• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: s tim jak divoce dela unity serializaci bych se toho bal, ale ptam se proto, ze do prechozi verze fakt nebyl pouzitelny jiny verzovac (jinak nez na textury/modely/zdrojaky) nez ten jejich uzasny asset server, ktery je fakt dost... zabavny
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: pokud to maji v tech textovejch souborech nejak rozumne serazeny, tak si s tim mergovaci nastroje poradi. napr. ve visual studiu se uplne v pohode daji mergovat *.csproj a *.sln soubory, coz jsou jen seznamy dalsich souboru a konfiguraci.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: jde mi o to, ze ted unity cpe asset soubory na logicke misto do dat, misto aby to melo v ruzne podivne pojmenovanych souborech v library a caches (aspon to v 3.5 tak vypadalo, co jsem v ni delal na GGJ). Ze by fungoval merge se fakt nebojim :/
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Textove soubory s verzovanim moc nesouvisí, leda si myslíš, že mergování bude fungovat. To je ovšem docela komická představa, protože samozřejmě mergování nefunguje.
    Verzování souvisí s meta souborama, ty jsou tak od verze 3.2?

    Jinak jo, funguje to. V 3.4 to ani nepadá.

    Mimochodem, 3.4 už textovým souborům rozumí, ikdyž je neumí zapnout:)

    TENCOKACISTROMY: Ve většině typů souborů jo.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Do ty doby to byl binarni format?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Btw ted, po uparvach v 3.5 a moznosti zapnout textove .asset soubory, by se mel uz dat rozumne pouzivat jakykoli jiny verzovaci software, nezkousel to nekdo?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: njn, asset server je takovy docela hloupy vtip :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    fully immersed
    feeling of creation
    energized focus
    time distortion
    ?

    Tak to z vás unity3d brzo vymlátí. Třeba patnácti hodinovým čekáním na syncnutí projektu.
    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    Chceš pracovat na hře? FlowStudio.cz hledá UNITY 3D vývojáře:

    - Hledáme kreativního parťáka na vývoj naší druhé mobilní hry
    - Spolupráce externí, na 3 měsíce, výhledově dlouhodobě, start ihned, Praha
    - Bereme začátečníka s velkou chutí nebo profíka s velkými nároky

    Další kroky:
    - piš na richard.horin(at)flowstudio.cz / nalinkuj sve portfolio nebo jakoukoli práci
    - osobní schůzka u nás v Techsquare.cz
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    uz se zadarilo... neodklikl jsem zrejme jedno potvrzovaci okno. Nebo nevim, kazdopadne napotreti to proslo ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ja to jeste nezkousel (mam rozdelany projekt v 3.4 a nechci konvertovat zatim), ale par lidi zkouselo a jelo jim? takze asi neco delas spatne, Avatare....
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: to jsem nedostal... ale po prihlaseni na webu ho tam mam. Jenze i kdyz jsem ho znovu zadal, tak mi to furt pise to co pise :(
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Mailem dostanes seriovy cislo / seriovy cisla (podle toho kolik sis jich objednal) a ty pak zadas primo v unity.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Jsem zmatenej...

    jestli to dobre chapu, tak ted nabizej do osmyho dubna development pro androida a ios zdarma (nejakou zakladni verzi).

    tak jsem se zaregistroval, "koupil" si to a... nic. Kdyz spustim unity, otevru neajakou scenu a dam build settings, porad mi to pise, ze Your license does not cover Android Publishing.

    co delam blbe? Nebo jsem neco zasadniho nepochopil?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jdu si tu precist historii :).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Na nejake rychle naflakani jednoduche 3pv / fpv arkady s jednoduchymi pravidly je unity velmi slusne, o tom zadna :) ale jak se dela neco slozitejsiho, prijdou obcas zajimave zadrhely, a "funkcni" uzasny asset server a podivne podivnosti a padani a nefunkcni debugger a hned je o radost min ;) jak uz jsem to tu ventiloval nekolikrat... Unity of Love and Hate
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: zalezi jak slozity hry a co moc bys od toho chtel, ale ano, pouzivam ted unity na maratonske souteze (ludum dare, ggj) a rozhodne se mi to vyplaci, orpoti puvodnimu pristupu "ja jsem kurva echt programator co to cele napise sam na lowlevelu, za tech 48 hodin i ctyrikrat" :DDDD
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Se skriptovanim nemam problem, to jejich api se mi zda rozumny. Nektery veci me tam trochu prekvapili (napr. reseni kolizi & triggeru, kdy trigger vypina kolizi), ale to by asi nemel byt problem.

    Vcera vecer jsem si vyzkousel udelat 3d pacmana (bez nepratel) a po pochopeni spravny prace s Prefabama a hlavne tema triggerama to slo vsechno jak po masle. Kdybych mel to unity vic v ruce, tak samotny jadro hry je prace tak na hodinu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pokud to budes placat z hotovych prefabu, neni to problem (az takovy, chce to holt naskriptovat). I ciste kodem generovane meshe jsou mozne - pouzivam treba na generovani silnic na terenu, fleky od pneumatik atd.

    Pokud 2.5d point and click a na co nejvice platformach, tak je myslim Unity dobra volba.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam