• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: http://www.xaitment.com/english/product-overview.html
    A maj tam i ty trialy, tak ten patchfinding tool, ktery snad i driv Shigor zkamal. To zajimavejsi je ten XaitControl.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: Tak AAA hry na to maji middlewary, by to taky neni kdovijaky.. Havok Behavoir tusim a pak Kynaps od Autodescu, ted to zase prejmenoval. To ce tyce teorie, slidu a whitepaperu, bez sahnuti na kod, se mi nejvic libi to co delaji nemci v Xaitment, kdysi meli i nejaky dealy a bundly pro Unity, ale teda nebylo tam nic moc z tech jejich velkych planu, o ktery tak radi prezentovali :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ted jsem na to kratce koukal a je to presne to co potrebuju, diky moc
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Dokad to bavi... :-D bojim se abych vse nedelal moc dokonaly, kdyz vidim treba AI u AAA titulu tak se s tim kolikrat neserou :-D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nicmene.... pobavis se, preju dobrou zabavu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Raycast - pokud ho budes pouzivat hodne, doporucuju udelat specialni kolizni scenu jen na detekci - neni z nejrychlejsich a bohuzel muze snadno generovat dost garbage, coz se casem nascita
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: udelej to boidovou mechanikou (krivky odpuzovani / pritahovani k spojencum / nepratelum / prekazkam), pokud vyslovene nemas bludiste, ale spis rovnou placku s prekazkama a postavama
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tak to budes muset asi probrat se shigorem, pac jak je delanej raycast v unity netusim
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SIRLOON: to jsem si rikal ze by slo v ramci A* taky, jen budu zjistovat raycastem kolize (?) a podle toho pujde okolo, akorat se bojim uz ty narocnosti na D* mrknu :] diky
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tusim ze D* byl navrzenej na dynamicky obstacly, ale uz je to dlouho co sem to hledal a mozna si to pletu. On by se dal teoreticky pouzit i ten A* ale musel bys k tomu mit nejaky kolektivni AI co by tomu A* rikalo, kdy a komu chce nekdo protnout nejakou naplanovanou trasu
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SIRLOON: je pravda ze dema co jsem koukal byly docela pomale, navrhujes neco jineho?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: nejsem si jistej, jestli pro dynamicky zmeny trasy je A* to prave, tim spis jestli se bude dynamicky menit i teren a kolize
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Presne, hlavne planuju mit treba i 100 jednotek na mape tak aby to moc nesalo a i nejakej crowd control (ze do sebe nebudou bourat jak blbci a budou reagovat dynamicky na zmeny trasy) tak jsem zvedavej, prvni faze je udelat to 'tupy' a hnout se dal abych mel aspon prototyp hry :-D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    napsat si a* je celkem jednoduche, horsi je napsat si funkcni a optimalizovany a* :)
    zvlast v unity si musis davat bacha, abys nezahlcoval garbage collector
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nene radsi bych na zelene louce, napsal jsem si jednoduchy waypoint system, ale co jsem cetl o A* tak bych chtel zkusit to. Nasel jsem nejaky priklady tak to zkusim prepsat do unity
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: myslis ten ted integrovany v unity? pokud zacinas na zelene louce, ten plugin od angryanta je jakztakz pouzitelny
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Ahoj.. ciste nahodou, nemate nekdo stazenej plugin Modo to unity?

    Kolega si ho poridil.. ale pak ho ztratil a na tom webu prestala fungovat download stranka a autor pluginu nejak nekomunikuje..
    http://forum.unity3d.com/threads/177044-Modo-701-Export-FBX-Multiple-Animation-Takes-RELEASED

    dik :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zdravim, nejak bojuju s pathfindingem, nemate nekdo nejaky hezky example po ruce, nejlepe bych naimplementoval svuj A* ;]
    BYDK
    BYDK --- ---
    IWAN: Btw... jinac ta voda tam hraje velkou roli a chapu, ze jste ji pouzili. ;) To dela tu hru prinejmensim peknou, ikdyz je to narocnejsi na vykon. :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    IWAN: Ahoj ted hraju hru a mohu rici, ze jeji financni system je udelany docela pekne. Jeste jsem do toho nenacpal teda zadny prachy, ale kdyz uz nekdo do toho zacne neco lejt, tak do toho nasazi dost penez. Ikdyz to je pro kazdeho relativni. Je to udelane tak, ze mas nekolik obtiznosti. Mas goldy ktere najdes, ale jsou vzacne. Dalsi se daji nakoupi jen za $. Vetsinou jsi schopny to hrat tak za prostredni obtiznost a to ti to musi docela jit. Za goldy upgradujes veci a muzes hrat dalsi urovne. ;) A taky si muzes koupit charakter s unikatnimi vlastnosti ci pomocniky. Je to docela dobry system. A kdyz ji hrajes bez penez, zabavis se defakto stejne, akorat to proste nejsi schopen hrat za Insane. :) Hra se jmenuje Soul Hunter. http://www.soulcraftgame.com/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam