RUTHAN: No, nevis o cem mluvis. Vytvareni si vlastniho terenu, chodbicek a bazi s tim, ze proti sobe hraje vice lidi. To bylo ucelne. Vsak se podivej na stareho tunnelera. Tim to bylo inspirovane. Vicemene remake. Celkove to melo potencial.
Marek se take hodne inspiruje AAA projektama, coz je videt na GUI. A to se jim docela povedlo. Take dynamika lodi je v pohode. Vcera jsem to dohral.
Ale bohuzel se stalo to, ze z toho Marek chtel nakonec udelat to, co je z toho ted. A to byla posledni kapka meho odchodu. A jeste navic jen na PC. Vicemene tohle po me chtel uz v lednu. Jakoze by to slo, ale byla by to rychlokvaska. Tak jsem odesel a tak se i stalo a stalo mu to hoodne casu. A vyslo to az dnes.
Tak ve zkratce ceho jsem si vsimnul po dvou hodinach hrani:
Ovladani lodi se statickou kamerou je nejake podivne. Nejak jsem ho nezkoumal ale predtim chodilo paradne. Kampan je zoufala. Jen se celou dobu strilite s par dalsimi lodemi. Parametry a dymenzovani lodi je hrozny. Nic nevydrzite a ani v poslednim kole si vicemene neuzijete. Jedna z lodi je skoro neviditelna, je uzka, dost casto ji prehlednete a pritom ma kolizni obalku stejnou jako ostatni. Porad se neco trese, porad vypadava signal, takze vam porad zrni obrazovka, protoze lod nic nevydrzi. Taky Vam dost casto dochazi munice.
Obcas to generuje baze u sebe. Takze mate enemaka hned za prdeli. Obcas ani nevite, kdo je s Vami + chovani AIcka je taky dost zoufale. Nastaveni zbrani je taky dost spatne, navic bez modifikaci. :| Taky tam chybi tam dost itemu, ktere jsem tam predpripravil.
O barevnem oznaceni bazi a nekterych texturach terenu nemluvne. Zvuk plasmy mnohym lidem dost zneprijemni zivot. Je takovy pistivy, kdyz s ni strilite.
A celkove to ted stoji 10$ a dokonce to je i v krabici. :D
tak ted nevim zdali nemam nahodou nejakou jinou verzi. :)
Sralo me to, protoze to bylo me dite. A melo to takovy potencial. :(
Ale ted me to nestve. A jsem rad, ze hra nema ani kredits. :)