• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tusim ze D* byl navrzenej na dynamicky obstacly, ale uz je to dlouho co sem to hledal a mozna si to pletu. On by se dal teoreticky pouzit i ten A* ale musel bys k tomu mit nejaky kolektivni AI co by tomu A* rikalo, kdy a komu chce nekdo protnout nejakou naplanovanou trasu
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SIRLOON: je pravda ze dema co jsem koukal byly docela pomale, navrhujes neco jineho?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: nejsem si jistej, jestli pro dynamicky zmeny trasy je A* to prave, tim spis jestli se bude dynamicky menit i teren a kolize
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Presne, hlavne planuju mit treba i 100 jednotek na mape tak aby to moc nesalo a i nejakej crowd control (ze do sebe nebudou bourat jak blbci a budou reagovat dynamicky na zmeny trasy) tak jsem zvedavej, prvni faze je udelat to 'tupy' a hnout se dal abych mel aspon prototyp hry :-D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    napsat si a* je celkem jednoduche, horsi je napsat si funkcni a optimalizovany a* :)
    zvlast v unity si musis davat bacha, abys nezahlcoval garbage collector
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nene radsi bych na zelene louce, napsal jsem si jednoduchy waypoint system, ale co jsem cetl o A* tak bych chtel zkusit to. Nasel jsem nejaky priklady tak to zkusim prepsat do unity
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: myslis ten ted integrovany v unity? pokud zacinas na zelene louce, ten plugin od angryanta je jakztakz pouzitelny
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Ahoj.. ciste nahodou, nemate nekdo stazenej plugin Modo to unity?

    Kolega si ho poridil.. ale pak ho ztratil a na tom webu prestala fungovat download stranka a autor pluginu nejak nekomunikuje..
    http://forum.unity3d.com/threads/177044-Modo-701-Export-FBX-Multiple-Animation-Takes-RELEASED

    dik :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zdravim, nejak bojuju s pathfindingem, nemate nekdo nejaky hezky example po ruce, nejlepe bych naimplementoval svuj A* ;]
    BYDK
    BYDK --- ---
    IWAN: Btw... jinac ta voda tam hraje velkou roli a chapu, ze jste ji pouzili. ;) To dela tu hru prinejmensim peknou, ikdyz je to narocnejsi na vykon. :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    IWAN: Ahoj ted hraju hru a mohu rici, ze jeji financni system je udelany docela pekne. Jeste jsem do toho nenacpal teda zadny prachy, ale kdyz uz nekdo do toho zacne neco lejt, tak do toho nasazi dost penez. Ikdyz to je pro kazdeho relativni. Je to udelane tak, ze mas nekolik obtiznosti. Mas goldy ktere najdes, ale jsou vzacne. Dalsi se daji nakoupi jen za $. Vetsinou jsi schopny to hrat tak za prostredni obtiznost a to ti to musi docela jit. Za goldy upgradujes veci a muzes hrat dalsi urovne. ;) A taky si muzes koupit charakter s unikatnimi vlastnosti ci pomocniky. Je to docela dobry system. A kdyz ji hrajes bez penez, zabavis se defakto stejne, akorat to proste nejsi schopen hrat za Insane. :) Hra se jmenuje Soul Hunter. http://www.soulcraftgame.com/
    IWAN
    IWAN --- ---
    ruthan: co se tyce grafiky, tak tahle cartoon je to i z duvodu usetreni vykonu, pac jak poznas kdyz si to zahrajes...vetsinu vykonu devices nam zere voda :)
    maimonides: ted uz vime, ze na tom nevydelame:))) jinak je tam samo dokupovani veci, ale muzes to hrat prakticky bez toho, aniz by sis cokoliv koupil.
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    MAIMONIDES: Veď sú tam in-app purchases, aspon v ios verzii (ktorá sa mi zasekla na loadignu, čiže som ju ani nezahral)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    IWAN: Vypadá to pěkně, na tenhle formát je Unity to pravý. Jak na tom chcete vydělat?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    IWAN: Fakt me zarazila ta absurtita spojeni, toho komentare a ty cartoon grafiky.. ale treba zrovna tohle lidi pritahne, viz ty novy Plants and zombie, garden warfare, to mi tomu prijde podobny.
    Ja osobne se pres takovouhle grafiku nejsem schopnej prenest.
    IWAN
    IWAN --- ---
    V nasem malem prazskem studiu jsme vytvorili toto (unity 3.5):
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eegon.turtlestrike&hl=cs
    je to free, tak doufam, ze to zahrajete
    BYDK
    BYDK --- ---
    Potreboval bych poradit se shadery. Umi je nekdo vytvaret? Potrebuji jeden komplexnejsi vytvorit a strumpy shader mi nejdede. Diky
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    poradite nejakou knihu o unity 3d?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SIRLOON: Kinect je taky taková tělocvična. Tohle je levnější a jen na ruce, jestli jsem to pochopil.

    No nic, sídlí v Techsquare a mají velké ambice a určitě hodně networkují a prezentují a startapují. Tak budu držet palce:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    R1CH_MOND: koukam, ze ste se rozjeli, gratuluju :)


    MAIMONIDES: tak na kinectu taky lidi hraji, ale spis bych si to dokazal predstavit pro interaktivni zabavu typu The Incredible Machine nebo adventury, nez nejaky rychly mavani prstem ze kterych clovek dostane krece :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: V herním světě iPadů? To úplně nevidim.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: zrovna leap si teda dokazu predstavit jako prvni pouzitelnou nahradu mysi, aspon na nektery veci ;) nicmene soudim jen podle videi, v ruce jsem to nikdy nemel :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    R1CH_MOND: To vypadá pěkně. Píšete aplikaci do fitka?:) Nikde jinde totiž hráč rukama ve vzduchu máchat nebude.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. MEl nekdo problem se Strumpy shader editorem? Hlasi mi to, ze nemuze najit ShaderTemplate.template, ktery se ani v zakladnim baliku neimportuje. JE dost mozne, ze si ho temporerne vytvari, ale nejspis s tim ma nejaky problem. Napadlo me, jestli to neni Win8.
    Diky
    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    Flow Studio hledá pro nové projekty zaměřené na ovládání s Leap Motion (www.leapmotion.com) stálého programátora.

    Požadujeme znalost C#, zkušenost s Unity 3D nebo obecně tvorba interaktivních aplikací ve 3D není podmínkou, ale výhodou. V týmu je seniorní kodér, který projekty po technické stránce řídí a tudíž se lze leccos doučit.

    Flow Studio má za sebou dvě hry na iOS, které mají přes 2.5 milionu stažení. Sídlíme v pražském Techsquare na Smíchově a máme s Leapem velké ambice!

    O Leapu: http://www.flowstudiogames.com/leap/
    O nás na blogu: http://blog.flowstudiogames.com

    Pište Petrovi na fun@flowstudiogames.com.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity3d Android/Ios zakladni verze odted zdarma.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: naprosto standardni diamond square (normalne bych pouzil obycejny midpoint nebo nejakou variaci na perlina, ale nez to znovu po tisici a jedne psat znovu, nebo hledat ve starych zdrojacich, nebo jako v pripade perlin noise hledat vhodne nastaveni), copy pastnul jsem ten z unity terrain tools, ktery byl stejne puvodne pouzity k vygenerovani te standardni mapy).
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Fraktalni Hight mapa. Pekne. :) Je to asi jednoduchy rychly zpusob. Docela bych chtel videt zrojak. Navic fraktaly jsem nikdy neimplementoval. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (uz jsem za par dni na kongregate vydelal sest centu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ta postcompo verze uz ma par dalsich hodin pres limit (byt teda vetsinou nejake doladovani a opravovani nestihnutych veci, jen ty nahodne generovane levely jsou nove - na druhou stranu ty jsem napsal asi za hodinu, protoze je to jen jednoduchy fraktal na heightmapu s nasazenymi lozisky surovin a zakladnami.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam