• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    btw protoceny jakym zpusobem - transformace, nebo se primo zmeni mesh? muzou to byt spatny normaly...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: nikdy jsem nezkousel importovat blenderovsky soubory ;) co to zkusit pres nejaky jiny format? (fbx exporter pro blender urcite existuje).
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    stava se vam ze dostanete model z blenderu do unity a je nejak pozmenenej? napr. mam vozidlo s pasy, v blenderu vse ok, v unity jsou nektere clanky pasu protoceny ;]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ale samozrejme ze to jde.... ale pokud nutne nepotrebujes 3d vizualizaci, tak je to jako snazit se vyhonit si levou nohou. Native pluginy normalne fungujou - je to normalni volani c kodu z NET pres pinvoke a vsechny veci k tomu nalezici jako marshalling atd. Potrebujes k tomu Unity PRO verzi, ale jinak to proste funguje.
    Ale predpokladam, ze na SMS budes muset pristupovat pres javovy interface, tj budes muset v tom pluginu jeste lezt pres JNI do javoveho kodu / dost mozna napsat si nejaky javovy snippet aby to vsechno fungovalo, pak to srat do unity, obecne je to fakt zbytecna mrdacka.

    Pokud nutne chces pouzit c# - go for Xamarin (jako mighty java hater bych tuhle cestu zvazoval). Jinak to napraskas v jave (imo) za chvilku. Ale srat to pres unity mi fakt prijde.... divny :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BYDK: ono nabrat cednikem vodu taky jde. Jen ta efektivita a bordel z toho vznikajici nejsou zadny zazrak :D
    BYDK
    BYDK --- ---
    AVATAR: No, uz parkrat jsem slysel, ze neco nejde. A pak to nakonec slo. Tak jako GUI a vrstveni tlacitek. :) Ale dik. Jeste chvili po tom budu patrat.
    Ma nekdo zkusenosti s pluginy?

    http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/Plugins.html
    Unity - Building Plugins for Android
    http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/PluginsForAndroid.html
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BYDK: kluci se ti snazi naznacit, ze pouzivat Unity na podobny projekt je jako snazit se cednikem nabrat vodu.
    BYDK
    BYDK --- ---
    MAIMONIDES: Ne, bude reagovat na nove prichozi, takze musi bezet v pozadi. A Unity pouziju na visualizaci, to se vi. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ... ale fakt k tomu unity nepotreujes, pokud nebudes ty sms zobrazovat jako hromadu listecku litajicich v 3d. predpokladam ze v android api k tomu nejake funkce budou, ale tohle jsem nikdy nezkoumal

    MAIMONIDES: asi pro nejakou velkou sestru :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    BYDK: tvoje aplukace buce cist všechny sms? Proč to chceš?
    BYDK
    BYDK --- ---
    REFLEX: No to je na odstreleni. :) Ale myslim ze to v Unity taky pujde. Ma import knihoven a nativniho kodu. Nejsem v tom zbehly, ale musi to nejak jit. :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    BYDK: To si trochu vedle :-D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Mam udelat Androidi apk a ta by mela umet precist SMS. Napriklad ziskat string jejiho obsahu. Tu posleze dekoduji, ale to uz neni problem. Ma nekdo napad, jak to provest? Dekuji :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To zni dobre vyzkousim, dekuju
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zaskrtnes rigidbody vlaku isKinematic a pak s nim hybes sam po trati po krivce - pokud do neceho narazi, tak to odhodi atd (a sam pojede neznicitelne dal, protoze na kinematic objekty nepusobi ostatni fyzika - pokud samozrejme v oncollision iskinematic nevypnes a nenechas ho spadnout)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: myslis kinematic model? tim myslis ovladat fyziku pres skripty? nemuzes me nejak popostrcit co myslis abych si o tom neco precetl? :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    "poradne" ho neukotvis, pokud fakt nechces delat jednoduchy cinematic model (coz bych fakt doporucoval), tak budes muset ve skriptu vlacku (pripadne i jednotlivych vagonu) dopsat vlastni stabilizaci, aby se model drzel nad kolejemi.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    mam chut na novy experiment a to udelat jednoduchy vlacek (masinka a x vozu), ktery jezdi po kolejich a nejak se mi nedari odpichnout od toho jak poradne ukotvit vlak na koleje, pritom zachovat vsechnu fyziku jako v realu, nema nekdo napad cim zacit?

    princip vlaku a kol v realu chapu, ale nevim jestli kdybych vse vymodeloval spravne a pouzil fyziku tak to unity zvladne
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MAIMONIDES: Odhadem 70fps, ale videa zatím neděláme:)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MAIMONIDES: Pekny. Ted posli video :).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Pro zajímavost

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: tak... test skenovanych tel no :) dokud to nebude animovane (a animovatelne, coz zvlast u tech skenu bude lahudka), tak je to jen hezka ukazka :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    AVATAR: Dělej to jako my, modely si kupuj. Viz např DAZ nebo Arteria. Ale jestli to chceš dělat na Unity, tak snad ani nezačínej.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Až se to začne hýbat, tak prosím. Tohle je jen trochu lepší mesh a detailní textura.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: "According to Lee, this video demonstrates a standard for sharing 3D full-body scans online with Unity for clients. " Motion capturing me konecne zacal zajimat :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity Engine Shows Off The Most Photorealistic Characters We’ve Ever Seen | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
    http://www.dsogaming.com/...nity-engine-shows-off-the-most-photorealistic-characters-weve-ever-seen/

    unity is for porn :D
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Programator by mel bejt linej psat. Ale ti co jsou liny premejslet, tak ty nebrat :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    lenivost je hybnou silou pokroku :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    tak uz stara poucka rika, ze liny programator je vzdy ten nejlepsi ;)
    jen nesmi byt linej moc...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: jj, znam :) sam s tim musim bojovat, nekdy moje lenivost zpusobuje hrozne veci (jako treba misto otrockeho par hodinoveho vyplnovani polozek rucne tyden psani mazaneho skriptu, ktery to udela za mne)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam