• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: clovek pouzije dobrej nastroj - cokoli v cem je javascript v jakekoli podobne NENI dobrej nastroj :) (mou nechut k nemu znacne prizivilo par mesicu delani v embeddovanem debilnim javascriptcore, efektivita prace asi desetinova oproti unity).

    zakladni problem je, ze kdyz chces mit web, tak muzes mit javascript (nebo neco, co do nej kompiluje), flash (kterej moc rad nemam, ale pred nejakou dobou jsem uznal, ze je celkem pouzitelny, jen jsem lenivy se s nim nejak vic ucit, navic proste porad ten "javascript' tam vidim :D), teoreticky jeste java (kterou se whoracle snazi zabit a pro web uz nema moc smysl ji resit), nebo neco, co ma webovy plugin... a unity je proste rozsireny

    Jinak game dev klub tady je
    REEFER
    REEFER --- ---
    RUTHAN: jasne. protoze palec pravdy se poprvy objevil na nyxu.
    SHIGORBIRDMAN: to je dobrej dotaz. asi mas pravdu. kdyz nic jinyho clovek neumi, tak pouzije to v cem je rychlej. ten kontrast me ale zarazil - treba ti to opravdu prijde logicky, protoze proc ne. ad machinations to je debata do game design klubu, kterej tady tusim neexistuje takze ti to preposlu do posty.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: rekni mi jediny duvod, proc ta hra nemela vzniknout v unity :) (jestli mi reknes, ze by byla lepsi ve flashi, tak orhnu nos, jestli v html5, rovnou se ti vysmeju do ksichtu :)

    a to ze standardni gui unity stoji za hovno, na tom nic nemeni ani fakt, ze ho v te hre pouzivam (protoze podle pravidel nemuzu vzit svuj stary kod, aniz bych ho predem zverejnil)


    btw co myslis tim Machinations?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ach ta mladez.. budeme se palcovat i na nyxu, bezte s tema facehnusovejma manyrama nekam, klidne si tam strcte i ten palec, nastorc.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Nerozumim jak v jednu chvili napade GUI v Unity, jak je nedokonaly a pak sem prijde hra, pro kterou je unity ten nejmin vhodnej nastroj, podle toho taky vypada - vlastne by v unity nikdy vzniknout nemela, ale je to normal tema k diskuzi v Unity3D klubu. Za mne palecek pravdy dolu za stupiditu v Unity3D klubu a palecek pravdy nahoru za zajimavou hru, kterou jsem si s chuti pohral, ale doporucil bych autorovi zapojit Machinations do deje a poradne to rozvetvit (ac jsi sem vedom casoveho presu, ve kterem vznikala) - coz opet nijak nesouvisi s timhle klubem.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Taky bandit, ktery krade iron a wood, je jedna z nejuzitecnejsich postav :D
    asi tomu jeste nekdy vecer dam, abych to vic vyvazil, vic se s tim srat asi nebudu, byt je to ten typ blbosti, ktery ma potencial uspet jako jednodolarova / reklamni hra na tabletech
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Po jeste 2 hrach, nejvetsi zlo jsou Iron a Woor, te ma jen jednu kombinaci, takze by ho jeste s necim kombinvoat, jestli se nepletu a naokap ten mor je moc silnej a nejvetsi zabava.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Osobne jsem nejvic pysny na carodejnici :D MAGIC, SUCKERS! :D
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Miner je dobrej :D Im a cloustrophobic. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    chce to doladit a vyvazit - nejspis udelat natvrdo jeden (nebo vice ala levely) decku, min karet, doladit gui atd, cele to vzniklo v podstate behem nedele a na posledni chvili, ale mozna si s tim budu jeste o vanocich hrat, pokud bude cas...
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ty peasanti a podobnou verbez by bylo dobry groupovat.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Play Cardocalypse, a free online game on Kongregate
    http://www.kongregate.com/games/Shigor/cardocalypse

    Vikendova hricka pro Ludum Dare - z unity tam moc pouzite neni, ale kdyz ja jsem lenivy delat s necim jinym, co by umelo webove buildy :)
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    OT: Ahoj, mame miesto, u nas v kancelarii v LaFabrike, Praha7. Stol, pripadne cela jedna miestnost.
    Ak by mal niekto zaujem, tu je viac info: [ OFFERINGNABÍZÍM: Prenajmem stol, prip. celu miestnost v hernom studiu v LaFabrike, P7 / Praha7, Praha8 Karlin / 3750 CZK ]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    V editoru snadno - spustit monodevelop, attach to process, break
    v buildu jedine ze by to byl develop build, pak stejne

    (nebo to proste chcipni)

    obecne ale hodne pomaha nedelat nekonecne rekurze / smycky:D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Aby to tu nespalo. Mam dalsi dotaz. Jak breaknout spustenou scenu, ktera se zacyklila? :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hlavne se na to neptat ve foru unity, jak uz ti tu bylo parkrat receno :) potrebujes nekoho, kdo dela s androidim api
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Jo pochopil jsem to, ze to mas z druhy strany.. Ale na tvym miste, bych udelal to co ty poptal se jinde.. tech co tomu rozumi, co to znamena, za zakladni kroky a kolik by to stolo a pak nasel, nekoho, kdo to za ty rozumne odhadovany penize udela.
    Samozrejme idealni je vybrat nekoho, koho clovek pracovne zna a vi, jak na tom je.
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: ASi jsi to spatne pochopil. :) Ja to potrebuji. Nikomu to prodavat nehodlam.
    Jestli to teda nekdo umi. :)
    Dost veci jsem nasel na netu, ale zatim si moc neverim. Takze bych potreboval aby mi nekdo pomohl se zacatkem. A zapotrebi je zakladni API... IncomingSMS, ReadSMS, WhoSendedTheSMS, atp.....

    Kazdopadne co se tyka me, tak vetsinou zacinam ti nejslozitejsim. Az mam hotove ty technicke veci a vidim, ze me uz nebrani v tom nic dalsiho krom trochu casu, tak pak se mohu veselit. :)

    Jinac premyslel jsem, ze bych delal pro nekoho, ale to neni nic pro me. Vetsinou me nekdo omezuje a tak radeji budu delat na svem a verit, ze me to uzivi. :) Ale to jen tak mimo rec.i.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    + Jeste jsem zapomnel na buffer na bugfixing.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Tohle neni zadna velka veda, nejdriv si udelej nejakej principialni vyzkum, co je vsechno nutno udelat, kterej ho vysledku zapocitej. Pak zauvazuj nad svym skillem, znalosti technologii a ze zkusenosti odhadni jak rychle ti ty veci budou trvat, pridej nejakou vatu v zavisloti na tom, jak casto se zasekavas.

    Pak to pronasob, tim na kolik si cenis hodinu svy prace a zauvazuj nad tim, jak moc zakaznika natahnes :) Toliko vodopad, agilneji to muzes uchopit, tak ze to zacnes delat, bude zakaznikovi postupne reportovat, jestli se drzit puvodniho odhadu, jaky tasky, uz mas hotovy a pak to pripadne zabalis nebo dodelas. Ale tady rozhodne doporucuju zacit s tim aspon teoreticky neslozitejsim protoze, jinak to dopadne stylem, uz to skoro mam, jen by chybi kousek a ten kousek bude pak trvat dyl, nez celej ten zbytek.

    Druhy moudro, cim min si za to reknes, tim vetsi sance, je ze ti to nekdo zaplati.. a cim min hodin, tim vic to vypada, ze vis do ceho des a ze to dodelas. Teda aspon z pozice, vola ktery to plati.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam