• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: njn, asset server je takovy docela hloupy vtip :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    fully immersed
    feeling of creation
    energized focus
    time distortion
    ?

    Tak to z vás unity3d brzo vymlátí. Třeba patnácti hodinovým čekáním na syncnutí projektu.
    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    Chceš pracovat na hře? FlowStudio.cz hledá UNITY 3D vývojáře:

    - Hledáme kreativního parťáka na vývoj naší druhé mobilní hry
    - Spolupráce externí, na 3 měsíce, výhledově dlouhodobě, start ihned, Praha
    - Bereme začátečníka s velkou chutí nebo profíka s velkými nároky

    Další kroky:
    - piš na richard.horin(at)flowstudio.cz / nalinkuj sve portfolio nebo jakoukoli práci
    - osobní schůzka u nás v Techsquare.cz
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    uz se zadarilo... neodklikl jsem zrejme jedno potvrzovaci okno. Nebo nevim, kazdopadne napotreti to proslo ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ja to jeste nezkousel (mam rozdelany projekt v 3.4 a nechci konvertovat zatim), ale par lidi zkouselo a jelo jim? takze asi neco delas spatne, Avatare....
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: to jsem nedostal... ale po prihlaseni na webu ho tam mam. Jenze i kdyz jsem ho znovu zadal, tak mi to furt pise to co pise :(
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Mailem dostanes seriovy cislo / seriovy cisla (podle toho kolik sis jich objednal) a ty pak zadas primo v unity.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Jsem zmatenej...

    jestli to dobre chapu, tak ted nabizej do osmyho dubna development pro androida a ios zdarma (nejakou zakladni verzi).

    tak jsem se zaregistroval, "koupil" si to a... nic. Kdyz spustim unity, otevru neajakou scenu a dam build settings, porad mi to pise, ze Your license does not cover Android Publishing.

    co delam blbe? Nebo jsem neco zasadniho nepochopil?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jdu si tu precist historii :).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Na nejake rychle naflakani jednoduche 3pv / fpv arkady s jednoduchymi pravidly je unity velmi slusne, o tom zadna :) ale jak se dela neco slozitejsiho, prijdou obcas zajimave zadrhely, a "funkcni" uzasny asset server a podivne podivnosti a padani a nefunkcni debugger a hned je o radost min ;) jak uz jsem to tu ventiloval nekolikrat... Unity of Love and Hate
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: zalezi jak slozity hry a co moc bys od toho chtel, ale ano, pouzivam ted unity na maratonske souteze (ludum dare, ggj) a rozhodne se mi to vyplaci, orpoti puvodnimu pristupu "ja jsem kurva echt programator co to cele napise sam na lowlevelu, za tech 48 hodin i ctyrikrat" :DDDD
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Se skriptovanim nemam problem, to jejich api se mi zda rozumny. Nektery veci me tam trochu prekvapili (napr. reseni kolizi & triggeru, kdy trigger vypina kolizi), ale to by asi nemel byt problem.

    Vcera vecer jsem si vyzkousel udelat 3d pacmana (bez nepratel) a po pochopeni spravny prace s Prefabama a hlavne tema triggerama to slo vsechno jak po masle. Kdybych mel to unity vic v ruce, tak samotny jadro hry je prace tak na hodinu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pokud to budes placat z hotovych prefabu, neni to problem (az takovy, chce to holt naskriptovat). I ciste kodem generovane meshe jsou mozne - pouzivam treba na generovani silnic na terenu, fleky od pneumatik atd.

    Pokud 2.5d point and click a na co nejvice platformach, tak je myslim Unity dobra volba.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    TENCOKACISTROMY: To jde vpohodě.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Aha. Takze kdyz bych napriklad chtel behem hry dynamicky vytvaret/upravovat okoli (rekneme krajinu ci zdi/schody), tak se s tim dost potrapim? Ne ze bych to ted chtel delat jen se ptam :).

    My ted hledame nejaky engine pro 2.5D point-and-click hru, ktera pojede na co nejvice platformach a zaroven se u toho neuprogramujeme k smrti. Chteli bysme prave neco, kde to muzeme "nahazet mysi" a zbytek doprogramovat.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: tak jako unity je ohnutelne ve spouste veci az za roh, jedna z veci, co se mi na nem libi. Ale bohuzel na audio data neexistuje jina moznost pristupu nez bud nahrany zkonvertovany soubor z projektu / datoveho balicku, nebo wwwloader (urceny spis pro webove veci, umoznujici nacitat textury, textove soubory a audio soubory z webu / filesystemui), ktery dokaze audioclip nahrat. Teoreticky by se jeste dal pouzit nativni plugin pro desktop/ios build, s tim ze by sis to prehraval sam, coz ale zrovna na to s cim si pohravam je nepouzitelne.

    Bohuzel Unity je silne profilovane na to, ze si vsechno naklikas / natahas do projektu a pak zbuildujes. Nejake runtime veci dela silne neochotne. Pochopitelne ve webovem prehravaci nic takoveho (a to je s ohledem na zabezpeceni spravne) delat nemuzes, ale pro desktopove aplikace je to neprijemne omezujici.

    Ta uplne jina liga... no v podstate jo, pokud chces mit neco na webu vic nez nejake jednoduche 2D, tak je tady unity a tim to v podstate hasne. 3D flash ma snahu, ale je kurevsky lowlevelovy (taky imo proto Adobe ukecala Unity aby udelali flash export), html 5 s webGL dtto, o rychlosti flashe / javascriptu oproti .net kodu nemluve.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Verim ze stejne jako kazdy jiny frameworky, i tento bude trpet svoji specializaci a robustnosti.
    Nicmene oproti napr. flashi to je uplne jina liga. O html+js ani nemluve.

    btw. MemoryStream pouzit nesel? Jen strilim od boku, jsem .NETak delam spis server-side veci.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Dokud chces delat co autori chteli aby bylo trivialni, tak je to v pohode, ale pak to zacne byt horsi :D nektere veci jsou resene opravdu zvlastne, a ledacos se musi dost divoce obchazet, nebo dokonce vubec nejde (ted jsem narazil na nemoznost generovat za chodu zvuky jinak nez pres system.IO ulozit na disk a pak wwwloaderem nahrat :/
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Dneska jsem si vyzkousel Unity3D, prave diky ty jejich "free" akci.
    Udelat pacmana je opravdu trivialni zalezitost. Zacina se mi to libit!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam