• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zas zadne royalties (i kdyz unreal uz ma jen 5%), coz je financne dost velky rozdil, pokud se u hry predpoklada aspon nejaky uspech

    pak 19 usd/month/dev unrealu a 75 u unity zas tak velky rozdil neni


    Ale ano, jsem zvedavy na reakci unity
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Tak, ale vime, jak to byva s jejich slibovama, tretina plati, tretina je implemetovana tak, ze se je pouzitelna jen v omezene mire a tretina se nestihne, aby nasledne byla slibena v nove verzi a nebo jeste z poloviny zahozena (jako NativeC support, Flash Support a novy GUI editor a tak).

    Co jsem ted o to premyslel Unity je ted paradoxne potom co Unreal a Crytech snizily ceny, v paradoxni roli nejdrazsiho enginu, a tu nejvyssi kvalitu proste nenabizi. Jsem zvedavej co s tim udelaj, stejne jako jestli neco zareguji Rusaci z Unigine, ktery taky ted jsou dost out.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nicmene, pokud to nebyl hodne blbej joke, tak buduo jeste minimalne tri minor verze ctyrky nez prijde petka (protoze nove gui ma byt v 4.6) - cili nejdriv imo na podzim...
    SLASH
    SLASH --- ---
    jj 5ka vyzera dobre
    Unity 5 Feature Preview
    https://www.youtube.com/watch?v=tSfakMeW0lw
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Tak unity 5 klepe na dvere... (dokonce to vypada, ze to bude i celkem zajimavy update v dusledku 64 bitoveho editoru, konecne nejakeho rozumneho multithreadingu a updatu physx)

    o podpore webGL nemluve :D
    GARDCORE
    GARDCORE --- ---
    Ahoj,
    chtěl bych vás upozornit na nabídku práce.

    Praha, malý tým, mobilní i desktop hry.
    Silicon Jelly
    http://siliconjelly.com/jobs

    Nyx tržiště:
    [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: FullTime / PartTime herní developer / Praha ]
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Zdravím,
    hledám někoho na občasnou externí spolupráci - příprava a úprava modelů (zejména postav) do UNITY.

    Ideálně do pošty, děkuji :)
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Zdar, zase otazka, pouziva niekto mecanim v unity? mal by som jednu otazku ohladom layerov a 2D animacie...
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ty jo, znelo to jako nejaky nazev hry. Fatal Signal... 11 dil. :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Lidi se nepoučí, dokud nějakej unity vývojář nespáchá sebevraždu(nebo vraždu v unity hq). Do té doby si budou myslet, že je to jejich chyba.

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Fatal Signal 11 (SIGSEGV) - miluju unity cim dal vic :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AARARRRRRGHHHHH! Dynamic batching na ATI kartach obcas rozbiji grafiku! Zatracene Unity :/
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zase budu otravovat, ale nejakou Unity knihu, muze nekdo doporucit? na dlouhe cesty vlakem :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    netusim - ja si to packuju primo pri importu PSD do vlastnich atlasu a obecne ty sprajty ignoruju, cekal jsem od nich daleko vic, umi celkem houby :/
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: je to dev preview, ale tak nejaku funkcnost to uz ma :) podla mna je to vyuzitelne dost, resp. este len bude, ked tam nejake veci este vychytaju. Hlavne chyba dokumentcia k tomu, co uz funguje.

    napr. neviem spakovat mip map sprity a mozno dost zvlastnym sposobom som vyriesil pakovanie s PVRTC kompresiou na iOS. Aby som teda dosiahol tu kompresiu, spravil som jednotlive sprity stvorcove a potom vo vysledku sa na cely atlas pouzilo toto nastavenie. Funguje to, ale je to bezny postup?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    afaik je to zatim jen dev preview ne? na GGJ jsem od kohosi slysel nadavat, ze je to nepouzitelne, ja si s tim hrat nezkousel
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    pouziva tu prosim niekto sprite packer? NIE plugin, ale pro featuru?
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    SIRLOON: tak to je jasny ze takhle to je hnusny, ta heightmapa budu eventuelne v mnohem vetsim rozliseni (1 px na 1-5 metru) a na teren se bude divat hlavne z vysky, takze se tam tenhle minecraft efekt moc nevyuzije.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam