MAIMONIDES: Rekneme, ze se mi Unity zda jako mensi zlo, protoze zadny nastroj neni dokonaly a jsem dostatecne odstaty (moudry), abych nesel, do zla nejvetsiho a to je vlastni engine, kde idealne v kazde kategorii vetsinou know-how ma 1 clovek, ktery si mysli, ze to kolo, vymysli nejlip na svete :)
Unity, ma spoustu chyb, ktere popsal Shigor, ale pokud si mam vybirat, mezi robustnim resenim, ktery ma ma hromadu feature navic a rock solid budoucnost a X nechutnych chyb, ktere mi vadi (blokuji nas, nezneprijemnuji nam praci) a rekneme nadejnym, koncepcne lepe resenym produktem, ktery ale poskytuje mene funkcionality, tak volim Unity a doufam, ze ty chyby konecne opravi, eventuelne ze ziska ta cast problematickych zdrojaku a ty si opravime sami.
Podle me problem Unity, je hlavne o tom, ze oni skutecne cily vysoko a v poslednich letech, rozsirujou svuj produkt hlavne do sirky, nez do vysky (kvality), pridavaji support kde, ceho.. aby si mohli odstrtat featury, ale neresi, nektere vnitrni prohnilosti, ktery se za nima tahnout, uz X let.. ale to bude muset brzo prijit.
Ve finale, je pro vetsinu problemu, treba diky spouste pluginu nejaky workaround a tak, se problem smrskava na to, ze se neco nedela efektivne, nebo ze vysledny kod, bezi pomalu (coz je sice hnus, ale scena se da vzdycky nejak orezat a optimalizovat).
To, ze by byl ten produkt od zakladu, kocepcne blbe postaveny, a nemohlo by to s nim dopadnout dobre si nemyslim, stejne tak si nemyslim, ze neni v silach ty firmy, jako takovy v rozumny dobe, ten produkt vylepsit.