• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ty jo, znelo to jako nejaky nazev hry. Fatal Signal... 11 dil. :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Lidi se nepoučí, dokud nějakej unity vývojář nespáchá sebevraždu(nebo vraždu v unity hq). Do té doby si budou myslet, že je to jejich chyba.

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Fatal Signal 11 (SIGSEGV) - miluju unity cim dal vic :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AARARRRRRGHHHHH! Dynamic batching na ATI kartach obcas rozbiji grafiku! Zatracene Unity :/
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zase budu otravovat, ale nejakou Unity knihu, muze nekdo doporucit? na dlouhe cesty vlakem :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    netusim - ja si to packuju primo pri importu PSD do vlastnich atlasu a obecne ty sprajty ignoruju, cekal jsem od nich daleko vic, umi celkem houby :/
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: je to dev preview, ale tak nejaku funkcnost to uz ma :) podla mna je to vyuzitelne dost, resp. este len bude, ked tam nejake veci este vychytaju. Hlavne chyba dokumentcia k tomu, co uz funguje.

    napr. neviem spakovat mip map sprity a mozno dost zvlastnym sposobom som vyriesil pakovanie s PVRTC kompresiou na iOS. Aby som teda dosiahol tu kompresiu, spravil som jednotlive sprity stvorcove a potom vo vysledku sa na cely atlas pouzilo toto nastavenie. Funguje to, ale je to bezny postup?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    afaik je to zatim jen dev preview ne? na GGJ jsem od kohosi slysel nadavat, ze je to nepouzitelne, ja si s tim hrat nezkousel
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    pouziva tu prosim niekto sprite packer? NIE plugin, ale pro featuru?
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    SIRLOON: tak to je jasny ze takhle to je hnusny, ta heightmapa budu eventuelne v mnohem vetsim rozliseni (1 px na 1-5 metru) a na teren se bude divat hlavne z vysky, takze se tam tenhle minecraft efekt moc nevyuzije.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MATHEW_ER: hlasuju pro kostky
    FLYBOJ
    FLYBOJ --- ---
    Ahoj, book.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    Je to zacatek raytracovanyho terenu. Vyhlazeny to ted vypada docela nudne, ale hadam ze ty kostky tam by mi dost zkomplikovaly shading a stiny.



    SHIGORBIRDMAN: diky, dobry vedet. Necham to vypnuty, pac tam stejne nebude temer zadna dalsi geometrie.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    no ve mne to evokuje ace of spades a vyvovala chut zkusit toho komercniho naslednika, s puvodnim jsem si uzil celkem dost zabavy :D
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MATHEW_ER: to se mi libi :) zkusil bych to udelat jako moon patrol ve 3D :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    heh :DDD nicmene - nerikej mi ze tohle fakt dela vypnuta textura? (nebo z textury teprve generujes teren?)

    Selektivne vypnout nejde, jedine tak, ze budes mit vzdycky v tom co nechces batchovat vic vertexu nez je limit (tusim par set....)

    druha moznost vypnout ho uplne a drobnosti si batchovat sam
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    To takhle clovek vypne filtering na texture a muze si hrat na to ze ma voxelovej teren :D



    Btw, netusite jestli je mozne nejak selektivne vypnout dynamic batching? Rozbijelo mi to nahodne hodnotu gl_Vertex a nasel jsem pro to checkbox jen v player settings.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BTW docela by me zajimalo, jak je to se sprajty z textur vytvarenych za chodu :)

    ne snad ze bych mel nutkani ten sprajtovy system aktualne nejak pouzivat, oproti memu je dost omezeny (az na ten meshing, ale pro svoje ucely to moc nepotrebuju - byt by bylo zajimave sledovat, co zkusi udelat s nekteryma gigantickyma efektovyma texturama ktere napachal grafik :D)
    APH
    APH --- ---
    PHOTOSPHERE: tym statistikam v editore by som uplne neveril, su to len estimates
    vertex count hw zvlada dost velky, to co mas na to screenshote je celkom nic, aj ked to vyzera na prvy pohlad nevyzera ( +batching ma interny limit na pocet, ked to batchne a ked sa to uz neoplati..)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam