• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SLASH
    SLASH --- ---
    RUTHAN: myslim ze ak to nezcompilujes cez xCode 5, tak ti to uz neprejde v iTunes store, takze nakoniec budes musiet updatnut, tak ci tak..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Netusite, nekdo jestli umi Xcode 4.5.2 deployovat na iOS 7.1 zarizeni ? profily jsou podle me ok, ale zarizeni porad neni dostupny jako target pro deploy, je tam je zluta ikona a jedina hlaska co tam je, je tahle:
    "Xcode cannot find the software image to install this version"

    Je tam sice moznost stahnout iOS 7 SDK, kterz ten mam v Software images, ale nic se zda se nezmenilo.

    Muzu Xcode upgradovat, ale problem je, ze jestli je nutna 5, tak potrebuju upgradovat i OS na Liona coz je voprus.
    ETKAR
    ETKAR --- ---
    SHIGORBIRDMAN: rozhodně mne pobavil setting hry :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity Web Player | SurfaceOfSanity
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/19916467/SurfaceOfSanity/WebBuild.html

    Tak zas jeden Ludum Dare spam, typicka Shigorovina - tentokrat se mi moc nedarilo, asi jsem uz jako designer vyhorel (skoro celou sobotu jsem zoufale chodil kolem jednoho napadu a nebyl schopny z nej vymackat vic nez ze by byl cool, az jsem to nakonec vzdal, zmenil pristup a zkusil neco jineho... a v dusledku toho jsem nakonec musel prejit do jamu s dalsim dnem navic, aby to slo aspon trochu hrat...)

    Jinak je to nekonecna FPS s nahodne generovanymi levely, tak trochu RGL style... bohuzel zadny z puvodnich napadu, na kterych to melo byt zalozene, cili skilly typu kleptomanie, masochismus, paranoia, tam vubec nejsou :(


    kdyz uz nic, aspon jsem se naucil trochu delat s blenderem, byt to byl hodne velky zabijak casu, priste se fakt budu drzet 2D...
    REEFER
    REEFER --- ---
    Chci se zeptat: neni tu nekdo, kdo by se rad spolupodilel na indie lowpoly zavodni gamese v roli osvetlovace, shadera, tvurce atmosfery hry? Tenhle typ finalniho dotvoreni nam ted bolestne chybi.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Tak jasne, ale kdo je zkousi tooly nic nedela, vzdycky je tam nejaky riziko.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: To jsme si s Unity mysleli taky:)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Tak, predtim nez s tim, zkusis delat neco vetsiho, tak si to musis otestovat.. jinak, nevis do ceho, jdes.

    Tim teda nechci rikat, ze bych byl nejakej advanced coder, ikdyz se nejakym kodenim jeste partime zivim, tak pro hry delam jen design a pripadne jeste neco stavim v editoru, zase ale nadruhou stranu, uz jsem delal za poslednich 15 let se spoustou ruznyche technologii, tak si troufam tvrdit, ze poznam s tim se dobre dela a s cim ne.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Hrát si a dělat něco složitýho je sakra rozdíl. S Unity občas lidé zkoušejí dělat něco složitýho. Ti potom Unity proklínají, ale jsou příliš líní nebo šetřiví, aby si pořídili Unigine. S UDK nikdo místní nic složitýho nedělá.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ja si s tim hral asi tak 2,5 roku zpatky a co se tyce dokumentace, tak na forech v ty dobe toho jeste moc nebylo, ale nebylo to tak spatny, co se tyce kvality jako o Unity.

    A co se tyce dokumentace ta oficialni byla hodne skromna, ale zase bylo x knizek, paperu a vyukovejch videi od tech konzultacnich firem a tam kvalita byla snad nejlepsi, na kterou jsem kdy narazil.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unreal je zajímavější, ale naše zkušenosti před rokem ukázaly fórum splasku a nula dokumentace... Jestli má někdo lepší zkušenosti, jsem zvedavej
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Jak v Unrealu, tak v Unity si muzes za extra support, taky priplatit, co je za jaky penize, ale nevim.. Zvlast u Unity bych se bal, k Unrealu existuje i par slusnych konzultantskych firem.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MAIMONIDES: To, že licence něco stojí je +. Můžeš si potom dovolit support, protože nemáš fórum plný idiotů.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Editor jsme si přizpůsobili, stavíme v tom. Udělat pořádnou hru je zkrátka v málo lidech pracný, sehnat dobrý lidi do týmu je ještě těžší. Jestli máš zájem, dej vědět :)

    Jinak, vyšly na tom i velký simulační projekty (vojenský a civilní, pozemní i letecký), ale velkou hru Unigine ještě nemá.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    ZACK: Podle me to bude per user, aspon z kontextu a unikatniho loginu by to tak vyplyvalo.. a k tem 19 dolacu, je to zase tak, ze dolac=euro.

    SHIGORBIRDMAN: S tema royalities u Unrealu je to trochu slozitejsi, ono to neni klasickych 5 procent ze zisku, ale je to 5 procent z hrubyho prijmu. A dle fucku(faq) platis, ikdyz celkove tvoje firma na hre prodelava a platis ze vsech prijmu jeste predtim, nez si z nich vejme neco distributor, prodejce, provozovatel distribuce a tak. Je proste 5% z konecny prodejny ceny, stejne jako si bere Valve a Steam pri prodeji 30 procent a dal uz tvoje naklady neresi.
    Nicmene i tak je 5 procent porad malo. A taky tady nejaka hranice uspechu od ktere platis jako u UDK, kde je to tusim 50k dolacu, tady pry platis, ikdyz prodas par kusu.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Tak my porad cekame na tu tvoji perlu, co v tom udelas :) Uprimne by me zajimalo, jestli jde si aspon prepsali editor, nebo budes hajit tu trapnost, co k tomu davaji.. Nebo to delate postaru, jen tam importujete velky sceny z nejakyho Maxu?

    V momentalni situaci je to tak, ze je to drahy a jeste v tom nevysly zadny velky hry, ktery by prokazaly tu kvalitu. Coz proste neni dobra kombinace. Pak tu byla jeste vyhoda tech zdrojaku za rozumnou cenu, ale Unreal je dava mnohem levneji.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    unreal je zadarmo, unity3d je vpodstatě zadarmo. Unigine je trochu dražší. Rozdíl v dokumentaci, kvalitě a supportu odpovídá ceně.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: out? tohle může říct jen člověk, co neví o čem mluví
    ZACK
    ZACK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: imho je to 19/month, nikde jsem nenasel, ze by to bylo per user.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zas zadne royalties (i kdyz unreal uz ma jen 5%), coz je financne dost velky rozdil, pokud se u hry predpoklada aspon nejaky uspech

    pak 19 usd/month/dev unrealu a 75 u unity zas tak velky rozdil neni


    Ale ano, jsem zvedavy na reakci unity
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam