• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SIRLOON: Kinect je taky taková tělocvična. Tohle je levnější a jen na ruce, jestli jsem to pochopil.

    No nic, sídlí v Techsquare a mají velké ambice a určitě hodně networkují a prezentují a startapují. Tak budu držet palce:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    R1CH_MOND: koukam, ze ste se rozjeli, gratuluju :)


    MAIMONIDES: tak na kinectu taky lidi hraji, ale spis bych si to dokazal predstavit pro interaktivni zabavu typu The Incredible Machine nebo adventury, nez nejaky rychly mavani prstem ze kterych clovek dostane krece :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: V herním světě iPadů? To úplně nevidim.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: zrovna leap si teda dokazu predstavit jako prvni pouzitelnou nahradu mysi, aspon na nektery veci ;) nicmene soudim jen podle videi, v ruce jsem to nikdy nemel :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    R1CH_MOND: To vypadá pěkně. Píšete aplikaci do fitka?:) Nikde jinde totiž hráč rukama ve vzduchu máchat nebude.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. MEl nekdo problem se Strumpy shader editorem? Hlasi mi to, ze nemuze najit ShaderTemplate.template, ktery se ani v zakladnim baliku neimportuje. JE dost mozne, ze si ho temporerne vytvari, ale nejspis s tim ma nejaky problem. Napadlo me, jestli to neni Win8.
    Diky
    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    Flow Studio hledá pro nové projekty zaměřené na ovládání s Leap Motion (www.leapmotion.com) stálého programátora.

    Požadujeme znalost C#, zkušenost s Unity 3D nebo obecně tvorba interaktivních aplikací ve 3D není podmínkou, ale výhodou. V týmu je seniorní kodér, který projekty po technické stránce řídí a tudíž se lze leccos doučit.

    Flow Studio má za sebou dvě hry na iOS, které mají přes 2.5 milionu stažení. Sídlíme v pražském Techsquare na Smíchově a máme s Leapem velké ambice!

    O Leapu: http://www.flowstudiogames.com/leap/
    O nás na blogu: http://blog.flowstudiogames.com

    Pište Petrovi na fun@flowstudiogames.com.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity3d Android/Ios zakladni verze odted zdarma.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: naprosto standardni diamond square (normalne bych pouzil obycejny midpoint nebo nejakou variaci na perlina, ale nez to znovu po tisici a jedne psat znovu, nebo hledat ve starych zdrojacich, nebo jako v pripade perlin noise hledat vhodne nastaveni), copy pastnul jsem ten z unity terrain tools, ktery byl stejne puvodne pouzity k vygenerovani te standardni mapy).
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Fraktalni Hight mapa. Pekne. :) Je to asi jednoduchy rychly zpusob. Docela bych chtel videt zrojak. Navic fraktaly jsem nikdy neimplementoval. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (uz jsem za par dni na kongregate vydelal sest centu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ta postcompo verze uz ma par dalsich hodin pres limit (byt teda vetsinou nejake doladovani a opravovani nestihnutych veci, jen ty nahodne generovane levely jsou nove - na druhou stranu ty jsem napsal asi za hodinu, protoze je to jen jednoduchy fraktal na heightmapu s nasazenymi lozisky surovin a zakladnami.
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Za 48 hodin slusny. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Play Screaming Cubes, a free online game on Kongregate
    http://www.kongregate.com/games/Shigor/screaming-cubes

    Tak jsem spachal mirne vylepsenou verzi (nahodne generovane levely,orbitalni obchodni stanice s vyberem misi, rizene strely, nejake ty bugfixy a balancy....)... celkove par dnu prace urvanych tady a tuhle za posledni tri tydny, prevazne behem zdravotni "dovolene". v zavislostech na reakcich budu nebo nebudu pokracovat, dospel jsem k nazoru, ze mi nejaky udrzovany hobby projekt prospeje...

    kdo nema rad kongregate, link na dropbox, kde je i windows verze:

    SCREAMING CUBES version 1.1
    http://dl.dropboxusercontent.com/u/19916467/ScreamingCubes/ScreamingCubes11.html
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    RUTHAN: vision mam nejakej starej, tusim 1.0.8 nebo tak neco. prose ten posledni co vysel pred dvema roky
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Kdyz, uz jsme tu resili ten Unigine, porad hledam, nekoho kdo, mel v ruce ten nemecny Vision/Trinigy/Havok engine, nebo jak se to ted jmenuje. Pripadne Gamebryo, o tom bych si neco poslech.
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    hmm no tak sem nakonec sem kokot ja(jako vetsinou :)) bylo to tim ze sem sice v bmfontu zaklikal znaky ktery chci ale bylo to v ty zakladni tabulce - musi se to udelat v prislusny (latin extended 2) tabulce...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jelikoz ngui nevlastnim, tak nepovim. Pokad se dodava se zdrojakama, tak se podivej, co jsou v nem za data. Pokud nejsou, mas smolika (nebo dekompilovat). Nebo napsat autorovi a zjebat ho ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    PAN_X: a co udelat druhou znakovou sadu, kde budou normalni pismena nahrazeny tema s diakritikou a proste budes jen prehazovat fonty uprostred vety jak debil? :)
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jj vyexportoval sem si font pres BMF a ty znaky tam sou ale proste kdyz napíšu něco česky tak znaky ě,š,č,ř,ž tam nejsou ty ostatni jo... docela sem ztracenej uz to resim 2. den a potreboval bych se venovat obsahu a ne menicku :/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ngui tusim umi porad jen bitmapove ne? tim padem umi takovy znaky, jaky nechas exportovat z BMFontu....
    pokud uz umi primo naportovat ttf, tak tam bude nekde nastaveni na limity znakove sady
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    zdravim nemate prosimvas nekdo zkusenosti NGUI? jak tam dostat CE font?
    font zmenit dokazu ale ignoruje to cesky znaky...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to ze je to skaredy a mrnavy neni vina unity, ale chapu :)

    ad stabilita - dost jsem tekl z necekanych padu a mrznuti... zpusobovano pouzivanim hudby v IT modech :/ (musel jsem prekonvertit do oggu, timpadem mi o mega narostla velikost)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Stability, grafiky, vhodnosti pro větší projekty:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: ktery limity mas ted na mysli? :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Na mikrohru pěkný. Myslim, že to adekvátně demonstruje limity vývojové platformy.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity Web Player | WebPlayer
    http://dl.dropboxusercontent.com/u/19916467/ScreamingCubes/WebPlayer.html

    Vikendove radeni v Ludum Dare a Unity.... jsem s vysledkem celkem potesen, prestoze jsem dost casu zabil na typickych blbostech.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Scéna je seznam odkazů na assety, unity i unigine má textovou serializaci.. Nebylo to jednoduchý, ale podařilo se.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Vzhledem k tomu, že všichni hlavní hráči (Unreal, Unity a Crytech) mají teď free verzi, tak se mi takový chování, nezdá jako moc dobrý nápad. Byť teda free v pravém slova smyslu je jen Unity protože, Epic a Crytech po tobě chtějí peníze, až potom co něco vydáš a ta hra vydělá.. Což je, ale z pohledu, mé "oblíbené" pozice volaCoToPlatí (aka producent), daleko lepší.

    Ale to co píšeš, níže je daleko zajímavější, měl zajímal Unity a portování na jednotlivý platformy.. ale jestli sem správně pochopil, tak vy jste překonvertovali projekt z Unity na Unigine, což by mě nenapadlo, že se rozumně vůbec dá.. čekal, bych že ty sceny, rozumně nepřevedeš.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Nemají free verzi ve smyslu Unity free, nicméně jejich eval kit umožňuje vyzkoušet si všechno, ale hru z toho neuděláte. Myslim, že je to záměrná politika. Nechtějí mít milion neplatících zákazníků jako Unity a komunitu, kterou nelze v jejich skromném počtu ukočírovat. Spíš si v klidu zdokonalujou engine, mají jednotlivé bohatší zákazníky a zjevně jim to v Omsku stačí a pokud to tempo vydrží, tak za rok dva nebudou mít naprosto žádnou konkurenci.

    RUTHAN: Nic takového neexistuje, protože nemají komunitu ve smyslu Unity. Mají jen platící zákazníky, tj menší firmy, jiné nadšence jako nás, co si to koupili a nedělaj na fulltime myslim nemají.
    Žádný AAA studio taky zatím nedokázali přesvědčit. Mají dost lidí mezi z firem kolem vojenskekch simulátorů a pár projektantských studií.
    Co se týče importu, tak konverze unity scene souborů byl vopruz, workflow pro import assetů taky, ale podařilo se nám to.

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: nemaji free verzi, maximalne to eval SDK. ten seznam jsem se schvalne dneska koukal, na vic jak 8 let vyvijeny a prodavany engine je to dost chabe.

    MAIMONIDES: jj, to me na nich sere, hlavne ze masti nove featury, ale spousta veci zustava neresenych / je dost na hovno, ignorovane roky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam