• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    GARDCORE
    GARDCORE --- ---
    Ahoj,
    chtěl bych vás upozornit na nabídku práce.

    Praha, malý tým, mobilní i desktop hry.
    Silicon Jelly
    http://siliconjelly.com/jobs

    Nyx tržiště:
    [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: FullTime / PartTime herní developer / Praha ]
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Zdravím,
    hledám někoho na občasnou externí spolupráci - příprava a úprava modelů (zejména postav) do UNITY.

    Ideálně do pošty, děkuji :)
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Zdar, zase otazka, pouziva niekto mecanim v unity? mal by som jednu otazku ohladom layerov a 2D animacie...
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ty jo, znelo to jako nejaky nazev hry. Fatal Signal... 11 dil. :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Lidi se nepoučí, dokud nějakej unity vývojář nespáchá sebevraždu(nebo vraždu v unity hq). Do té doby si budou myslet, že je to jejich chyba.

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Fatal Signal 11 (SIGSEGV) - miluju unity cim dal vic :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AARARRRRRGHHHHH! Dynamic batching na ATI kartach obcas rozbiji grafiku! Zatracene Unity :/
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zase budu otravovat, ale nejakou Unity knihu, muze nekdo doporucit? na dlouhe cesty vlakem :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    netusim - ja si to packuju primo pri importu PSD do vlastnich atlasu a obecne ty sprajty ignoruju, cekal jsem od nich daleko vic, umi celkem houby :/
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: je to dev preview, ale tak nejaku funkcnost to uz ma :) podla mna je to vyuzitelne dost, resp. este len bude, ked tam nejake veci este vychytaju. Hlavne chyba dokumentcia k tomu, co uz funguje.

    napr. neviem spakovat mip map sprity a mozno dost zvlastnym sposobom som vyriesil pakovanie s PVRTC kompresiou na iOS. Aby som teda dosiahol tu kompresiu, spravil som jednotlive sprity stvorcove a potom vo vysledku sa na cely atlas pouzilo toto nastavenie. Funguje to, ale je to bezny postup?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    afaik je to zatim jen dev preview ne? na GGJ jsem od kohosi slysel nadavat, ze je to nepouzitelne, ja si s tim hrat nezkousel
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    pouziva tu prosim niekto sprite packer? NIE plugin, ale pro featuru?
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    SIRLOON: tak to je jasny ze takhle to je hnusny, ta heightmapa budu eventuelne v mnohem vetsim rozliseni (1 px na 1-5 metru) a na teren se bude divat hlavne z vysky, takze se tam tenhle minecraft efekt moc nevyuzije.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MATHEW_ER: hlasuju pro kostky
    FLYBOJ
    FLYBOJ --- ---
    Ahoj, book.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    Je to zacatek raytracovanyho terenu. Vyhlazeny to ted vypada docela nudne, ale hadam ze ty kostky tam by mi dost zkomplikovaly shading a stiny.



    SHIGORBIRDMAN: diky, dobry vedet. Necham to vypnuty, pac tam stejne nebude temer zadna dalsi geometrie.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    no ve mne to evokuje ace of spades a vyvovala chut zkusit toho komercniho naslednika, s puvodnim jsem si uzil celkem dost zabavy :D
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MATHEW_ER: to se mi libi :) zkusil bych to udelat jako moon patrol ve 3D :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    heh :DDD nicmene - nerikej mi ze tohle fakt dela vypnuta textura? (nebo z textury teprve generujes teren?)

    Selektivne vypnout nejde, jedine tak, ze budes mit vzdycky v tom co nechces batchovat vic vertexu nez je limit (tusim par set....)

    druha moznost vypnout ho uplne a drobnosti si batchovat sam
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam