• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Co ti v tom enginu chybí, že tomu chceš dát dva roky? Fakt by mě to zajímalo.
    Na začátku už fakt nejsou a technologicky jim nic nechybí (což neznamená, že není co přidávat). Je jich asi 20 lidí.
    Oilrush je takový tech demo. Hra tomu snad ani nikdo neříká..
    Editor je docela pitomej (a mají v plánu lepší), nicméně stavět se v něm dá. Viewporty si můžeš přidat ručně, ale editor to nepodporuje.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja vubec nechal, co tim Plasticem, presne myslis, mrknu na to.

    Jinak, jsem si puldne hral s tim Uniginem, abych neporusil NDA.
    - Tak obecne, je to urcite sakra rychly, viditelne si na ten efektivite nechavaji zalezet
    - multiplatformni vyvoj, jsem tam zatim moc nepochopil, jak se to sakra vubec dela, protoze tam maj hlavni wokna balik a iOS balik, kterej ani poradne nevim, jak ho spustit, nebo na nej neco zkompilovat.
    - pokrocilost, uprimne receno jsem cekal, ze s tim budou dal, podle me ten engine potrebuje, jeste aspon tak 2 roky, kdy se bude rozvijet spravnym smerem, abych ja mel odvadu do nej lip, vypada jsou porad jeste dost nazacatku a cely to pusibi na prvni pohled hodne nedotazene. A Oil Rush, opravdu neni hra, ktera by me presvedcilo, neni to ani velky (z pohledu slozitosti zpracovani), ani se to dobre nehraje, ani to nevypada dobre.
    - editor, zatim vypada dost spatne - pomaly na praci, btw daj se tam zapnout 4 nezajivy, soucasne zobrazeny editacni vieporty. Neco jako tohle?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Zcela legálně zdarma pro <16 uživatelů.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zdarma tak mozna pro naky maly projekty, ne, kdyz je to komercni zalezitost?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Jak říkám, Plastic je na velký data naprosto funkční a je zdarma.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: hg=mercurial... tortoise je gui
    SHIGORBIRDMAN: a gui a rychlost ve velkych scenach a hnusnou vodu a....
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: mozna pro nekoho prekvapive, ale na starsi droidy a ipady se to resit aspon trochu musi - mam par scen, ktere kombinuji 2d a 3d a overdraw dava starsim kouskum docela zabrat
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja jem moc zvedavej na ten Unigine, ted mi dorazil trial..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: TortoiseHG, je tortoise s trochou jinou filosofii SVN vs. DVCS, coz by teoreticky mohlo bejt lepsi, my to ted pouzivame. Kupodivu je opravdu o kousek lepsi, ale neni to zrovna straightforward, kdyz s tim zacinas.

    Co se tyce vetsich dat, obavam se, jedina vec, ktera to ma poreseny je Perforce (aspon dle recenzi a nejakych par dlouhych analyz ktery jsem o tom cet), vsechno ostatni je pomaly a neumi to vsechno co by bylo potreba. Ted na GDS Warhorse vykladali, ze si to taky koupi..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ja jsem, vcera prolitnul ten jejich changelog, co je tam pomerne hodne fixu a teoreticky i nejaky optimalizace, ale pochybuju, ze tys bys ted resil vykon a pocet FPS, teda aspon doufam.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Právě proto jsme tomu dali sbohem. Jediný co tam funguje je skvělý vývojový gui. Nic víc.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Jak rikam, nechci do toho kecat opravdovejm znalcum. Ja nikdy nemakal na nicem tak hustym, ze to ma 50k stromu!
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: hele zrovna ten nefunkcni teren a stromy bych jim odpustil, si napises lepsi :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: jo tys v tom jeste nic nedelal? :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Super, si jim řekni o to Umbra okluzni unity demo a až se začnou kroutit, tak je vyžeň. Nebo je vyžeň až po tom, co ti řeknou, že víc jak 50k stromů nepodporujou.. atd.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Nechci vam tu kazit atmosferu zasvecenyho nadavani na to jak dobry je nebo neni novy 2d v unity a cely novy unity, jak se jako cekalo neco vic od toho - ale mame ted prave kluky z unity3d ve firme na celodenni prednasce, ukazkach atd a jsem mega nadsenej. Je to skvely! Tesim se az si v tom neco udelam!
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: spíš práce s mnoho a velkejma souborama a podobný svn
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a jo, Mercurial, ale o tom jsem taky jen slysel
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: v zivote jsem o nem neslysel, tortoise svn mi celkem staci.
    rikas pro grafiku, nerikej ze to ma nejake graficke diffy / merge, to by mohlo byt celkem zajimavy.

    HG mi taky nic nerika?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: PlasticSCM je sice nesmírně špatnej(ve srovnání s hg), ale pro grafiku se hodí lépe než známá konkurence, takže jestli je integrace povedená, tak doporučuju.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: ne, pridali akorat prepinani na 2d view (coz se predtim udelalo pres prepnuti na iso a dnes se musi delat prepnutim na iso nahled a pak na 3d kameru, jinak neni kvuli nejake blbe otpimalizaci nic videt) a zabudovali sprajt jako zakladni objekt (coz zrovna tohle konkretne je par radek kodu...) - fakt k tomu 2d je tam rozumne navic akorat automaticke altasovani (a cert vi jak funguje, jestli pouzitelne, nebo je to jen zabudovanych par radku k tomu jejich integrovanemu altasu) a navic jen v PRO, a box2d. Cekal jsem trochu vic.
    Lidi z indianskeho facebooku hlasi chyby, nefunkcnosti atd, coz me neprekvapuje (pri prechodu z 3 na 4 jsem musel taky par veci prepisovat, jak se zmenila funkcnost nekterych zakladnich veci) - pro me to znamena, ze na novou prejdu nejdriv pristi rok, prepisovat framework a modlit se, aby po refaktoringu jmen vsechno spravne fungovalo, na to fakt zatim seru
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam