• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ahhh..... to zni strasidelne. :)

    Vcera jsem narazil na jeden problemek. Presel jsem na verzi 3.5xxx a mam licenci na android a iOS. Tu zadaco samozrejme. :) No vcera jsem chtel nahrat projekt na androida a pri zadavani root cesty SDKcka to po me chce SDK 4.0 nebo vyssi. Je to mozne? NIc takoveho se mi nidky nedelo. V player seetingu mam nastavene 2.2 a vyssi a mam stazene SDK 2.3x a tuhle verzi mam i v zarizeni. Takhle mi to fungovalo donedavna.
    Diky za radu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    No ja taky ted dodelam jeden unity projekt tahnouci se jako smrad a pak na to asi nesahnu jak bude rok dlouhy, anzto casual hry pro stare americanky 3d nepotrebujou....
    BYDK
    BYDK --- ---
    VIRTUALVOID: :D

    Ja mam taky jednu. Ale beztak nevim, jestli mi k necemu bude. Ted se k Unity moc casto nedostanu. :( .... njn v predhozi praci na to bylo spousty casu. Teda jestli to nebylo tim, ze jsem delal pro ne projekt v Unity :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    me staci jedna :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    No chlapi, kolko licenci na deploy do iOS & Android ste do nedele nakupili? :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ona vetsina tech velkych feature 3.5 je takova.... :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    2NDREALITY: No, je to dost bida. K necemu pristoupis, ale ne kevsemu. Snad jen k emitoru, mam dojem. Jinac Shuriken je dost zabagovanej a neodladenej. Pokud chces scriptit particle a potrebujes to ce nejdriv, pouzij radeji ten starej.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ma nekdo zkusenost s Union, co nabizi Unity? Tak si o tom ctu, ale spis bych rad nekay info od cloveka, ktery to uz vyzkousel.

    SIRLOON: Dam na tebe. ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: Rozhodne doporucuju odepsat. Minimalne si dobre pokecas s klukama
    BYDK
    BYDK --- ---
    R1CH_MOND: Inzeratu jsem si vsimnul. Nevis co to je za hru?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: s tim jak divoce dela unity serializaci bych se toho bal, ale ptam se proto, ze do prechozi verze fakt nebyl pouzitelny jiny verzovac (jinak nez na textury/modely/zdrojaky) nez ten jejich uzasny asset server, ktery je fakt dost... zabavny
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: pokud to maji v tech textovejch souborech nejak rozumne serazeny, tak si s tim mergovaci nastroje poradi. napr. ve visual studiu se uplne v pohode daji mergovat *.csproj a *.sln soubory, coz jsou jen seznamy dalsich souboru a konfiguraci.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: jde mi o to, ze ted unity cpe asset soubory na logicke misto do dat, misto aby to melo v ruzne podivne pojmenovanych souborech v library a caches (aspon to v 3.5 tak vypadalo, co jsem v ni delal na GGJ). Ze by fungoval merge se fakt nebojim :/
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Textove soubory s verzovanim moc nesouvisí, leda si myslíš, že mergování bude fungovat. To je ovšem docela komická představa, protože samozřejmě mergování nefunguje.
    Verzování souvisí s meta souborama, ty jsou tak od verze 3.2?

    Jinak jo, funguje to. V 3.4 to ani nepadá.

    Mimochodem, 3.4 už textovým souborům rozumí, ikdyž je neumí zapnout:)

    TENCOKACISTROMY: Ve většině typů souborů jo.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Do ty doby to byl binarni format?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Btw ted, po uparvach v 3.5 a moznosti zapnout textove .asset soubory, by se mel uz dat rozumne pouzivat jakykoli jiny verzovaci software, nezkousel to nekdo?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: njn, asset server je takovy docela hloupy vtip :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    fully immersed
    feeling of creation
    energized focus
    time distortion
    ?

    Tak to z vás unity3d brzo vymlátí. Třeba patnácti hodinovým čekáním na syncnutí projektu.
    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    Chceš pracovat na hře? FlowStudio.cz hledá UNITY 3D vývojáře:

    - Hledáme kreativního parťáka na vývoj naší druhé mobilní hry
    - Spolupráce externí, na 3 měsíce, výhledově dlouhodobě, start ihned, Praha
    - Bereme začátečníka s velkou chutí nebo profíka s velkými nároky

    Další kroky:
    - piš na richard.horin(at)flowstudio.cz / nalinkuj sve portfolio nebo jakoukoli práci
    - osobní schůzka u nás v Techsquare.cz
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    uz se zadarilo... neodklikl jsem zrejme jedno potvrzovaci okno. Nebo nevim, kazdopadne napotreti to proslo ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam