45 odhadujem..
    Myslim ze toto hodne zalezi od grafickej karty..
    Ano mam pro verziu..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: ty mas pro verzi? (realtime stiny jsou jen v ni...)

    To ze ti ten stin mizi, je v dusledku nastaveni detailu nekde (je to jasne videt), jelikoz jsem s RT stiny jen chvilicku experimentoval, nemam tuseni kde presne, dost mozna nekde v shaderech.

    verne stiny pro animovane objekty, to si docela uzijes, zvlast pro flash :) Jen tak mimochodem, kolik ti to cardemo jede? Ja uz sice dospel k nazoru ze nekde musim mit nejakeho divneho brouka zpomalovace, ale to jedna / dve fps mi pripada podezrele.
    SLASH
    SLASH --- ---
    taky dotaz na znalcov..
    neviete preco sa tiene spravaju takto divne ?

    Unity sceneDemo.swf
    http://durej.com/unity/cardemo/

    ked sa priblizite k autu (je tam klasicky fps walker script na kamere + mouse look)
    tak pod autom sa zacne tvorit tien, ale nie pod celym ..

    Ja by som ten tien tam chcel mat stale, a pod celym autom ..

    Ma to nieco spolocne z nastavenim svetla ? tam som skusal vselico , ale nic nepomohlo ?

    Alebo to automaticky robi distance culling cez GPU pretoze pouzivam forward rendering ?
    V tom pripade pomohlo by keby som to auto zmensil v globalnej mierke ?

    Akoze viem ze tien sa da simulovat z projektorom, ale aj tak by som potreboval vediet ako to poriesit v pripade ze chcem mat verne tiene pre animovane objekty.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: doma pro nemam, takze nemuzu posoudit, ale jak rikam - chvili jsem s ni neco delal kvuli tomu flash compu a pripadlo mi, ze je tam vic veci nejak podivnych. Pokud nepotrebujes ten flash, na tvem miste bych se na to vysral a pouzil 3.4.1 nebo ktera byla posledni... pokud chces flashovat... tak uprimnou soustrast :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jj je to ta z flashom.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    opkud je to ta 3.5 beta s flashem, ta mi pripada vubec nejaka nefunkcni
    SLASH
    SLASH --- ---
    vcera som si upgradol poslednu verziu unity 3D (B6) na PRO verziu a vobec mi tam teraz nefunguju real time shadows ? Mate niekto podobny problem ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: pragma strict. kdyz uz nekdo pouziva jebavy skript, doporucoval bych mu aspon ten strict mode.
    SLASH
    SLASH --- ---
    ah , uz som nasiel :)

    TerrainObjExporter - Unify Community Wiki
    http://www.unifycommunity.com/wiki/index.php?title=TerrainObjExporter
    SLASH
    SLASH --- ---
    vdaka za dobre mienene rady..
    :)

    btw, nemate niekto link na ten script co by vedel exportovat Terrain do OBJ ?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SLASH: hlavne to jak je implementovany js do unity te nenuti delat tridy a pouzivat je pri vytvateni, coz pri portovani na iOS veci je pak dost velkej problem
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SLASH: Ten problem se zvuky dost mozna bude zpusobeny prohlizecem, si nainstaluj nejaky portable starsi verze pro testovani, ja to testoval ve Fofrfoxu 6.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: vic oop?
    javascript je sracka a ja ho nerad, byt teda unity verze, zvlast pri pouzivani pragma strict, je podobne jako action script volitelne strong-typed a s podporou standardnich classes, coz odstranuje velkou cast mych namitek proti js. Nicmene psani nejakych komplexnejsich veci v js by bylo na posrani, nebo by to ani neslo, v porovnani se c#. Jde to sice michat, ale to nepovazuju za moc rozumne, zvlast kdyz je pak nutne c# kod izolovat jako plugin.

    pouzitelnost unity.... to zalezi. Unity ma sve dny a sve problemy. (ta beta 3.5 jich ma mnohem vic nez obvykle a to nemluvim o tom naprosto posranem exportu do flashe sotva na urovni alpha candidate). Pokud chces vedet vic, staci procist auditko, uz jsem se tady ventiloval nekolikrat.
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dik za reply!
    takze doporucujes pouzivat C namiesto JS ? Ja pochadzam z AS3 prostredia, takze mi to bude zrejme blizsie, viac OOP :)

    Aj ked myslim ze som videl nejake JS scripty to pouzivaju classes ?

    dalsiu vec na ktoru by som sa chcel spytat, je nakolko je unity realne pouzitelna vo vacsich projektoch ? Napriklad som vcera skusil nahrat Photon Bootcamp Demo package od Exit games, malo to 218 MB a po asi 15 minutach mi ten import do prazdneho projektu freezol unity :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: rozbity zvuk jako ze funguje uplne nahodne (chvili hraje spravne, chvili s lagem, chvili vubec, me to dela taky).
    Teren samozrejme muzes vyblit do obj (na unify je na to myslim skript, pripadne si ho napis sam, je to na par minut) a nacitat ten.... za predpokladu, ze je to dostatecne maly teren, nebo ho v maxku rucne narezes na dost male bloky, aby ho unity sezralo (limit 65k vertexu stale plati).

    Monodevelop UZ zase nema code completition - v predchozich verzich to fungovalo celkem slusne, jen pri sahani do editor skriptu se to nejak rozjebalo, ted se to rozjebe jakmile na to sahnes a zacnes neco delat.

    Pokud chces pouzivat jen jako editor (ne ze by debugger fungoval), tak visual studio s trochou snahu pry pouzit jde.

    SLASH
    SLASH --- ---
    Ozaj, aky pouzivate editor ? Mne ten Mono pride dost slaby, nema moc dobry code completion, hints ani highlights..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: zdrojak je javascript... hmm, s tym terenom je to skoda.. Neda sa nejako z unity exportovat ? Napr do Obj potom do maxka a potom do mesh-u?

    RUTHAN: ako to myslis rozbity? Zasekava ? Mne ide celkom plynule..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam