• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    APH: To zní věrohodně. Odkud to je?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    APH: Uz to zkouseli vsechno vylejt a prepsat? nebo to teprve prijde a bude z toho zase compatibility fail? Ted, uz je chybi zase nejaky pisalek, ktery napise, jak uzasny tooly jsou, ze se ty hry delaj samy a ze na dnesnim softu neni moc vylepsovat..
    APH
    APH --- ---
    also
    [26/08/14 19:52:06] [redacted]: unity 5 is so far from done its not even funny
    [26/08/14 19:52:09] [redacted]: devs know this
    [26/08/14 19:52:29] [redacted]: its only beta cos there's no choice - people have paid for it and require access
    [26/08/14 19:52:57] [redacted]: I would expect 5.x to come close to a finished 5
    APH
    APH --- ---
    wat
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ... omg :)
    JIRRA
    JIRRA --- ---
    jezismarja, tak uz jsem to nasel...se da nastavit v preferences (editor-> colors -> playmode tint) ze cely editor zcerna na play modu, tak se omlouvam ale ze je tahle skvela vec ficura a ne bug me teda nenapadlo :)))
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    reinstal + new projekt nepomuze?? (i bez importovani dalsich packages)
    JIRRA
    JIRRA --- ---
    Zdravím...je to spíš výstřel do prázdna ale (možná blbý keywords) nenašel jsem na webu ani na unity issue trackeru nic podobného či řešení... nestalo se vám někomu že by po spuštění projektu v editoru exovalo samotný UI editoru (jednotlivý moduly jdou blank/black)....je to lokální chyba ale reinstall samotné Unity nepomáhá, tzn nejpíš něco někde v třetí straně (new project dělá to samé, exist. projekty na jiných pc ok, pár verzí zpět na stejném pc to šlo ok....)...koukal jsem do Uniťackého editor.logu ale nevidím nic co bych byl schopný identifikovat jako nějaký error message.....
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mno nove uzasne zazracne gui bude asi driv :) uz v poslednim updatu dokonce pribyl defaultni systemovy layer pro UI, coz me pekne zmatlo, kde se to tam bere
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ta mantra - bude to v 5 - je prakticky vsade
    standardna odpoved na skoro lubovolnu vytku - 'planned for 5 or maybe 5.x cycle' - prelozene serem teraz na teba, ak budes mat stastie, mozno za rok bude nieco v takom stave, ze tym pokryjeme 60% use casov, ktore to preziju do dalsej mantry c.6
    ja byt helgasonom, tak na najblizsich 5 rokov naplanujem exit, nech mam aspon chatu a vyvleciem sa z toho kvazi s tym, ze uz za nic nemozem :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    No uvidime, jak se kluci vytahnou s petkou, Unreal Engine na ne tlaci docela dobre.

    Akorat si myslim, ze vetsina bordelu a problemu zustane a nejspis nove pribudou :/
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: no napr. beast maju v instalacii 32 aj 64 verziu, aj to asi zavolaju, len co z toho, ze z 32bitoveho editora, ze; too funny
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Pritom paradoxne player 64bitovej byt muze...
    APH
    APH --- ---
    MAIMONIDES: aaale, ked sa v editore nechytis (mozno naraz) beast-u, umbry, navmeshov a streamovania scen, skakajuce kocky su udrzatelne, aj s deformaciami
    to sa zmesti aj do mono heapu a dokonca s leakmi ani nemusi padat tych par minut, pocas ktorych to ludia 'hraju'

    imho ide o velkost projektu v kombinacii s empiricky vycvicenymi schopnostami vypinat z toho bordelu co najviac, resp. sa ho nechytat na spravnych miestach
    - len do urcitej miery, samozrejme
    32b je ale uz teraz pre desktop limitacia prakticky neakceptovatelna
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    APH: u64 by chtěli, protože mají středně velkej projekt. Dneska už se ti to stane i na mobilu, pokud jedeš v Unity. A support jim nasral. Smutnej příběh, takhle dopadnou všichni, kdo chtějí skákající krychle potexturovat a semtam trochu zdeformovat.
    APH
    APH --- ---
    jo, este som zabudol jednu zabavnu historku z natacania -
    na fore mi zareagoval nejaky unity rep. asi z litvy na popis riesenia reparentingu unity app (vysledny exe) window (potrebovali sme to, nestastne, ale potrebovali sme to) stylom 'to sa neda', as in tvrdenie proti tvrdeniu
    ciastocne potom asi pochopil, ze to bude 'treba poriadne otestovat' - no ak by nam to dlhsie spolahlivo nasadene nebezalo, tak by som mu mozno uveril ( citaj : kikoti )
    APH
    APH --- ---
    na veselsiu notu
    po vypuknuti UE explozie som doteraz vsetky script l33t devz lolz Unity cannot pbs streamink mmorpgfps is suks zvasty na forach viac-menej preskakoval, ale teraz som zachytil blogpost jedneho znameho iOS developera'n'stuff - ktory predtym pisal a venoval sa hlavne iOS nativne / OpenGL & stuff a o ktorom som ani nevedel, ze teraz robia (aj) hru/y - v ktorom popisuje ako sa vydrbali na Unity, kvoli vseobecnym nestabilitam, haluskam a podpore ( ake povedome ) a precital strucne a jasne preco, asi prvykrat
    UE teraz tlaci na pilu a snazia sa, no maju imo este relativne dlhu cestu hlavne mimo desktop; + editor na macu suvix, ale v tomto unity tiez moc nezaostava

    http://martiancraft.com/blog/2014/08/an-unreal-decision/
    APH
    APH --- ---
    MAIMONIDES: neviem, na ktory otaznik mam reagovat - ani pred jednym nie je otazka
    ale obe veci su tu sice prezitelne, ale jemne OT
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    APH: ???
    APH
    APH --- ---
    takze zacinajuci vyvojari s $30k/projekt v Unigine a spacak v Brne
    tu clovek nic nezmeska :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: kdyz neco zorganizujete, ja si treba cas najdu ;) (spacak snad dorazi casem postou)

    BTW ve ctvrtek je v brne developer's beer, kdyby ses nudil, a bude to zase zle, jelikoz zase mamut a piti piva na hi-score
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ja, kaktus a urcite i nekdo dalsi. a spacak!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam