• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Nasel jsem zajimavej plugin pro spravu objektu a zapis/cteni souboru. Zajimalo by me, jestil je neco podobneho nebo jestli toto lze pouzit. PRominte, jestli je to hloupa otazka, ale nejsem tak znaly v tomto ohledu. Dekuji :)
    JSON.simple example – Read and write JSON
    http://www.mkyong.com/java/json-simple-example-read-and-write-json/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: fakt? ja si byl jistej, ze nativni pluginy vyzadujou mobile pro.
    Ad system renderovani - mobilni unity ti ho automaticky orezava na 30 fps (pokud rucne nenastavis 60) - nejake rucni renderovani (imo tady budes potrebovat pro) ze budes uspavat thread a jen sem tam si kliknes, to nevim, asi bych se s tim nesral.
    Vpodstate: porad si myslim, ze se snazis vyhonit si levou nohou, ale klidne do toho :) (na co jednoducha reseni, kdyz to jde slozite)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nu, pro pouziti nativniho kodu nepotrebujes Android PRO nebo IOS Pro. U win verze mas pravu. Ale ja to potrebuji na Android. :)
    Kazdopadne urcite jde vytvorit system renderovani, aby pokud je obraz staticky nerenderoval 100FPS :) Chce to nejaky dynamicky render system, ale to myslim nebute tak tezke. A navic, jednou to udelas a pak to mas a muzes to navic sdilet. ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    btw protoceny jakym zpusobem - transformace, nebo se primo zmeni mesh? muzou to byt spatny normaly...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: nikdy jsem nezkousel importovat blenderovsky soubory ;) co to zkusit pres nejaky jiny format? (fbx exporter pro blender urcite existuje).
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    stava se vam ze dostanete model z blenderu do unity a je nejak pozmenenej? napr. mam vozidlo s pasy, v blenderu vse ok, v unity jsou nektere clanky pasu protoceny ;]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ale samozrejme ze to jde.... ale pokud nutne nepotrebujes 3d vizualizaci, tak je to jako snazit se vyhonit si levou nohou. Native pluginy normalne fungujou - je to normalni volani c kodu z NET pres pinvoke a vsechny veci k tomu nalezici jako marshalling atd. Potrebujes k tomu Unity PRO verzi, ale jinak to proste funguje.
    Ale predpokladam, ze na SMS budes muset pristupovat pres javovy interface, tj budes muset v tom pluginu jeste lezt pres JNI do javoveho kodu / dost mozna napsat si nejaky javovy snippet aby to vsechno fungovalo, pak to srat do unity, obecne je to fakt zbytecna mrdacka.

    Pokud nutne chces pouzit c# - go for Xamarin (jako mighty java hater bych tuhle cestu zvazoval). Jinak to napraskas v jave (imo) za chvilku. Ale srat to pres unity mi fakt prijde.... divny :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BYDK: ono nabrat cednikem vodu taky jde. Jen ta efektivita a bordel z toho vznikajici nejsou zadny zazrak :D
    BYDK
    BYDK --- ---
    AVATAR: No, uz parkrat jsem slysel, ze neco nejde. A pak to nakonec slo. Tak jako GUI a vrstveni tlacitek. :) Ale dik. Jeste chvili po tom budu patrat.
    Ma nekdo zkusenosti s pluginy?

    http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/Plugins.html
    Unity - Building Plugins for Android
    http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/PluginsForAndroid.html
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BYDK: kluci se ti snazi naznacit, ze pouzivat Unity na podobny projekt je jako snazit se cednikem nabrat vodu.
    BYDK
    BYDK --- ---
    MAIMONIDES: Ne, bude reagovat na nove prichozi, takze musi bezet v pozadi. A Unity pouziju na visualizaci, to se vi. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ... ale fakt k tomu unity nepotreujes, pokud nebudes ty sms zobrazovat jako hromadu listecku litajicich v 3d. predpokladam ze v android api k tomu nejake funkce budou, ale tohle jsem nikdy nezkoumal

    MAIMONIDES: asi pro nejakou velkou sestru :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    BYDK: tvoje aplukace buce cist všechny sms? Proč to chceš?
    BYDK
    BYDK --- ---
    REFLEX: No to je na odstreleni. :) Ale myslim ze to v Unity taky pujde. Ma import knihoven a nativniho kodu. Nejsem v tom zbehly, ale musi to nejak jit. :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    BYDK: To si trochu vedle :-D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Mam udelat Androidi apk a ta by mela umet precist SMS. Napriklad ziskat string jejiho obsahu. Tu posleze dekoduji, ale to uz neni problem. Ma nekdo napad, jak to provest? Dekuji :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To zni dobre vyzkousim, dekuju
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zaskrtnes rigidbody vlaku isKinematic a pak s nim hybes sam po trati po krivce - pokud do neceho narazi, tak to odhodi atd (a sam pojede neznicitelne dal, protoze na kinematic objekty nepusobi ostatni fyzika - pokud samozrejme v oncollision iskinematic nevypnes a nenechas ho spadnout)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: myslis kinematic model? tim myslis ovladat fyziku pres skripty? nemuzes me nejak popostrcit co myslis abych si o tom neco precetl? :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    "poradne" ho neukotvis, pokud fakt nechces delat jednoduchy cinematic model (coz bych fakt doporucoval), tak budes muset ve skriptu vlacku (pripadne i jednotlivych vagonu) dopsat vlastni stabilizaci, aby se model drzel nad kolejemi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam