• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Uz je to par let zpatky, ale jak byla ta hysterie kolem DX10 a Visty byly nejaky mereni, ktery ukazovaly jak na takovym systemu bezi DX9 hry, kterym jsou tam nejak emulovany a ty propady vykonu byly dost velky.
    Coz teda pravda neni 32bit a 64bit problem, ale muze to byt podobne pokud je tam nejaka jinak emulace kdoviceho.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Na 64bit to budes mit pravdepodobne pomalejsi kvuli tomu, ze vsechny pointery jsou 64bitovy a ne32bitovy. to je 2x tolik dat co musis tahat pres sbernici. Jinak ja mam 32bit unity3d na 64bit Win7Pro a nemam s tim vubec zanej problem. Ale je fakt, ze si s tim jen tak hraju a do zadnej vysokejch otacek to netlacim.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Neexperimentoval tady nekdo nejak vic s Windows x64 unity buildem, hra ma pak pada, na 32 bitech beha v pohode a z toho Crash logu nic nepozname.
    4 GB pameti, pouzivat nehodlame, ale jde mi spis o to, jestli te 32bit bezici na 64bit woknech, nemam nejaky omezeni, ci problemy s rychlosti, jak to aspon byla u nekterych her, ktery jsou na 64bit systemech o kus pomalejsi nez 32bit.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ne, neni. Objective C s tim nema co spolecneho, unity to pres mono rekompiluje do lowlevel C.
    Normalne to funguje na "vsem", ale narazil jsem na dalsi specificky opomenuty problem :/
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A ta lambda/delegat je vzdy ten samy? Koukam ze objective-c nema primou podporu generics. Radsi ani nechci vedet co tam s tim musej vyvadet :).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: lambdu. Nicmene padalo to i kdyz to byl normalni delegat typu SmartValue T.Callback.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A co na ten "onchange" pripojujes za delegat?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jelikoz nejen svymi chybami se clovek uci, kdyby nahodou nekdo narazil na stejny problem jako ja...


    Rekompilace v unity na IOS je debilni. mam Smartvalue T , v podstate jen wrapper kolem nejakeho nastaveni, ktere umoznuje jinym objektum navesit se pres event na zmeny, at se to nemusi kontrolovat v kazdem ticku atd. Ze smartvalue T mam odvozene SmartBool, SmartFloat, SmartInt, s nejakymi dalsimi vecmi navic.

    na pc neni problem, na ipadu prvni prirazeni eventu projde, dalsi projde uz JEN PRO TEN SAMY TYp.

    tj mam SmartBool b1, b2, b3, a SmartFloat f1, f2, f3...


    b1.onchange+=...
    b2.onchange+=
    f1.onchange+=... - spadne s bad access


    f1.onchange+=...
    f2.onchange+=
    b1.onchange+=... - spadne s bad access

    resenim nakonec bylo vyhodit generickou tridu a udelat smartbool / float jako samostatne tridy, pak to funguje :( zabil jsem tim vic jak den pomalou pracnou snahou zjistit, na cem konkretne to pada, nez jsem si vsiml tohohle....
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    resil tu nekdo brighness a gammu? My jsme zatim vyzkoumali, ze jsou mozny jen 2 reseni a obe vyzaduji PRO verzi, ale zda se mi divny, ze by fakt byly tak tupy a nedali to tam. Resime pro iPad a PC.

    Ty 2 reseni s jen pro:
    1) pro deferred lightning, cili pc a pro only
    2) Na PC to jde fakovat pomoci post process shaderu (coz ale vyzaduje PRO verzi).
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    BYDK: ked free tak preco ne :p
    TOMI
    TOMI --- ---
    BYDK: jako precist si nejaky best practices by me asi zaujalo, ale jako vyuka js asi ne.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Mel by tady nekdo zajem o doucovani scritpovani v Unity v JavaScriptu?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ano, applez a klavesnice... nakonec se mi podarilo donutit monodevelop aby pouzivalo klavesnici plus minus jako pc, ale strasliva otrava jinak.
    Me to zdeptalo natolik, ze i na windows (kde to debugovani jakztakz jde pouzit) mam tendence pouzivat printf debugging :/
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jo, to bude asi tim. Na macku jsem to mel vzdycky jen chvili, na testy. Vicemene jsem na tom nevyvijel. Uplne mi srala ta klavesnice od Aplu. :D takze jsem se nedostal ani k vyvijeni. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: tak mne to padalo i na windowsech obcas. Na macu to bylo donedavna tak nestabilni, ze to bylo prakticky nepouzitelne
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zajimave, me to nikdy vicemene nepadalo. A kdyz mi to padlo, tak na nejake kravine, kterou jsem ani zmackout nechtel. :) Zaklad monodev si myslim chodi vcelku stabilne. Alespon ma zkusenost.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mno uvidime. ja si sice na monodev zvykl (a na macu stejne nejde jinak), ale prave debugging me sere. pokud by to slo pres visual studio a jeste debugovat aniz by to kazdou chvili hciplo a vzalo vsechno sebou, mozna by se objevilo i neco jako efektivita prace :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    TENCOKACISTROMY: jj, shut up and take my money :-)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Tak jiny jazyky s intellisense v ramci VS nejsou problem. Ozkouseno jak na jejich (c#/f#/vb.net/c++/cli/javascript/html/xml/...) tak doplnkovych (python/ruby/actionscript/....) jazycich.

    Kdysi jsem se trosku koukal na debuger api ve visual studiu a jestli jsem to spravne pochopil (a je mozny ze ne), tak muzes debugovat v podstate cokoliv. Mono enviroment imho nebude zasadne jiny nez klasicky .nety framework enviroment, takze spoustu veci jen "preposlou". Jestli to dotahnou do nejaky pouzitelny podoby (a zaridej, aby pri pridani *.cs/*.js souboru se mi nereloadovalo cely solution), tak jsem ochotnej jim za to zaplatit, slusne podekuju a budu je vsude velebit.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: mno pokud by to bylo aspon tak (ne)stabilni jako monodevelop, tak by to bylo vitane zpestreni. Kdyby to fungovalo spolehlive, bylo by to fakt super
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam