• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    IWAN
    IWAN --- ---
    ruthan: co se tyce grafiky, tak tahle cartoon je to i z duvodu usetreni vykonu, pac jak poznas kdyz si to zahrajes...vetsinu vykonu devices nam zere voda :)
    maimonides: ted uz vime, ze na tom nevydelame:))) jinak je tam samo dokupovani veci, ale muzes to hrat prakticky bez toho, aniz by sis cokoliv koupil.
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    MAIMONIDES: Veď sú tam in-app purchases, aspon v ios verzii (ktorá sa mi zasekla na loadignu, čiže som ju ani nezahral)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    IWAN: Vypadá to pěkně, na tenhle formát je Unity to pravý. Jak na tom chcete vydělat?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    IWAN: Fakt me zarazila ta absurtita spojeni, toho komentare a ty cartoon grafiky.. ale treba zrovna tohle lidi pritahne, viz ty novy Plants and zombie, garden warfare, to mi tomu prijde podobny.
    Ja osobne se pres takovouhle grafiku nejsem schopnej prenest.
    IWAN
    IWAN --- ---
    V nasem malem prazskem studiu jsme vytvorili toto (unity 3.5):
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eegon.turtlestrike&hl=cs
    je to free, tak doufam, ze to zahrajete
    BYDK
    BYDK --- ---
    Potreboval bych poradit se shadery. Umi je nekdo vytvaret? Potrebuji jeden komplexnejsi vytvorit a strumpy shader mi nejdede. Diky
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    poradite nejakou knihu o unity 3d?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SIRLOON: Kinect je taky taková tělocvična. Tohle je levnější a jen na ruce, jestli jsem to pochopil.

    No nic, sídlí v Techsquare a mají velké ambice a určitě hodně networkují a prezentují a startapují. Tak budu držet palce:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    R1CH_MOND: koukam, ze ste se rozjeli, gratuluju :)


    MAIMONIDES: tak na kinectu taky lidi hraji, ale spis bych si to dokazal predstavit pro interaktivni zabavu typu The Incredible Machine nebo adventury, nez nejaky rychly mavani prstem ze kterych clovek dostane krece :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: V herním světě iPadů? To úplně nevidim.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: zrovna leap si teda dokazu predstavit jako prvni pouzitelnou nahradu mysi, aspon na nektery veci ;) nicmene soudim jen podle videi, v ruce jsem to nikdy nemel :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    R1CH_MOND: To vypadá pěkně. Píšete aplikaci do fitka?:) Nikde jinde totiž hráč rukama ve vzduchu máchat nebude.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. MEl nekdo problem se Strumpy shader editorem? Hlasi mi to, ze nemuze najit ShaderTemplate.template, ktery se ani v zakladnim baliku neimportuje. JE dost mozne, ze si ho temporerne vytvari, ale nejspis s tim ma nejaky problem. Napadlo me, jestli to neni Win8.
    Diky
    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    Flow Studio hledá pro nové projekty zaměřené na ovládání s Leap Motion (www.leapmotion.com) stálého programátora.

    Požadujeme znalost C#, zkušenost s Unity 3D nebo obecně tvorba interaktivních aplikací ve 3D není podmínkou, ale výhodou. V týmu je seniorní kodér, který projekty po technické stránce řídí a tudíž se lze leccos doučit.

    Flow Studio má za sebou dvě hry na iOS, které mají přes 2.5 milionu stažení. Sídlíme v pražském Techsquare na Smíchově a máme s Leapem velké ambice!

    O Leapu: http://www.flowstudiogames.com/leap/
    O nás na blogu: http://blog.flowstudiogames.com

    Pište Petrovi na fun@flowstudiogames.com.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity3d Android/Ios zakladni verze odted zdarma.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: naprosto standardni diamond square (normalne bych pouzil obycejny midpoint nebo nejakou variaci na perlina, ale nez to znovu po tisici a jedne psat znovu, nebo hledat ve starych zdrojacich, nebo jako v pripade perlin noise hledat vhodne nastaveni), copy pastnul jsem ten z unity terrain tools, ktery byl stejne puvodne pouzity k vygenerovani te standardni mapy).
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Fraktalni Hight mapa. Pekne. :) Je to asi jednoduchy rychly zpusob. Docela bych chtel videt zrojak. Navic fraktaly jsem nikdy neimplementoval. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (uz jsem za par dni na kongregate vydelal sest centu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ta postcompo verze uz ma par dalsich hodin pres limit (byt teda vetsinou nejake doladovani a opravovani nestihnutych veci, jen ty nahodne generovane levely jsou nove - na druhou stranu ty jsem napsal asi za hodinu, protoze je to jen jednoduchy fraktal na heightmapu s nasazenymi lozisky surovin a zakladnami.
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Za 48 hodin slusny. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam