• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    ZACK: Podle me to bude per user, aspon z kontextu a unikatniho loginu by to tak vyplyvalo.. a k tem 19 dolacu, je to zase tak, ze dolac=euro.

    SHIGORBIRDMAN: S tema royalities u Unrealu je to trochu slozitejsi, ono to neni klasickych 5 procent ze zisku, ale je to 5 procent z hrubyho prijmu. A dle fucku(faq) platis, ikdyz celkove tvoje firma na hre prodelava a platis ze vsech prijmu jeste predtim, nez si z nich vejme neco distributor, prodejce, provozovatel distribuce a tak. Je proste 5% z konecny prodejny ceny, stejne jako si bere Valve a Steam pri prodeji 30 procent a dal uz tvoje naklady neresi.
    Nicmene i tak je 5 procent porad malo. A taky tady nejaka hranice uspechu od ktere platis jako u UDK, kde je to tusim 50k dolacu, tady pry platis, ikdyz prodas par kusu.
    ZACK
    ZACK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: imho je to 19/month, nikde jsem nenasel, ze by to bylo per user.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zas zadne royalties (i kdyz unreal uz ma jen 5%), coz je financne dost velky rozdil, pokud se u hry predpoklada aspon nejaky uspech

    pak 19 usd/month/dev unrealu a 75 u unity zas tak velky rozdil neni


    Ale ano, jsem zvedavy na reakci unity
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Tak, ale vime, jak to byva s jejich slibovama, tretina plati, tretina je implemetovana tak, ze se je pouzitelna jen v omezene mire a tretina se nestihne, aby nasledne byla slibena v nove verzi a nebo jeste z poloviny zahozena (jako NativeC support, Flash Support a novy GUI editor a tak).

    Co jsem ted o to premyslel Unity je ted paradoxne potom co Unreal a Crytech snizily ceny, v paradoxni roli nejdrazsiho enginu, a tu nejvyssi kvalitu proste nenabizi. Jsem zvedavej co s tim udelaj, stejne jako jestli neco zareguji Rusaci z Unigine, ktery taky ted jsou dost out.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nicmene, pokud to nebyl hodne blbej joke, tak buduo jeste minimalne tri minor verze ctyrky nez prijde petka (protoze nove gui ma byt v 4.6) - cili nejdriv imo na podzim...
    SLASH
    SLASH --- ---
    jj 5ka vyzera dobre
    Unity 5 Feature Preview
    https://www.youtube.com/watch?v=tSfakMeW0lw
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Tak unity 5 klepe na dvere... (dokonce to vypada, ze to bude i celkem zajimavy update v dusledku 64 bitoveho editoru, konecne nejakeho rozumneho multithreadingu a updatu physx)

    o podpore webGL nemluve :D
    GARDCORE
    GARDCORE --- ---
    Ahoj,
    chtěl bych vás upozornit na nabídku práce.

    Praha, malý tým, mobilní i desktop hry.
    Silicon Jelly
    http://siliconjelly.com/jobs

    Nyx tržiště:
    [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: FullTime / PartTime herní developer / Praha ]
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Zdravím,
    hledám někoho na občasnou externí spolupráci - příprava a úprava modelů (zejména postav) do UNITY.

    Ideálně do pošty, děkuji :)
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Zdar, zase otazka, pouziva niekto mecanim v unity? mal by som jednu otazku ohladom layerov a 2D animacie...
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ty jo, znelo to jako nejaky nazev hry. Fatal Signal... 11 dil. :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Lidi se nepoučí, dokud nějakej unity vývojář nespáchá sebevraždu(nebo vraždu v unity hq). Do té doby si budou myslet, že je to jejich chyba.

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Fatal Signal 11 (SIGSEGV) - miluju unity cim dal vic :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AARARRRRRGHHHHH! Dynamic batching na ATI kartach obcas rozbiji grafiku! Zatracene Unity :/
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zase budu otravovat, ale nejakou Unity knihu, muze nekdo doporucit? na dlouhe cesty vlakem :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    netusim - ja si to packuju primo pri importu PSD do vlastnich atlasu a obecne ty sprajty ignoruju, cekal jsem od nich daleko vic, umi celkem houby :/
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: je to dev preview, ale tak nejaku funkcnost to uz ma :) podla mna je to vyuzitelne dost, resp. este len bude, ked tam nejake veci este vychytaju. Hlavne chyba dokumentcia k tomu, co uz funguje.

    napr. neviem spakovat mip map sprity a mozno dost zvlastnym sposobom som vyriesil pakovanie s PVRTC kompresiou na iOS. Aby som teda dosiahol tu kompresiu, spravil som jednotlive sprity stvorcove a potom vo vysledku sa na cely atlas pouzilo toto nastavenie. Funguje to, ale je to bezny postup?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    afaik je to zatim jen dev preview ne? na GGJ jsem od kohosi slysel nadavat, ze je to nepouzitelne, ja si s tim hrat nezkousel
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    pouziva tu prosim niekto sprite packer? NIE plugin, ale pro featuru?
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    SIRLOON: tak to je jasny ze takhle to je hnusny, ta heightmapa budu eventuelne v mnohem vetsim rozliseni (1 px na 1-5 metru) a na teren se bude divat hlavne z vysky, takze se tam tenhle minecraft efekt moc nevyuzije.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam