• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: No vicemene neco takoveho, ale s tim, ze bych vyuzil jen ten komunikacni protokol, ale pripojil neco trochu jineho. ;)
    Takze to bude asi chtit low level access. Hmmm...... do toho se mi moc nechce.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: ano, rika se mu gamepad a Unity s nim snad dokaze pracovat :)
    ale jestli chces low level pristup k portu tak to nevim jestli jde :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Preorder Unity 4.0 :) Objednal si to nekdo?

    Unity Pro 4 Pre-Order Beta
    http://unity3d.com/unity/beta/
    BYDK
    BYDK --- ---
    Mam takovej dotaz. Mas zarizeni, ktere posila data napr. pres USB ci serial. A ted bych chtel, aby o tom Unity vedelo a mohl jsem s tim pracovat. Je to mozne?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: Abych pravdu rekl, tak jsem to na chvili opustil. Uz pul roku nic moc nedelam. Obcas nejakou malickost. Ale ted jsem si rekl, ze budu makat jen na polovicni uvazek, takze uvidime na co bude chut. :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: rekl bych, ze Peta je vytrenovanej od Kikiny jak bejt hodnej. Co se tyce jeho prace nemuzu soudit, s jeho kodem sem nedelal :)

    a ted delas porad s Unity, nebo si se na hry vykaslal?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: jojo, delalo a jeden z tech ktery tam zustal z te stare party byl Peta Minarik. Ten jedinej vedel jak na Rosu. A nakonec se stal sefem programatoru. :) Sranda byla, ze shodou okolnosti to byl nejvetsi prasic kodu siroko daleko. Alespon co se povidalo. :) Tak kdo vi, jak to tam ted vypada.
    Jinac nevim o nikom dalsim. Vsici odesli. Ale je fakt, ze uz tam nejsem od prosince minuleho roku.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    RUTHAN: to nebylo video, ale diskuze na tiscalli. bylo to tak drsny az sem si to radeji vytipal.
    Ad reakce na BYDK, mohl bys mi prosim prozradit kolik si toho uz delal? prijde mi ze netusis jak funguje delani projektu, planovani a prelevani veci, jinak bys neco jako "rozjet 3,4 projekty" urcite nenapsal


    BYDK: dost lidi z 2K tam delalo/dela. Nechci tu vytahovat stary veci, ale myslim si, ze Hellboy to ma s egem dost podobne
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Taky neco patlam, neboj :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Tedy, ze ty rovnou nepodnikas, kdyz mas tak zaruceny rady ;).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Jde o to, okud prichazis, pokud z IS nebo Bohemky, tak proto tebe muze byt cokoliv jinyho nez stovky milionu malo.
    Obecne je chytrejsi proste rozlozit rizika a udelat vice mensich projektu, na kterych se lidi i nauci/ vylesektuji a pak zkouset neco vetsiho. Byla tu spousta tymu, ktera udelala dobrou hru, ale pro malou cilovku a skoncila, coz prave vic projektu resi, uz jen protoze porad plati, ze 3/4 nebo kolik hernich projektu si na sebe nevydela.

    Nezkusenost - to co si napsal, mi teda jako kdovico neprijde, lepsi nez nic, ale.. neco nakodit a vest SW projekt s desitkama lidi, je proste neco jinyho a to jeste hry, jsou jedny z nejslozitejsich SW projektu.
    Druha strana mince, je ze v hernim businessu, jsou vetsinou ty zkuseny 40 lety lidi, ktery by meli neco vest ,tak odvareny, ze uz se radsi do niceho vetsiho nepoustej. Kdyz tak vetsinu, tak tech dobrych veci, dokopala spis parta fanatiku silou vule, nicmene to jeste nemusela souperit s tovarnami, kde pracuje 300-500 na jedny hre jako ted.
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Opet mohu rici, ze zase nevis o cem mluvis. :) Rozject vice projektu , jak rikas treba 4 za tyhle prachy je fakt spatny napad. NEvim jestli jsi to zkousel delat byt treba jen dva projekty naraz, ale mohu ti rici, ze ani jeden nebude moc dobry. Proste designer ci clovek ve vedeni se nemuze rozporcovat(poukd to neni rychlokvaska ale srdcovy projekt) Pujcit si milion ecek a tak jako neco zkusit je fakt sebevrazda. :D

    JInac uvedu to na pravou miru:
    Marek nebyl nezkuseny. Sam dal dohromady maly engine s voxelama a celkove mu to fungovalo a slapalo to i na pomalejsich masinach. Dal dohromady tech demo, ktere sis mohl da se rici zahrat. ;) A krom toho jeste pred tim nez ziskal ty prachy, tak uz mel rozjety donate system a fanousky. Ukazal ze je shopen si jit za svou veci, ze umi rekneme programovat a ze je o to i zajem. A pak teprve ziskal prachy. A prave na onu hru, kterou prezentoval, coz je velky Miner Wars. ;)

    Ja byl rad, ze otevrel tenhle miniprojektik. Vicemene diky tomu, ze byl takovy megaloman. Na tom jsem se vicemene naucil delat v Unity a za o jsem moc rad. :)

    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Si to spis zahraj na nejaky predvadecce :).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Vim, o cem mluvim, jelikoz jsem pontencionalni zakaznik, na hodncnini nepotrebuju byt vic, schopny si koupit i Gyro, Shadowgun a podobny cesky hlouposti, pokud jdou jen trochu hrat.
    Podle me je ten gameplay aspon z toho videa, strasne pomalej a utahnej a nebude fungovat, rozhodne z toho nemam chut si to zahrat.

    SIRLOON: Nejak nechapu, ty zahady v tom co pises.., ten rozhovor si muzes stahnout a je naprosto jasny, kdo tam mluvi.

    BYDK: Vest cokoliv neni snadny, co zazivam sam, ale co jsem pochopil on bez nejakych vetsich zkusenosti ziskal nejaky rizikovy kapital a s milionem EURo za zadkem se nedrzel pri zdi. Naopak hned zacal mluvit o singlu, multak, onlinovce, tohle je nejaky maly spin-off a v vsechno s jednoho univerza.
    S tema prachama davalo smysl rozjed 3,4 nezavisly projekty s tim, ze aspon 1 se snad povede.
    Fakt by mel zajimalo, kolik penez mu zbylo, protoze jsem videl i inzeraty na 130k mesicne, pokud se pletu, nevim, jak moc realne byly nastaveny milestony, ale pokud platil tolik, tak tak je 35 lidi na rok a penize jsou fuc.
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: Abych pravdu rekl, tak jsem rad, ze ty kredits nejsou. Stydel bych se, ikdyz to na prvni pohled vypada dobre. Jinac ted jsem zvedav az vyjde Carrier Command, zdali budu na credits. ROk a pul vyvoje. :) Dulezite je, ze mam vsude viditelnou praci a to je lepsi nez byt jen v kredits. ;)

    Jinac koukam, ze si toho vsimaji i lide mimo firmu. On ma hodne namasteny Ego. Vicemene kvuli tomu odeslo hodne lidi a hodne lidi kvuli tomu take vyrazil. Za par mesicu z 10ti lidi odeslo 9 a to to vsechny vicemene bavilo.

    Obracena strana mince:

    Kazdopadne mam skepsi k designu celeho projektu. Kdyz jsem nastupoval, tak si myslel, ze to budou lidi designovat skrze zdrojovy kod. Ze upravi parametry v kodu a udelaji super AAA misi. :D Jen tak pro zasmani. :D A ukazoval mi, jak treba najit parametr v kodu, aby zmenil pocet particlu pri vybuchu. :D Ze to je jednoduche. No, posral by ses. :D A to jsem mu to trikrat rozmlouval. Nechtel to pochopit.

    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: Hele MW sem fandil, ale po tom, co Rosa predvedl za arogantni postoj na Tiscali (z toho co sem slysel verim ze to byl skutecne on) sem usoudil, ze nemam duvod boostit jeho ego mejma penezma. To bych je radeji rozdal osobne vyvojarum a na Rosu se vykaslal uplne

    a nebud smutnej ze nejses v credits, M2 je mela a ja tam taky nebyl :D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste pridam jedno plus: hra ma split screen. Takze pro dva hrace to muze byt docela zabava. :) (viz. tunneler )
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: No, nevis o cem mluvis. Vytvareni si vlastniho terenu, chodbicek a bazi s tim, ze proti sobe hraje vice lidi. To bylo ucelne. Vsak se podivej na stareho tunnelera. Tim to bylo inspirovane. Vicemene remake. Celkove to melo potencial.
    Marek se take hodne inspiruje AAA projektama, coz je videt na GUI. A to se jim docela povedlo. Take dynamika lodi je v pohode. Vcera jsem to dohral.

    Ale bohuzel se stalo to, ze z toho Marek chtel nakonec udelat to, co je z toho ted. A to byla posledni kapka meho odchodu. A jeste navic jen na PC. Vicemene tohle po me chtel uz v lednu. Jakoze by to slo, ale byla by to rychlokvaska. Tak jsem odesel a tak se i stalo a stalo mu to hoodne casu. A vyslo to az dnes.

    Tak ve zkratce ceho jsem si vsimnul po dvou hodinach hrani:

    Ovladani lodi se statickou kamerou je nejake podivne. Nejak jsem ho nezkoumal ale predtim chodilo paradne. Kampan je zoufala. Jen se celou dobu strilite s par dalsimi lodemi. Parametry a dymenzovani lodi je hrozny. Nic nevydrzite a ani v poslednim kole si vicemene neuzijete. Jedna z lodi je skoro neviditelna, je uzka, dost casto ji prehlednete a pritom ma kolizni obalku stejnou jako ostatni. Porad se neco trese, porad vypadava signal, takze vam porad zrni obrazovka, protoze lod nic nevydrzi. Taky Vam dost casto dochazi munice.
    Obcas to generuje baze u sebe. Takze mate enemaka hned za prdeli. Obcas ani nevite, kdo je s Vami + chovani AIcka je taky dost zoufale. Nastaveni zbrani je taky dost spatne, navic bez modifikaci. :| Taky tam chybi tam dost itemu, ktere jsem tam predpripravil.
    O barevnem oznaceni bazi a nekterych texturach terenu nemluvne. Zvuk plasmy mnohym lidem dost zneprijemni zivot. Je takovy pistivy, kdyz s ni strilite.

    A celkove to ted stoji 10$ a dokonce to je i v krabici. :D
    tak ted nevim zdali nemam nahodou nejakou jinou verzi. :)

    Sralo me to, protoze to bylo me dite. A melo to takovy potencial. :(

    Ale ted me to nestve. A jsem rad, ze hra nema ani kredits. :)


    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Koukam, ze v uzivatelskym rozhrani se nekdo zhlidnul v kombinaci Starcraftu a Unrealu 3.

    Jinak moc nechapu ten gameplay, pomaly litani lodickou a strileni a vyhybani strelam v uzky chodbe, mozna muze fungovat v FPS ala Descent, ale v tomle topdown pohledu je to dost zoufaly, vuci treba starymu Raptorovi, potazno tem shoot em up strileckam z boku. Meli jste to prodat nemeckym fekalistum jako simulator dulniho bagru:)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jo, to byl on. Dneska si to jdu zahrat, tak jsem zvedav. Ja mam jeste puvodni verzi GDS 2011( Betta ), kde jsem udelal malou kampan. POptam se, jestli to mohu zverejnit. ;)
    Jinac je fajn, ze to nakonec udelali jako split screen, jak to bylo u stareho tunneleru. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam