• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja vubec nechal, co tim Plasticem, presne myslis, mrknu na to.

    Jinak, jsem si puldne hral s tim Uniginem, abych neporusil NDA.
    - Tak obecne, je to urcite sakra rychly, viditelne si na ten efektivite nechavaji zalezet
    - multiplatformni vyvoj, jsem tam zatim moc nepochopil, jak se to sakra vubec dela, protoze tam maj hlavni wokna balik a iOS balik, kterej ani poradne nevim, jak ho spustit, nebo na nej neco zkompilovat.
    - pokrocilost, uprimne receno jsem cekal, ze s tim budou dal, podle me ten engine potrebuje, jeste aspon tak 2 roky, kdy se bude rozvijet spravnym smerem, abych ja mel odvadu do nej lip, vypada jsou porad jeste dost nazacatku a cely to pusibi na prvni pohled hodne nedotazene. A Oil Rush, opravdu neni hra, ktera by me presvedcilo, neni to ani velky (z pohledu slozitosti zpracovani), ani se to dobre nehraje, ani to nevypada dobre.
    - editor, zatim vypada dost spatne - pomaly na praci, btw daj se tam zapnout 4 nezajivy, soucasne zobrazeny editacni vieporty. Neco jako tohle?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Zcela legálně zdarma pro <16 uživatelů.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zdarma tak mozna pro naky maly projekty, ne, kdyz je to komercni zalezitost?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Jak říkám, Plastic je na velký data naprosto funkční a je zdarma.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: hg=mercurial... tortoise je gui
    SHIGORBIRDMAN: a gui a rychlost ve velkych scenach a hnusnou vodu a....
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: mozna pro nekoho prekvapive, ale na starsi droidy a ipady se to resit aspon trochu musi - mam par scen, ktere kombinuji 2d a 3d a overdraw dava starsim kouskum docela zabrat
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja jem moc zvedavej na ten Unigine, ted mi dorazil trial..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: TortoiseHG, je tortoise s trochou jinou filosofii SVN vs. DVCS, coz by teoreticky mohlo bejt lepsi, my to ted pouzivame. Kupodivu je opravdu o kousek lepsi, ale neni to zrovna straightforward, kdyz s tim zacinas.

    Co se tyce vetsich dat, obavam se, jedina vec, ktera to ma poreseny je Perforce (aspon dle recenzi a nejakych par dlouhych analyz ktery jsem o tom cet), vsechno ostatni je pomaly a neumi to vsechno co by bylo potreba. Ted na GDS Warhorse vykladali, ze si to taky koupi..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ja jsem, vcera prolitnul ten jejich changelog, co je tam pomerne hodne fixu a teoreticky i nejaky optimalizace, ale pochybuju, ze tys bys ted resil vykon a pocet FPS, teda aspon doufam.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Právě proto jsme tomu dali sbohem. Jediný co tam funguje je skvělý vývojový gui. Nic víc.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Jak rikam, nechci do toho kecat opravdovejm znalcum. Ja nikdy nemakal na nicem tak hustym, ze to ma 50k stromu!
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: hele zrovna ten nefunkcni teren a stromy bych jim odpustil, si napises lepsi :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: jo tys v tom jeste nic nedelal? :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Super, si jim řekni o to Umbra okluzni unity demo a až se začnou kroutit, tak je vyžeň. Nebo je vyžeň až po tom, co ti řeknou, že víc jak 50k stromů nepodporujou.. atd.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Nechci vam tu kazit atmosferu zasvecenyho nadavani na to jak dobry je nebo neni novy 2d v unity a cely novy unity, jak se jako cekalo neco vic od toho - ale mame ted prave kluky z unity3d ve firme na celodenni prednasce, ukazkach atd a jsem mega nadsenej. Je to skvely! Tesim se az si v tom neco udelam!
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: spíš práce s mnoho a velkejma souborama a podobný svn
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a jo, Mercurial, ale o tom jsem taky jen slysel
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: v zivote jsem o nem neslysel, tortoise svn mi celkem staci.
    rikas pro grafiku, nerikej ze to ma nejake graficke diffy / merge, to by mohlo byt celkem zajimavy.

    HG mi taky nic nerika?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: PlasticSCM je sice nesmírně špatnej(ve srovnání s hg), ale pro grafiku se hodí lépe než známá konkurence, takže jestli je integrace povedená, tak doporučuju.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: ne, pridali akorat prepinani na 2d view (coz se predtim udelalo pres prepnuti na iso a dnes se musi delat prepnutim na iso nahled a pak na 3d kameru, jinak neni kvuli nejake blbe otpimalizaci nic videt) a zabudovali sprajt jako zakladni objekt (coz zrovna tohle konkretne je par radek kodu...) - fakt k tomu 2d je tam rozumne navic akorat automaticke altasovani (a cert vi jak funguje, jestli pouzitelne, nebo je to jen zabudovanych par radku k tomu jejich integrovanemu altasu) a navic jen v PRO, a box2d. Cekal jsem trochu vic.
    Lidi z indianskeho facebooku hlasi chyby, nefunkcnosti atd, coz me neprekvapuje (pri prechodu z 3 na 4 jsem musel taky par veci prepisovat, jak se zmenila funkcnost nekterych zakladnich veci) - pro me to znamena, ze na novou prejdu nejdriv pristi rok, prepisovat framework a modlit se, aby po refaktoringu jmen vsechno spravne fungovalo, na to fakt zatim seru
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam